Кафедри
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393
Переглянути
12 результатів
Результати пошуку
Публікація Конспект лекцій з дисципліни "Маркетингові дослідження"(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024-08) Ларка, Людмила СергіївнаВ конспекті лекцій наведено теоретичний матеріал дисципліни "Маркетингові дослідження". До складу першого модуля входять теми, які висвітлюють загальнотеоретичні аспекти планування та організації маркетингових досліджень на підприємствах в сучасних ринкових умовах. Теми лекцій, які утворюють другий модуль, відображають специфіку проведення окремих видів маркетингових досліджень.Документ Дистанційна освіта та її вплив на навички та знання студентів: оцінка якості та педагогічні виклики(2023) Субота, Лариса Андріївна; Демченко, Ольга Миколаївна; Приймак, Віктор МиколайовичДистанційна освіта в українському суспільстві набуває все більшого значення та актуальності, оскільки вона пов’язана як із розвитком інформаційно‐комунікаційних технологій загалом, так і з драматичними соціально‐політичними викликами. На цей момент існує достатня кількість теоретико‐методологічних розробок із цієї теми, втім відчувається нестача емпіричних досліджень із конкретними результатами. Таким чином, мета статті полягає у з’ясуванні особливостей впливу дистанційної освіти на знання, уміння та навички здобувачів вищої освіти. Для цього виконуються наступні завдання: 1) вибір параметрів, що відображають якісно‐кількісні характеристики освітнього процесу; 2) вивчення рівня вираженості визначених параметрів у сучасних здобувачів вищої освіти; 3) формулювання педагогічних рекомендацій відповідно до отриманих результатів. Респондентам пропонувалося оцінити рівні сформованості певних видів компетентності (навчальної, професійної, організаційної, мотиваційної та аксіологічної) за різних форматів навчання. Результати дослідження показали, що знання, уміння та навички здобувачів вищої освіти, які навчалися традиційно та дистанційно, не мають значущих відмінностей. Це свідчить про первинність індивідуально‐особистісних рис і мотиваційної сфери кожного конкретного здобувача вищої освіти та вторинність формату навчання. Респондентів можна поділити на чотири групи за мотивацією до навчання: 1) орієнтовані на отримання диплома, 2) орієнтовані на професійний розвиток, 3) орієнтовані на особистий розвиток, 4) немотивовані. Інтерпретація кластерного аналізу дає підстави для формулювання основних педагогічних завдань, що стоять перед викладачами закладів вищої освіти у контексті дистанційної освіти: 1) забезпечити актуальність навчально‐професійного контенту для підвищення мотивації здобувачів вищої освіти; 2) розробити теоретико‐методологічну базу дистанційної освіти, яка враховує її особливості; 3) здійснювати психолого‐педагогічний вплив, що сприяє професійному розвитку та формуванню ціннісних орієнтацій здобувачів вищої освіти.Публікація Методичні вказівки до виконання розрахунково-графічного завдання з дисципліни "Маркетингові дослідження"(2023) Ларка, Людмила СергіївнаНаведено методичні вказіки до виконання індивідуального завдання з дисципліни "Маркетингові дослідження" за розділами: маркетингові дослідження споживчої цінності товару, маркетингове дослідження галузі, розроблення профілю споживача при проведенні маркетингового дослідження, сегментація споживачів продукції при проведенні маркетингового дослідження, дослідження рівня інтенсивності конкуренції на цільовому ринку, визначення вхідних бар’єрів на ринок.Документ Самоосвітня компетентність як необхідна умова конкурентоспроможності майбутніх фахівців машинобудівного профілю(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2020) Кравцова, Наталія Вікторівна; Гура, Тетяна Віталіївна; Конкін, Валерій МиколайовичВ статті розглянуто особливості прояву конкурентоспроможності майбутніх фахівців машинобудівного профілю. Звертаємо увагу на труднощі, що виникають у процесі засвоєння змісту навчальної програми з дисципліни “Опір матеріалів” у закладах вищої технічної освіти студентами – майбутніми машинобудівниками під час фахової (професійної) підготовки. Стаття містить результати аналізу опитування серед роботодавців із метою виявлення необхідних якостей випускників-машинобудівників, яким наразі надають перевагу на ринку праці. У статті висвітлено місце та роль самоосвітньої компетентності серед потреб та вимог до випускників закладів вищої технічної освіти. Акцентовано увагу на пріоритетних складових самоосвітньої компетентності.