Кафедри

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 47
  • Ескіз
    Документ
    Нелінійні вольт-амперні характеристики структури метал-власний напівпровідник-метал в умовах освітлення
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2019) Меріуц, Андрій Володимирович; Шелест, Тетяна Миколаївна
  • Ескіз
    Документ
    Визначення витрат потужності ДВЗ автомобіля на привід навісного обладнання
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2020) Сергієнко, Микола Єгорович; Пастущина, Марія Ігорівна; Косарєв, Олександр Владиславович
    Розглянуто витрати потужності ДВЗ на навісне обладнання для підвищення ефективної енергії двигуна внутрішнього згорання та автомобіля з метою покращення тягово-динамічних показників та паливної економічності при розгоні, сталій швидкості руху, гальмуванні в різних умовах експлуатації. Запропоновано варіант удосконалення конструкції автомобіля шляхом впровадження системи керування споживанням енергії додатковим обладнанням в залежності від режимів руху автомобіля. Завдяки управлінню потоками потужності двигуна внутрішнього згорання, мінімізації споживання енергії накопичувача або перетворювача та самого автомобіля на роботу додаткового обладнання забезпечується збільшення ефективної потужності двигуна. Розглянуто такі допоміжні агрегати як водяний насос системи охолодження, привід компресора системи кондиціювання повітря салону автомобіля, вентилятор системи охолодження, насос гідропідсилювача керма рульового управління та генератора автомобіля. Проаналізовано вплив на вихідну потужність двигуна внутрішнього згорання кожного з перерахованих пристроїв і в кінцевому випадку визначено наскільки можливо підвищення потужності на привід ведучих коліс автомобіля. При розгоні витрати потужності двигуна на приводи навісного обладнання необхідно зменшувати до мінімуму, при гальмуванні – збільшувати до максимуму використовуючи кінетичну енергію автомобіля на привід цього обладнання, а при сталому руху – в залежності від параметрів регулювання і стану систем та агрегатів. Витрати потужності визначаються частотою обертання і регульованим параметром вузла. В роботі з’ясовано залежності витрат потужності наведеного навісного обладнання від обертів колінчастого валу двигуна внутрішнього згорання автомобіля, а для генератора і от струму збудження. На підставі теоретичних і експериментальних досліджень зроблені висновки щодо можливості оптимізації витрат потужності при експлуатації автомобіля. Найбільша ефективність досягається в умовах міста. Розроблено методику визначення витрат потужності для кожного приводу допоміжного обладнання, що є дуже важливим для врахуванні цих витрат при розрахунках тягово-динамічних, паливно-економічних характеристик автомобілів і створенні системи керування. Задані умови зміни витрат потужності на привід допоміжних агрегатів в залежності від зміни прискорення автомобіля. Підрахована сумарна витрата енергії ДВЗ для автомобіля класу 2 із урахуванням прийнятих основних навісних споживачів автомобіля.
  • Ескіз
    Документ
    Щодо використання допоміжної силової установки в складі бронетранспортера БТР-4Е
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2020) Фолунін, С. О.; Мормило, Яков Михайлович; Зарянов, В. А.; Золотуха, В. М.; Бондарь, О. І.
    При експлуатації легко броньованої техніки (бронетранспортерів) досить тривалий період її експлуатації проходить в режимі роботи основного двигуна на холостому ходу, при мінімально стійкій частоті обертання колінчастого валу, з метою забезпечення споживачів техніки, асаме засобів зв’язку, озброєння, освітлення, життєзабезпечення та інших споживачів, електричним струмом, джерелом якого є генератор основного двигуна або акумуляторні батареї. Для безмовного забезпечення пуску основного двигуна, збереження його ресурсу та виключення розрядження акумуляторних батарей, особливо при низьких температурах навколишнього середовища, проведено роботи щодо оснащення бронетранспортеру БТР-4Е допоміжною силовою установкою (енергоагрегатом). З метою підтвердження теоретичних розрахунків та прийнятих конструктивних рішень проведено декілька етапі випробувань та досліджень функціонування енергоагрегату в складі бронетранспортеру БТР-4Е в літній (при температурі навколишнього середовища вище +50 С) та в зимовий (при температурі навколишнього середовища нижче +50С) періоди його експлуатації. На першому етапі випробувань підтверджена можливість отримання максимальної потужності генератора енергоагрегату та підтримування її величини для забезпечення роботи електрообладнання бронетранспортеру. На другому етапі підтверджена можливість забезпечення живлення електричним струмом електрообладнання бронетранспортеру (системи керування вогнем, засобів зв’язку, освітлення та життєзабезпечення), а також забезпечення заряджання акумуляторних батарей бронетранспортеру на протязі шести часового режиму роботи енергоагрегату. В таблицях статті наведено результати випробувань. На підставі отриманих результатів випробувань, а також з урахуванням подальшого вдосконалення допоміжної силової установки та розробки конкурентоспроможних зразків легко броньованої техніки було надано рекомендації, щодо напрямку майбутніх робіт з метою збільшення ефективної потужності і зниження масогабаритних показників енергоагрегатів.
  • Ескіз
    Документ
    Розробка електронного нутроміру
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2019) Тополов, Ігор Іванович; Заморський, В. М.
  • Ескіз
    Документ
    Оценка статической устойчивости электроэнергетической системы
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2016) Довгалюк, Оксана Николаевна; Гук, А. Я.
  • Ескіз
    Документ
    Влияние импульсных магнитных полей на электрические и прочностные характеристики полимерной изоляции кабелей
    (Национальный технический университет "Харьковский политехнический институт", 2017) Гурин, Анатолий Григорьевич; Штефанюк, С. В.
  • Ескіз
    Документ
    Верифікація імітаційної моделі для дослідження динаміки роторів газотурбінної установки в активних магнітних підшипниках
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2018) Мартиненко, Геннадій Юрійович
  • Ескіз
    Документ
    Установка для дослідження параметрів нікелевих зразків під дією статичного навантаження
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2017) Луб’яний, Л. З.; Оверко, Микола Євгенович; Чичибаба, І. О.
  • Ескіз
    Документ
    Основи електротехніки, електроніки та мікропроцесорної техніки
    (Планета-Прінт, 2019) Болюх, Володимир Федорович; Данько, Володимир Григорович; Гончаров, Євген Вікторович
    У навчальному посібнику розглянуто основи теорії електричних кіл постійного та змінного струму, основні поняття і закони магнітних кіл; розглянуто конструкцію, принцип дії та характеристики електротехнічних пристроїв (трансформаторів, електричних машин постійного і змінного струму); фізичні основи електронної техніки, будову і принцип дії основних напівпровідникових приладів, роботу основних електронних пристроїв, таких як джерела вторинного живлення, електронні підсилювачі, елементи імпульсної, цифрової і мікропроцесорної техніки. Призначено для студентів електричних та неелектричних спеціальностей.
  • Ескіз
    Документ
    Дослідження та підвищення показників якості електромагнітних процесів дизель-електричного агрегату в перехідних режимах роботи
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2018) Борисенко, Анатолій Миколайович; Кубрик, Борис Іванович; Лавріненко, Ольга Валеріївна