Кафедри
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393
Переглянути
16 результатів
Результати пошуку
Документ Схема кування колінчастого валу за допомогою ковальського інструменту пережимки(Державний біотехнологічний університет, 2024) Чухліб, Віталій Леонідович; Палієнко, Володимир ОлексійовичThe publication considers a scheme of forging large-sized crankshafts using a forging tool of crimping, which makes it possible to approximate the shape of the forging to the shape of the crankshaft.Публікація Технологічне забезпечення точності обробки колінчастого валу(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2019) Котляр, Олексій Віталійович; Гасанов, Магомедємін Ісамагомедович; Басова, Євгенія Володимирівна; Іванова, М. С.; Сажнєв, І. І.Документ Моделювання кування колінчастого валу методом передачі металу(Донбаська державна машинобудівна академія, 2023) Чухліб, Віталій Леонідович; Палієнко, Володимир ОлексійовичДокумент Методичні вказівки до виконання розрахункової роботи "Розрахунок регулятора частоти обертання колінчастого валу дизеля"(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Кравченко, Сергій СергійовичМетодичні вказівки розроблені відповідно до затвердженої програми курсу «Автоматичне регулювання силових установок транспортних засобів» і призначені для студентів спеціальності 142 – “Енергетичне машинобудування”. Вони можуть бути використані при виконанні розрахункової роботи або відповідних розділів курсового і дипломного проектів, кваліфікаційної роботи бакалавра. Об’єктом розрахунку обраний механічний всережимний регулятор частоти обертання колінчастого валу дизеля прямої дії типу Р11М, що призначений для швидкохідних дизелів, які працюють на загальне навантаження паралельно з іншими аналогічними агрегатами. Вибір регулятора даного типу в якості об’єкта розрахунків обумовлений тим, що його конструкція включає важливі додаткові елементи, врахування яких в розрахунках спонукає поглибленого розуміння процесів регулювання. Такими елементами є: 1. Пристрій для регулювання ступеня нерівномірності вимірювача у вигляді додаткової пружини зі змінним нахилом, а отже, зі змінною жорсткістю, що приведена до муфти вимірювача. 2. Жорстко приєднаний катаракт, що забезпечує стійкість динамічних процесів при малих ступенів нерівномірності за рахунок добавлення жорсткості пружини К до жорсткості пружин вимірювача на несталих режимах. Виконуючи лабораторні роботи з курсу «Автоматичне регулювання силових установок транспортних засобів», студенти проводять експериментальні дослідження процесів регулювання обертання колінчастого валу (КВ) лабораторного дизель-генератора, що оснащений регулятором Р11М. При цьому отримані результати досліджень наглядно демонструють розрахункові результати. Завдання на розрахункову роботу кожний студент отримує індивідуально з вказівкою номера варіанта. Розрахункова робота складається з двох частин. Зміст першої частини є розрахунок статичних характеристик регулятора. У другій частині ведеться розрахунок показників динамічної стійкості системи автоматичного регулювання (САР) дизель-генератора з регулятором Р11М.Документ Багатопараметрична інформаційно-вимірювальна система діагностування тепловозної дизельної енергоустановки(ФОП Панов А. М., 2020) Борисенко, Анатолій Миколайович; Кубрик, Борис Іванович; Лавріненко, Ольга ВалеріївнаДокумент Розрахунково-експериментальна методика моделювання температурного стану поршня в перехідних процесах навантажень двигуна(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2016) Нестеренко, І. О.; Пильов, Володимир ОлександровичДокумент Вплив параметрів системи паливоподачі на індикаторні показники дизеля при роботі на водопаливній емульсії(НТУ "ХПІ", 2017) Марченко, Андрій Петрович; Парсаданов, Ігор Володимирович; Савченко, Анатолій Вікторович; Карягін, Ігор МиколайовичУ статті надана методика експериментального дослідження особливостей роботи дизеля на водопаливній емульсії (ВПЕ). Наведені результати оцінки впливу параметрів системи паливоподачі на показники дизеля. В якості параметрів, що варіювалися, обрані кут випередження впорскування палива та ефективний прохідний переріз розпилюючих отворів форсунки. Основну увагу приділено впливу зазначених параметрів на процес згоряння в дизелі. У ході дослідження проведено порівняння отриманих залежностей при роботі дизеля на ВПЕ і на дизельному паливі в однакових умовах, визначено характер і ступінь впливу обраних параметрів на показники дизеля. Зроблено висновок про можливість комплексного покращення показників дизеля на ВПЕ шляхом вибору раціональних параметрів системи паливоподачі.Документ Зношування, тертя та напружено-деформований стан зміцнених елементів машин(НТУ "ХПІ", 2015) Ткачук, Микола Анатолійович; Кравченко, Сергій Олександрович; Веретельник, Олег Вікторович; Храмцова, Ірина Яківна; Кохановська, Ольга ВладиславівнаДокумент Застосування дискретного зміцнення для поверхонь деталей(НТУ "ХПІ", 2015) Кравченко, Сергій Олександрович; Ткачук, Микола Анатолійович; Гончаров, В. Г.; Д'яченко, С. С.; Бєлов, М. Л.Документ Вплив комбінованих технологій на підвищення зносостійкості високонавантажених пар тертя(НТУ "ХПІ", 2015) Кравченко, С. В.; Ткачук, Ганна Володиміровна; Олейник, О. К.; Демиденко, В. І.; Середа, А. В.