Документ Значення маркетингових досліджень в діяльності підприємств B2C сектору(Полтавський університет економіки і торгівлі, 2019) Заруба, Віктор Яковлевич; Парфентенко, Ірина АнатоліївнаМета статті полягає у обґрунтуванні теоретико-методичних підходів до розуміння ролі і значення маркетингового дослідження в діяльності підприємств в сфері B2C та розробка алгоритму його проведення з огляду на необхідність прийняття ефективних управлінських рішень щодо стратегічних напрямів розвитку. Стаття присвячена дослідженню особливостей проведення маркетингових досліджень в сфері B2C, що дозволяє окреслити коло завдань, сформулювати перелік ключових питань та виокремити основні види маркетингових досліджень. Встановлено, що найпоширенішим методом збору маркетингової інформації в сфері B2C є опитування, основною перевагою якого є отримання об'єктивної та повної інформації щодо об'єкту дослідження. Методика дослідження. Вирішення поставлених у статті завдань здійснено за допомогою таких загально-наукових спеціальних методів дослідження: аналізу та синтезу, систематизації та узагальнення.Результати. Визначено відмінності між підходами до проведення опитувань в B2C та B2В секторах. Вагому роль в умовах B2С сектору відіграє дослідження споживачів, що дозволяє виокремити цілий комплекс чинників, які формують поведінку споживачів під час вибору товару чи послуги, зокрема: забезпеченість товарами та послугами споживачів, задоволення їхніх потреб тощо.Практична значущість результатів дослідження. У статті обґрунтовано, що маркетингові дослідження в умовах B2C сектору дозволяють обґрунтувати стратегічні напрями розвитку підприємства, зокрема шляхом створення нових пропозицій на основі маркетингової інформації про вподобання і скарги наявних і потенційних клієнтів. Запропоновано алгоритм проведення маркетингового дослідження з врахуванням особливостей B2C сектору, що забезпечує прийняття управлінських рішень щодо стратегічних напрямків розвитку підприємства. Основні наукові положення статті можна використовувати у практиці підприємств, що працюють в сфері B2С.Публікація Наукометричне узагальнення методів дослідження мотиваційних факторів(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2013) Гуцан, Олександр МиколайовичДокумент Дослідження моделей процесів тестування зручності використання програмних продуктів(НТУ "ХПІ", 2018) Ісаков, Олексій Сергійович; Чередніченко, Ольга Юріївна; Мозгін, Володимир Володимирович; Янголенко, Ольга ВасилівнаУ статті розглянуто питання тестування зручності використання програмного забезпечення (ПЗ). Для навантажувального тестування був розроблений тест-план. Результати навантажувального тестування показали, що розроблене ПЗ працює стабільно при ста одночасно працюючих користувачах, про що свідчить нульовий відсоток помилок та невеликий час відповіді системи на запити користувачів. Для дослідження зручності використання розробленого ПЗ у межах стратегії реального світу використано метод опитування. Це рішення обумовлено низькою вартістю дослідження та ненав'язливістю даного методу. Опитування надає можливість обробки великого обсягу статистичних даних, що підвищує надійність вимірювання. Для проведення дослідження зручності використання розробленого ПЗ використано метод опитування користувачів Software Usability Measurement Inventory (SUMI). Опитування вимірює такі аспекти задоволення користувачів: ефективність; емоційна реакція; здатність допомагати; контроль; засвоюваність. Для отримання надійних результатів було опитано 12 користувачів за допомогою анкети SUMI. Їхні відповіді були інтерпретовані та оброблені на основі моделі Раша. В результаті були отримані оцінки зручності використання програмних рішень.Документ Досвід використання універсальних вправ для читання на заняттях з англійської мови в контексті автономії студентів(НТУ "ХПІ", 2016) Лазарєва, Ольга Ярославна; Ковтун, Олена ОлександрівнаДокумент Тайм-менеджмент, як засіб підвищення успішності студентів ВНЗ(НТУ "ХПІ", 2015) Корнєєва, О. М.Стаття присвячена результатам дослідження в ВНЗ (ДНМУ, Україна) по виявленню студентів, які не готуються до занять. У роботі описується доступне та легке в проведенні тестування для визначення рівня мотивації учнів. Автор робить спробу пояснити причини цього феномену, і пропонує навчати студентів деяким стратегіям тайм-менеджменту для зниження відсотку невстигаючих.Документ Практикум з соціології(НТУ "ХПІ", 2015) Бірюкова, Марина Василівна; Болотова, Вікторія Олександрівна; Бурега, Валерій Васильович; Григор'єва, Світлана Василівна; Козлова, Олена Аркадіївна; Ляшенко, Наталія Олександрівна; Саппа, Ганна-Марія Миколаївна; Чернецька, Тетяна МиколаївнаДаний практикум містить теоретичний матеріал за темами курсу і практичні завдання, що надає можливість студентам засвоїти базові поняття з соціології, розкриває сутність основних галузевих соціологічних теорій, висвітлює механізми соціальної взаємодії, актуальні проблеми розвитку українського суспільства, окремо надаються теми для самостійного вивчення студентами та завдання до них. Призначений для студентів усіх спеціальностей денної форми навчання, що вивчають соціологію.