Кафедри
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393
Переглянути
21 результатів
Результати пошуку
Публікація Формування ціни на молоко в Україні в контексті світових тенденцій(2020) Шиян, Наталія Іванівна; Колоша, ВалерійМета. Метою цієї статті є оцінка тенденцій у зміні цін на молоко в Україні порівняно з іншими країнами світу та виявлення закономірностей у їх зміні, а також апробація власного методичного підходу до оцінки рівня варіації в динамічних рядах. Методологія / методика / підхід. У процесі дослідження використано діалектичний метод пізнання, системний підхід до вивчення економічних явищ і процесів, монографічний метод (аналіз наукових здобутків вітчизняних і зарубіжних учених із проблем ціноутворення, функціонування ринку молока, впливу рівня цін на ефективність виробництва в молочному скотарстві). Зі спеціальних методів дослідження використано абстрактно-логічний (для теоретичних узагальнень і формулювання висновків), економіко-статистичні (при оцінці найбільш виражених циклів у динамічних рядах, рівня їх взаємозв'язку, варіації), графічний (при побудові графічних зображень динамічних процесів). Також запропоновано та здійснено апробацію коефіцієнта варіації прогнозних значень. Результати. У результаті проведеного дослідження встановлено, що в Україні на ринку молока найбільш чітко вираженим є цикл тривалістю 12 місяців, що є свідченням сезонного характеру зміни цін. Подібних закономірностей не було виявлено в інших країнах, які ми досліджували. Переважаючою тенденцією там були кон'юнктурні зміни цін під впливом попиту та пропозиції на молочну продукцію. Також визначено характер і рівень взаємозв’язку між різними ринками молока з допомогою регресійного аналізу. Установлено, що в Україні ціни на молоко, виражені в доларах США, мали тісну залежність із їх величиною в Новій Зеландії, країнах Європейського союзу. Отримані результати дають можливість для прогнозування зміни цін на молоко в Україні. Оригінальність / наукова новизна. Дістала подальшого розвитку оцінка рівня варіації в динамічних рядах через апробацію запропонованого коефіцієнта варіації прогнозних значень, що дозволило об'єктивно оцінити ситуацію в різних країнах. Практична цінність / значущість. Практичне значення одержаних результатів полягає в тому, що виявлення закономірностей у динаміці зміни цін на молоко в Україні ставить перед державними органами питання розробки відповідної політики, спрямованої на мінімізацію рівня варіації цін на молоко, з метою підвищення їх прогнозованості.Публікація Рекламна стратегія готелю в повоєнний період: міжнародний аспект(2023) Чернишов, Євген; Ларка, Людмила СергіївнаВизначено основні канали збуту готельних номерів. Сформульовано особливості рекламної стратегії при прямому продажі готельних послуг. Систематизовані показники ефективності рекламної стратегії при агентському продажі готельних номерів через туристичні фірми.Публікація Методичні вказівки до практичних занять з дисципліни "Маркетингові дослідження"(2023) Ларка, Людмила СергіївнаНаведено алгоритми роботи на практичних заняттях з дисципліни "Маркетингові дослідження" за темами згідно робочої навчальної програми дисципліни: розгляд ситуацій для визначення проблеми маркетингового дослідження, формулювання завдань та гіпотез маркетингового дослідження, відбір постачальників маркетингової інформації, оцінка персоналу, який працює з постачальниками маркетингової інформації, розробка плану досліджень, вибір методу збору інформації, розробка опитувальних форм для збирання первинної інформації, процедура кодування анкет, застосування кластерного аналізу для сегментації ринку, застосування кореляційно-регресійного аналізу в маркетингових дослідженнях, кількісні та якісні методи прогнозування збуту продукції, ділова гра з дослідження поведінки споживачів, індикатори внутрішнього середовища підприємства та методичні підходи до їх аналізу, ділова гра з дослідження брендів, ділова гра з проведення маркетингового дослідження у сфері послуг.Публікація Менеджмент та маркетинг на ринку туристичних та готельно-ресторанних послуг(2020) Перерва, Петро Григорович; Долина, Ірина Володимирівна; Кобєлєва, Тетяна Олександрівна; Носирєв, Олександр Олександрович; Ткачова, Надія ПетрівнаУ тексті лекцій розглядаються основні поняття, зміст ринкової діяльності в туристичній індустрії, основні характеристики ринку туристичних та готельно-ресторанних послуг. Пропонуються практичні рекомендації для вибору методів дослідження ринку туристичних та готельно-ресторанних послуг та оформлення їх результатів Наводиться список рекомендуємої для більш детального вивчення предмета літератури. Видання призначене для студентів, які навчаються за спеціальністю "Туризм" (дисципліна "Маркетинг туристичної діяльності") очної та заочної форм навчання.Документ Вплив комплаєнс факторів на кон'юнктуру ринку інтелектуальної продукції(Науково-дослідний інститут інтелектуальної власності Національної академії правових наук України, 2018) Кобєлєва, Тетяна ОлександрівнаДоведено, що маркетингові дослідження - це інформаційне поле, що дозволяє виробникам товарів і послуг взнати бажання і можливості споживачів, а також визначити своє місце на ринку. Маркетингові дослідження знижують ризик ухвалення неправильних рішень. Особливе значення маркетингові дослідження мають при врахування комплаєнс факторів.Документ Оцінювання коплаєнс-ризиків методом попарних порівнянь(Сумський національний аграрний університет, 2018) Кобєлєва, Тетяна ОлександрівнаПублікація Концептуальні підходи до моніторингу кон'юнктури товарного ринку промислового підприємства(Одеський національний політехнічний університет, 2018) Перерва, Петро Григорович; Кобєлєва, Тетяна Олександрівна; Ткачова, Надія ПетрівнаДокумент Публікація Підприємництво: інноваційна діяльність, маркетинг, логістичні процеси, облік та оподаткування(ТОВ "Планета-принт", 2016) Фортмюллер, Ріхард; Савченко, Ольга Ігорівна; Перерва, Петро Григорович; Сисоєв, Володимир Вікторович; Посохов, Ігор Михайлович; Косенко, Олександра Петрівна; Побережна, Наталія Миколаївна; Побережний, Роман Олегович; Ткачов, Максим Михайлович; Нестеренко, Роман Олександрович; Побережна, Катерина ВікторівнаПідручник містить розширені матеріали, що необхідні для розуміння та ведення підприємницької діяльності, розуміння механізмів пошуку та ідентифікації можливостей для бізнесу, написання бізнес плану, аналізу ефективності бізнес - проектів, визначенні питань управління креативністю, маркетингової діяльності, логістичних процесів та особливостей інноваційної складової підприємництва. Призначено для студентів та аспірантів економічних, управлінських спеціальностей та фахівців інженерних та креативних галузей економіки.Публікація Маркетингові дослідження(НТУ "ХПІ", 2012) Ларка, Людмила Сергіївна; Ларка, Андрій ВолодимировичКонспект лекцій з дисципліни "Маркетингові дослідження". Наведено понятійно-категоріальний апарат курсу, стислий огляд тем з методології проведення маркетингових досліджень, розглянуто основні види маркетингових досліджень, можливі цілі маркетингових досліджень, необхідна інформація та джерела її отримання, наведено методичний інструментарій оброблення даних маркетингових досліджень.
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »