Кафедри

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 23
  • Ескіз
    Документ
    Дослідження професійних компетенцій міжнародного проектного менеджера
    (Луцький національний технічний університет, 2023) Проскуріна, Єлизавета Олександрівна; Глізнуца, Марина Юріївна; Крамськой, Дмитро Юрійович; Перерва, Петро Григорович
    Під методологією міжнародного управління проектами запропоновано розуміти сукупність підходів, методів і моделей управління проектами, програмами і портфелями проектів, відображених в професійних стандартах управління проектами на глобальному, міжнародному, національному, галузевому і корпоративному рівнях, а також в різних науково-практичних джерелах, які організовують теорію і практику управління проектами з метою досягнення заданого результату
  • Ескіз
    Документ
    Робоча програма навчальної дисципліни "Фізичне виховання. Спеціалізація з виду спорту "Армрестлінг"
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Петренко, Володимир Олексійович; Петренко, Олександр Олексійович
    Мета навчальної дисципліни "Фізичне виховання. Спеціалізація з виду спорту "Армрестлінг" передбачає: виховання у студентів потреби оволодівати знаннями, уміннями й навичками засобами з видів рухової активності; формування вміння застосовувати набуті цінності в життєдіяльності майбутніх фахівців; збереження і зміцнення здоров'я; послідовне формування фізичної культури особистості фахівця.
  • Ескіз
    Документ
    Робоча програма навчальної дисципліни "Фізичне виховання"
    (2023) Любієв, Альберт Гнатович; Юшко, Олексій Володимирович; Борейко, Наталя Юріївна; Глядя, Сергій Олександрович; Блошенко, Олена Іванівна
    Мета навчальної дисципліни «Фізичне виховання» передбачає: виховання у студентів потреби оволодівати знаннями, уміннями й навичками засобами зі спеціалізацій з видів спорту, з видів рухової активності; формування вміння застосовувати набуті цінності в життєдіяльності майбутніх фахівців; збереження і зміцнення здоров’я; послідовне формування фізичної культури особистості фахівця.
  • Ескіз
    Документ
    Developing soft skills within ESP course designed for future IT engineers
    (Дрогобицький державний педагогічний університет імені Івана Франка, 2023) Goncharenko, T. Y. ; Podolska, Ya. A.
    The coming years will see big changes in the field of professional activity and labor resources caused by several factors. The most influential of them – development of information technologies, rapid growth of artificial intelligence technologies, production automation and robotics – have revolutionized the field of professional activity providing a wide range of tasks that were once only within the power of humans. These factors bring about developing new conditions in business environment and labor market. Soft skills – communication and cooperation skills, critical thinking, and creativity skills – should become in demand in the technological progress and dynamically changing business environment of the beginning of the XXI century. Competency-based English curricula are an excellent tool their development. The article presents the analysis how the soft skills correlate with the professional competencies and learning outcomes acquired by IT students and how they are distributed across the curriculum. Regarding the distribution of soft skills across the curriculum, it was defined that all types of soft skills are components of the professional competencies and learning outcomes acquired by IT students while studying the course content. The soft skills are deeply integrated into the educational content of the four modules of the ESP program which was designed in such a way that the priority in teaching English was formation of professional competencies and obtaining learning outcomes aimed at the practical use of English as a tool to achieve professional goals and to translate theoretical knowledge into practice. The analysis shows the soft skills are not equally presented in the educational program. Soft skills are implicitly built into the curriculum of the ESP course which allows future software engineers respond the challengers of the contemporary work environment and be competitive in the labor market. All these provisions are basic for training future specialists in any engineering specialty
  • Ескіз
    Документ
    Робоча програма з навчальної дисципліни "Фізичне виховання. Спеціалізація з виду спорту "Бадмінтон"
    (2023) Любієва, Вікторія Альбертівна; Жаркова, Євгенія Євгеніївна
    Мета навчальної дисципліни «Фізичне виховання. Спеціалізація з виду спорту «Бадмінтон» передбачає: виховання у студентів потреби оволодівати знаннями, уміннями й навичками у виді спорту «Бадмінтон»; збереження і зміцнення здоров’я; послідовне формування фізичної культури особистості фахівця, яка відповідає першому (бакалаврському) рівню вищої освіти; застосування набутих цінностей в життєдіяльності майбутніх фахівців.
