Публікація: Вплив маркетингу на ефективність виробничих процесів
Дата
2024
Назва видання
ISSN
Назва тому
Видання
Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"
Анотація
Визначено, що маркетингові дослідження дозволяють зрозуміти попит на продукцію і послуги компанії. Правильний аналіз попиту дозволяє підприємству здійснювати точніший прогноз виробництва, уникати недостатнього виробництва продукції або перепродукції, і відповідно планувати ресурси.
Опис
Ключові слова
маркетингова діяльність, виробництво, реклама, ринкові відносини, споживачі, маркетинг, виробничі процеси, вдосконалення, методи, бізнес, ефективність, підприємства
Бібліографічний опис
Бур'ян О. О. Вплив маркетингу на ефективність виробничих процесів / Бур'ян О. О., Лучинський М. В., Косенко О. П. // Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров'я = Information technologies: science, engineering, technology, education, health : тези доп. 32-ї міжнар. наук.-практ. конф. MicroCAD–2024, [22-25 травня 2024 р.] / ред. Є. І. Сокол ; уклад. Г. В. Лісачук. – Харків : НТУ "ХПІ", 2024. – С. 726.