Кафедри
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393
Переглянути
10 результатів
Результати пошуку
Документ Розвиток математичної моделі поздовжньо-кутових, вертикальних та поздовжніх коливань колісного трактора в агрегаті з напівпричепом(ТОВ "Планета-Прінт", 2021) Мамонтов, Анатолій Геннадійович; Ребров, Олексій ЮрійовичДокумент Концепція зниження дії збурювальних сил на колісний трактор з агрегатами змінної маси(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2020) Кожушко, Андрій ПавловичПублікація Математичне моделювання коливань спеціалізованого транспортного засобу з дворівневою нелінійною системою підресорювання при переїзді одиничної дорожньої нерівності(Харківський університет Повітряних Сил ім. Івана Кожедуба, 2016) Кайдалов, Руслан Олегович; Баштовий, Володимир Михайлович; Ларін, Олексій Олександрович; Водка, Олексій Олександрович; Баркалов, В. Г.Стаття присвячена вивченню ефективності застосування нелінійного дворівневого підресорювання спеціальних транспортних засобів, яке спрямоване на підвищення плавності їх ходу. Наведені результати теоретичних досліджень, щодо характеристик відповідного транспортного засобу, як нелінійної системи. Побудовано математичну нелінійну дискретну динамічну модель даного транспортного засобу, на основі якої проведено серію досліджень щодо вільних коливань транспортного засобу. Наведено результати порівняльного аналізу щодо частот та амплітуд коливань які встановлюються в транспортному засобі в лінійній та запропонованій дворівневій нелінійній компоновках при імпульсному збудженні, що прикладається до коліс даного транспортного засобу.Документ Вплив плавності ходу колісних тракторів на навантаженість трансмісії(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2017) Кальченко, Борис Іванович; Ребров, Олексій Юрійович; Кожушко, Андрій ПавловичОписано підхід до визначення залежності навантаженості трансмісії трактора типу ХТЗ-150К від рівня плавності його ходу. Наведено результати теоретичних досліджень і натурних випробувань під час руху по ґрунтовій дорозі та бруківці; на зораній стерні озимої пшениці. Визначено передавальну функцію підвіски, яка описує плавність ходу колісного трактора. Обчислено передавальну функцію трансмісії, яка ґрунтується на визначенні навантаженості вузлів трансмісії.Публікація Дослідження впливу конструктивних параметрів нелінійної системи підресорювання на плавність ходу транспортних засобів(Національний університет "Львівська політехніка", 2018) Водка, Олексій Олександрович; Ларін, Олексій Олександрович; Демченко, АллаThe work presents the results of the theoretical study vertical dynamics of the vehicle, which is being under the influence of random and impact perturbations of road microprofile. An algorithm of computer simulation has been developed for the analysing of nonlinear dynamics for the vehicle under the influence of impact and wide-band stationary load. The influence of the design and operational parameters on cargo vibration has been investigated.Публікація Дослідження динамічних характеристик спеціалізованого транспортного засобу, що має дворівневу нелінійну систему підресорювання(НТУ "ХПІ", 2015) Ларін, Олексій Олександрович; Соколовський, Сергій Анатолійович; Кайдалов, Руслан Олегович; Баштовий, Володимир Михайлович; Водка, Олексій ОлександровичСтаття присвячена вивченню ефективності застосування нелінійного дворівневого підресорювання спеціальних транспортних засобів, яке спрямоване на підвищення плавності їх ходу. Наведені результати теоретичних досліджень, щодо характеристик відповідного транспортного засобу, як нелінійної системи. Побудовано математичну нелінійну дискретну динамічну модель даного транспортного засобу, на основі якої проведено серію досліджень щодо вільних коливань транспортного засобу, як консервативної нелінійної системи. Наведено результати порівняльного аналізу щодо частот та амплітуд коливань які встановлюються в транспортному засобі в лінійній та запропонованій дворівневій нелінійній компоновках при імпульсному збудженні, що прикладається до коліс даного транспортного засобу.Документ Можливості по компоновці нових пружних елементів підвіски, з прогресивною характеристикою, в межах існуючого конструктивного рішення БТР-60(НТУ "ХПІ", 2009) Пісарєв, В. П.; Горбунов, А. П.Розглядаються можливості модернізації ходової частини БТР-60 методом заміни торсіонного пружного елемента новим, гідропневматичним.Документ Оцінка впливу системи підресорювання гусеничної машини на навантаженість її силової установки і трансмісії(НТУ "ХПІ", 2011) Дущенко, Владислав Васильович; Мусницька, Ірина ВолодимирівнаПроведено розрахунок втрат у демпфуючих пристроях системи підресорювання гусеничної машини, що рухається у важких дорожніх умовах. На основі результатів полігонних випробувань підтверджено достовірність запропонованої методики розрахунку додаткової навантаженості силової установки, обумовленої роботою системи підресорювання.Публікація Експериментальні дослідження вертикальних коливань спеціалізованого транспортного засобу з нелінійним підресоренням при переїзді одиночної нерівності(НТУ "ХПІ", 2014) Калиновський, А. Я.; Ларін, Олексій Олександрович; Водка, Олексій Олександрович; Баштовий, В. М; Кайдалов, Р. О.В роботі представлені результати експериментальних досліджень коливань вантажу, що розміщений на спеціалізованому транспортному засобі (СТЗ) під час переїзду ним одиночної нерівності. Експерименти проведені у вигляді дорожніх випробувань на реальному макеті транспортного засобу. Конструкції СТЗ, що розглядаються має додатковий рівень підресорення з нелінійною характеристикою, яка має квазінульову жорсткість. Порівняльний аналіз показав, що підресорення з квазінульовою жорсткістю дозволяє істотно знизити рівні вібрацій, а отже підвищити плавність ходу СТЗ.Публікація Експериментальні дорожні дослідження плавності ходу спеціалізованого транспортного засобу з нелінійним підресоренням(НТУ "ХПІ", 2012) Ларін, Олексій Олександрович; Водка, Олексій Олександрович; Соколовський, С. А.; Назаров, О. О.В роботі представлені результати експериментальних досліджень коливань вантажу, що розміщений на спеціалізованому транспортному засобі (СТЗ) під час перевезень. Експерименти проведені у вигляді дорожніх випробувань. Конструкції СТЗ, що розглядаються має додатковий рівень підресорення з нелінійною характеристикою, що має квазінульову жорсткість. Порівняльний аналіз показав, що підресорення з квазінульовою жорсткістю дозволяє істотно знизити рівні вібрацій, а отже підвищити плавність ходу СТЗ.