Кафедри
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393
Переглянути
27 результатів
Результати пошуку
Публікація Методичні вказівки до самостійної роботи та індивідуального завдання з дисципліни "Основи наукових досліджень"(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Літвиненко, Марія ВладиславнаСьогодні важливу роль науки у нашому житті та подальшому розвитку суспільства загально визнано. Так світовий досвід свідчить про те, що великих успіхів у житті добиваються випускники тих вищих навчальних закладів, де на високому рівні проводяться наукові дослідження. Здобувачі таких вузів є свідками не тільки глибоко змістовних лекцій, постановки інтелектуальних практичних, семінарських і лабораторних занять, але й беруть безпосередню участь у проведенні наукових досліджень, які відбуваються на кафедрах і лабораторіях вищих навчальних закладів. Науково-дослідна робота у вищій школі підпорядкована певній системі, яка спрямована не тільки досягненню вагомих результатів, але й формуванню у студентів умінь аналізувати наукову літературу, висвітлювати результати досліджень у відповідних звітах, зокрема курсових, дипломних і магістерських роботах. У теорії і практиці сучасної вищої школи накопичено великий науковий потенціал, який повинен лягти в основу формування нової формації науково-компетентних фахівців, що творчо мислять, вільно орієнтуються в інформаційному просторі, самостійно опановують світоглядні парадигми. Майбутній спеціаліст, який отримав вищу освіту, повинен, незалежно від того, у якій галузі він працюватиме легко включатися у професійну діяльність, втілювати наукові знання на практиці, сприяти розвитку раціонального творчого мислення. Метою є формування у студентів компетенцій і надання студентам основних знань з проведення наукових досліджень, опанування основ та принципів методології, інструментарію та організації наукових досліджень, написання магістерських робіт, статей. Невід’ємним етапом вивчення даної дисципліни є виховання вже в стінах університету резерву вчених, дослідників, формування майбутнього інтелектуального потенціалу науки.Документ Роль науково-дослідної роботи студентів в навчальному процесі(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2022) Сінкевич, Ірина Валеріївна; Мардупенко, Олексій Олександрович; Тульська, Альона Геннадіївна; Левін, Євген ДавидовичУ статті розглядаються питання науково-дослідної роботи студентів, компоненти та функції науково-дослідної роботи. Виділяються види та форми науково-дослідної роботи у навчальний та позанавчальний час. Особливу практичну значимість здобувають уміння фахівця адекватно сприймати складні ситуації життя, правильно їх оцінювати, швидко адаптуватися до нових пізнавальних ситуацій, цілеспрямовано переробляти наявну інформацію, шукати та доповнювати її відсутньої, знати закономірності її оптимального використання, прогнозувати результати діяльності, використовуючи свій інтелектуальний і творчий потенціал. На кожному рівні навчання необхідно розвивати у студентів творче мислення, дослідницькі вміння, без яких важко як продовжувати освіту, так і реалізовуватись на ринку праці. У зв'язку із цим науково-дослідна діяльність здобуває все більше значення та перетворюється в один з основних компонентів професійної підготовки майбутнього фахівця. Науково-дослідницька діяльність вдосконалює не лише професійний рівень, а й формує специфічні навички та звички, відповідний склад мислення та спілкування. У зв’язку з новими вимогами до якості підготовки спеціалістів, відповідаючи потребам прискореного науково-технічного і соціально-економічного розвитку країни, науково-дослідницька діяльність студентів розглядається як важливий фактор удосконалення всієї системи підготовки спеціалістів для різних галузей народного господарства. Саме науково-дослідницька діяльність дозволяє поглибити професійне спрямування освіти, виховувати спеціалістів з високим творчим потенціалом і впливає на формування соціально-професійної зрілості майбутніх фахівців. Таким чином, щоб успішно управляти науково-дослідною роботою студентів, динамікою її складових елементів, викладачеві необхідно чітко уявляти її головні завдання: який об’єкт дослідження обрати і які методи дослідження застосовувати. Тому стратегічним завданням у цьому напрямку є передбачення таких умов, засобів: форм і змісту діяльності, які є найбільш сприятливими та оптимальними для розвитку і удосконалення науково-дослідної роботи. Відповідно науково-дослідницька діяльність повинна бути організована так, щоб студенти після закінчення навчального закладу прагнули до постійного підвищення свого професійного рівня. Людина має постійно навчатися, співвідносячи свої знання з новими вимогами, своїми потребами, потребами соціуму, ринку праці. Сама особистість і є її професійним інструментарієм.