  • Ескіз
    Документ
    Значення компетентнісного підходу у підборі персоналу в аспекті кадрової безпеки у соціально-орієнтованій системі управління підприємством
    (2023) Гармаш, Сергій Володимирович
    Актуальність теми полягає в тому, що на сьогодні від професійних компетенцій та моральних цінностей персоналу залежить не тільки виживання будь-якого підприємства у ринкових умовах невизначеності зовнішнього та внутрішнього середовищ, а й існування самої країни. "Слід зазначити, що людський ресурс є основою розвитку будь-якого суспільства. Якість само цього ресурсу є кадровою безпекою не лише окремого підприємства, а й країни в цілому".
  • Ескіз
    Документ
    Робоча програма навчальної дисципліни "Фізичне виховання"
    (2022) Любієв, Альберт Гнатович; Юшко, Олексій Володимирович; Борейко, Наталя Юріївна; Глядя, Сергій Олександрович; Блошенко, Олена Іванівна
    Мета навчальної дисципліни «Фізичне виховання» передбачає виховання студентів, потреби оволодівати знаннями, уміннями й навичками засобами зі спеціалізацій з видів спорту, з видів рухової активності, застосування набутих цінностей в життєдіяльності майбутніх фахівців, збереження і зміцнення здоров’я. Послідовне формування фізичної культури особистості фахівця, яка відповідає Першому (бакалаврському) рівню.
  • Ескіз
    Документ
    Робоча програма навчальної дисципліни "Фізичне виховання. Спеціалізація з виду спорту "Теніс"
    (2023) Євтифієва, Ірина Ігорівна; Донець, Юрій Георгійович
    Мета навчальної дисципліни «Фізичне виховання. Спеціалізація з виду спорту «Теніс» передбачає: виховання у студентів потреби оволодівати знаннями, уміннями й навичками у виді спорту «Теніс»; збереження і зміцнення здоров’я; послідовне формування фізичної культури особистості фахівця, яка відповідає першому (бакалаврському) рівню вищої освіти; застосування набутих цінностей в життєдіяльності майбутніх фахівців.
  • Ескіз
    Документ
    Методичні вказівки для самостійної роботи студентів по дисципліні "Атестація робочого місця по умовах праці"
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2018) Горбенко, Вероніка Володимирівна
    Навчальна дисципліна "Атестація робочих місць по умовах праці" займає провідне місце у підготовці фахівців за освітньо-кваліфікаційним рівнем "бакалавр", оскільки є дисципліною, що вивчає питання збереження здоров'я і безпеки людини на виробництві. Дисципліна "Атестація робочих місць по умовах праці" передбачає аналіз і ідентифікацію небезпечних і шкідливих виробничих чинників та розроблення заходів щодо захисту людини шляхом зниження рівня дії цих чинників на працівника на його робочому місці до допустимих значень. Курс "Атестація робочих місць по умовах праці" базується на знаннях, які одержанні студентами при вивченні соціально-економічних, загально-наукових та професійно-орієнтованих дисциплін. Дисципліна тісно пов'язана з вивченням загальних питань промислової санітарії, ергономіки, фізіології людини, виробничої безпеки, безпеки технологічних процесів, обладнання та ін. Мета вивчення дисципліни - формування у майбутніх фахівців цілісного підходу до проведення експертизи умов праці на виробництві. Об’єктом вивчання курсу є: ідентифікація небезпечних та шкідливих виробничих факторів та оцінки рівня їхнього впливу на людину в процесі праці; розробка методів та засобів запобігання або зниження негативного впливу небезпечних та шкідливих виробничих факторів на людину в процесі праці.
  • Ескіз
    Документ
    Проблеми професійної підготовки майбутніх інженерів-механіків авіаційного профілю в умовах вищої школи
    (Українська інженерно-педагогічна академія, 2014) Ігнатюк, Ольга Анатоліївна; Панченко, О. І.
    Cтаттю присвячено проблемам професійної підготовки майбутнього інженера-механіка в умовах вищої школи. У полі зору перебувають питання визначення структури, змісту і характеру професійно-соціальних компетенцій інженера-механіка авіаційного профілю. Для їхнього визначення застосовано метод експертних оцінок та анкетування різних груп респондентів від студентів до викладачів. На підставі проведених педагогічних досліджень виявлено розбіжності в розумінні вагомості професійних якостей інженерів-механіків суб’єктами навчання та роботодавцями. Визначено складові професійно важливих якостей інженера-механіка авіаційного профілю у вигляді сукупності компетенцій: загальнонаукових, професійних, інструментальних, соціально-особистісних. Встановлено, що подальших досліджень потребують шляхи і засоби формування та розвитку професійних компетенцій і професійної культури майбутніх інженерів-механіків.