Кафедри
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393
Переглянути
195 результатів
Фільтри
Налаштування
Результати пошуку
Документ Оптимізація режимів обробки на важких верстатах з ЧПК за рахунок корекції швидкості різання(Донбаська державна машинобудівна академія, 2024) Заковоротний, Олександр Юрійович; Анциферова, Олеся Олександрівна; Шаповалов, Максим Валерійович; Степанов, Р. І.Документ Особливості діджиталізації сфери бізнес-процесів(Полтавський університет економіки і торгівлі, 2024) Колотюк, Олена Іванівна; Перерва, Петро ГригоровичЗапропоновано виділити три основні об'єкти цифрової трансформації промислового підприємства: клієнтський досвід, бізнес-процеси та фінансові моделі. Для формування і постійного покращення рівня клієнтського досвіду рекомендуємо проводити дослідження споживачів за допомогою інструментів аналітики та соціальних мереж.Публікація Аналіз витрат та методів формування собівартості промислової продукції(Державний біотехнологічний університет, 2024) Чернишенко, Олена Іванівна; Кобєлєва, Тетяна ОлександрівнаОбгрунтовано, що аналіз витрат та формування собівартості дозволяє підприємству ефективно керувати витратами, оптимізувати виробничі процеси та приймати обґрунтовані управлінські рішення. Важливо постійно оновлювати методи та підходи до врахування витрат, особливо при змінах у виробництві чи на ринку. Формування собівартості важливо для визначення цінової політики, прийняття рішень щодо виробничих операцій та стратегічного розвитку підприємства.Документ Сутність і види науково-технічної продукції(Державний біотехнологічний університет, 2024) Климентова, Марія Віталіївна; Кобєлєва, Тетяна ОлександрівнаДоведено, що розробка та виробництво науково-технічної продукції часто потребує значних інвестицій у дослідження та розробки, а також висококваліфікованого персоналу, вимагають високого рівня наукових та інженерних знань для їх розробки та виробництва.Документ Комерційна сприйнятливість агропромислового підприємства(Миколаївський національний аграрний університет, 2024) Дюжев, Олександр ВікторовичДоповідь аналізує основні аспекти комерційної сприйнятливості, включаючи маркетингові стратегії, які дозволяють підприємствам ефективно просувати свої товари та послуги на ринку. Також розглядаються фактори, які впливають на сприйнятливість споживачів до бренду та продукції підприємства, такі як якість продукту, цінова політика, обслуговування клієнтів тощо. Крім того, матеріал доповіді надає поради та рекомендації щодо покращення комерційної сприйнятливості підприємства, включаючи розвиток сильного бренду, вдосконалення продукту та послуг, покращення якості обслуговування та залучення клієнтів через інноваційні маркетингові стратегії. Надані пропозиції є важливими для підприємств, які забезпечити стійкий розвиток у конкурентному бізнес-середовищі.Документ Напрямки розвитку реінжинірингу бізнес-процесів у сільському господарстві(Миколаївський національний аграрний університет, 2024) Тюфанов, Гергій ЛеонідовичДоведено, що обмін досвідом з іншими підприємствами сприяє впровадженню найкращих практик та інновацій. Інвестиції в навчання та розвиток співробітників допомагають забезпечити їхню готовність до змін та виконання нових процесів. Все це вказує на важливість інтеграції сучасних технологій, фокусу на клієнті, гнучкого управління та постійного вдосконалення для досягнення успіху в реінжинірингу бізнес-процесів.Документ Переваги автоматизації виробничих процесів(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Пономарьов, Владислав ДмитровичЕфективність засобів автоматизації виробничих процесів є ключовою темою в сучасній промисловості. Вона визначає, наскільки ефективно виробничі процеси можуть бути оптимізовані, автоматизовані та контрольовані за допомогою різноманітних технологій та інструментів. Оцінка ефективності автоматизації виробничих процесів включає в себе важливі складові, які було виявлено та обґрунтовано в ході проведеного дослідження.Публікація Вплив маркетингу на ефективність виробничих процесів(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Бур'ян, Олег Олексійович; Лучинський, Максим Володимирович; Косенко, Олександра ПетрівнаВизначено, що маркетингові дослідження дозволяють зрозуміти попит на продукцію і послуги компанії. Правильний аналіз попиту дозволяє підприємству здійснювати точніший прогноз виробництва, уникати недостатнього виробництва продукції або перепродукції, і відповідно планувати ресурси.Публікація Просування бренду на ринку B2B: особливості та чинники(2023) Літвиненко, Марія Владиславна; Шиладзе, Рєсані ШотайовичДокумент Управління витратами підприємств на засадах концепції сталого розвитку(Західноукраїнський національний університет, 2022) Замула, Олена Василівна; Замула, Олексій ОлександровичВступ. Одним із чинників, який впливає на ефективність системи управління витратами, є формування дієвої методики визначення собівартості продукції, яка б сприяла вдалому ціноутворенню та досягненню успіху підприємства у довгостроковій перспективі. У цьому процесі необхідно враховувати, що останнім часом підприємницькі структури зазнають докорінних змін, які стосуються поступового впровадження концепції сталого розвитку в механізми прийняття управлінських рішень. Мета. Стаття присвячена питанням удосконалення теоретичних та методологічних засад управління витратами суб’єктів господарювання на основі існуючих досягнень економічної науки та з урахуванням позиційних основ концепції сталого розвитку підприємств. У зв’язку з цим доцільним є аналіз існуючих систем управління витратами та останніх тенденцій розвитку менеджменту як науки, оскільки він дасть змогу виявити недоліки діючих методик, окреслити шляхи їх усунення, а також адаптувати до концептуальних змін економічних реалій. Методологія даного дослідження ґрунтується на систематизації, хронометражі та аналізі існуючих наукових доробок, а також основах теорії прийняття управлінських рішень. Результати. З метою досягнення встановлених стратегічних цілей в управлінні витратами підприємства його керівникам пропонується на основі оцінки внутрішнього і зовнішнього середовища здійснювати вибір відповідної методології, яка має включати такі елементи: методи вимірювання, накопичення, віднесення витрат на одиницю продукції, а також методи складання та аналізу звітів управлінського обліку для розробки альтернатив. Поява концепції сталого розвитку стала новим етапом в збільшенні відповідальності управлінців в частині прийняття рішень стосовно використання ресурсів. Наразі, при виборі оптимальної альтернативи стає майже неможливим нехтування соціальними та екологічними наслідками його практичної реалізації без втрати репутації, перспектив подальшого успішного функціонування. Разом з цим сфера впливу відп овідальних за прийняття рішень осіб розширилася до меж дії факторів опосередкованого впливу. Потребують подальшого розвитку методи управління витратами на базі концепції сталого розвитку підприємства.