Документ Методологія наукових досліджень(ФОП Іванченко І. С., 2022) Мотенко, Ярослав Володимирович; Шишкіна, Євгенія КостянтинівнаВ роботі розкрито методологічні основи сучасної науки, проаналізовано технологію організації наукового дослідження, описано основні види і форми науково-дослідної роботи, її структуру та основні етапи, досліджено рівні та методи наукової роботи, подано загальні відомості про оформлення результатів наукових досліджень, розкрито особливості їхнього впровадження у практику. Призначено для аспірантів спеціальності 032 "Історія та археологія".Документ Розвиток проекту "Гірнича енциклопедія"(Донецьке відділення Наукового товариства ім. Шевченка, 2021) Білецький, Володимир Стефанович; Гайко, Геннадій ІвановичДокумент Основи наукових досліджень(2021) Єршова, Наталя ЮріївнаТекст лекцій з дисципліни "Основи наукових досліджень" призначений для студентів спеціальності 071 "Облік і оподаткування" усіх форми навчання.Документ Методичні вказівки до практичних занять з курсу "Основи наукових досліджень"(2021) Єршова, Наталя ЮріївнаМетою цього видання є забезпечення студентів, що навчаються за спеціальністю 071 "Облік і оподаткування", усіма основними навчально-методичними матеріалами, необхідними для практичної роботи за курсом "Основи наукових досліджень". У методичних вказівках наведено контрольні питання, завдання та вправи, розв'язання яких допоможе студентам досконально вивчити основні теми курсу.Документ До 90-річчя кафедри "Передача електричної енергії" Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут"(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2020) Барбашов, Ігор Володимирович; Бондаренко, Володимир Омелянович; Ніжевський, Віктор Ілліч; Шевченко, Сергій ЮрійовичСтаттю присвячено 90-річчю кафедри "Передача електричної енергії" Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут". Представлено основні етапи створення та розвитку кафедри. Виконано ретроспективний аналіз основних напрямків досліджень, проведених працівниками кафедри за весь період її функціонування. Розглянуто основні аспекти навчально-методичної роботи кафедри. Проаналізовано сучасний стан науково-дослідницької та навчально-методичної роботи, що виконується співробітниками кафедри, та представлено найбільш перспективні напрямки її подальшого розвитку.Документ Розвиток проекту "Гірнича енциклопедія"(Державна наукова установа "Енциклопедичне видавництво", 2020) Білецький, Володимир Стефанович; Гайко, Геннадій ІвановичПублікація Управління знаннями в системі інноваційного розвитку організації(Сумський державний університет, 2017) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Шипуліна, Юлія Сергіївна; Ілляшенко, Наталія Сергіївна; Комарницька, Ганна ОмелянівнаРозроблено теоретико-методологічні засади цілеспрямованого взаємоузгодженого і взаємопов’язаного управління процесами продукування (отримання) і використання знань в організації як інструменту реалізації її потенціалу інноваційного розвитку, посилення конкурентних переваг, забезпечення стійкого розвитку в перманентно мінливих умовах інформаційної (постіндустріальної) економіки на основі оперативного приведення у відповідність до цих змін її потенціалу. Систематизовано джерела (інструменти), способи отримання і напрями використання різних видів наукових, професійних, техніко-технологічних знань. Отримані результати формують засади організаційно-економічного механізму управління знаннями в організації.Документ Джерела з вивчення розвитку електротехнічної галузі України другої половині ХХ ст.(2016) Тверитникова, Олена ЄвгенівнаПроведено аналіз основних джерел, що містять інформацію стосовно розвитку електротехнічної галузі України другої половини ХХ ст. Масив джерел класифіковано за основними ознаками, виділено та описано групи. До джерельної бази залучено матеріли наукових досліджень фахівців-електротехніків, архівні документи, нормативно-правові акти, матеріали музеїв, наукові збірники, мемуари, матеріали інтерв’ю. Вивчення означених матеріалів дозволило встановити низку нових проблем з розвитку електротехнічної науки, що потребують окремого наукового дослідження.
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »