Публікація:
Вплив маркетингу на ефективність виробничих процесів

Ескіз

Дата

2024

Назва видання

ISSN

Назва тому

Видання

Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"

Дослідницькі проекти

Структурні одиниці

Випуск видання

Анотація

Визначено, що маркетингові дослідження дозволяють зрозуміти попит на продукцію і послуги компанії. Правильний аналіз попиту дозволяє підприємству здійснювати точніший прогноз виробництва, уникати недостатнього виробництва продукції або перепродукції, і відповідно планувати ресурси.

Опис

Ключові слова

маркетингова діяльність, виробництво, реклама, ринкові відносини, споживачі, маркетинг, виробничі процеси, вдосконалення, методи, бізнес, ефективність, підприємства

Бібліографічний опис

Бур'ян О. О. Вплив маркетингу на ефективність виробничих процесів / Бур'ян О. О., Лучинський М. В., Косенко О. П. // Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров'я = Information technologies: science, engineering, technology, education, health : тези доп. 32-ї міжнар. наук.-практ. конф. MicroCAD–2024, [22-25 травня 2024 р.] / ред. Є. І. Сокол ; уклад. Г. В. Лісачук. – Харків : НТУ "ХПІ", 2024. – С. 726.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в