Кафедри

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 40
  • Ескіз
    Документ
    Охорона праці в контексті соціальної відповідальності трудових відносин
    (Харківський національний університет міського господарства імені О. М. Бекетова, 2024) Роговська, Є. Ю.; Євтушенко, Наталія Сергіївна
  • Ескіз
    Документ
    Локальна кухня: сучасний тренд у ресторанному бізнесі
    (НТУ "Дніпровська політехніка", 2024) Табаліна, Діана
  • Ескіз
    Публікація
    Методичні вказівки для поточного, проміжного та підсумкового контролю знань з навчальної дисципліни "Соціальна відповідальність і бізнес-етика"
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Коптєва (Фадєєва), Ганна Миколаївна
    Дисципліна спрямована на формування у майбутніх фахівців системи знань, що дозволяють успішно адаптуватися до середовища з метою професійного росту під час навчання, на роботі, у різних колективах, а також у процесі керівництва людьми, зокрема базових знань з теорії та практики ділової етики та соціальної відповідальності; набуття відповідних професійних компетенцій, що забезпечують соціально відповідальну поведінку з дотриманням різного роду етичних норм; розуміння системи цінностей, поглядів, норм поведінки ділових людей; розкриття сучасних наукових концепцій, понять, методів і технологій підвищення ефективності управління бізнесом завдяки правильному використанню менеджерами різних рівнів етичних принципів ведення бізнесу, моральних норм і стандартів та створення цілісної системи соціально-етичного управління бізнес-процесами в організації. Соціальна відповідальність і бізнес-етика – це дисципліна циклу загальної професійної підготовки здобувачів вищої освіти магістерського рівня підготовки спеціальності 073 «Менеджмент». Предметом вивчення навчальної дисципліни «Соціальна відповідальність і бізнес-етика» є теоретико-методологічні, методичні та організаційно-економічні аспекти формування і розвитку соціальної відповідальності та бізнес-етики. Метою викладання навчальної дисципліни «Соціальна відповідальність і бізнес-етика» є вивчення теоретичних і прикладних аспектів етики в бізнес-середовищі та формування відповідного рівня соціальної і корпоративної відповідальності при здійсненні ділового спілкування. Основним завданням викладання дисципліни є надання студентам цілісну систему знань про актуальні проблеми сучасного етичного знання; методологію виокремлення моральної проблематики в реаліях економічної практики сьогодення. У результаті навчання студенти мають не лише продемонструвати масив теоретичних знань, але й засвоїти та використовувати ці знання у своїх самостійних дослідженнях/аналітичних оглядах економічних практик та управлінських стратегій корпорацій/організацій на підставі етичних суджень, що, у свою чергу, сприятиме підвищенню рівня моральної свідомості професіоналів у сфері бізнесу, засвоєнню ними моральних ціннісних орієнтацій та морально-нормативних стандартів бізнесу.
  • Ескіз
    Документ
    Впровадження інновацій як фактор соціальної відповідальності МЕВ
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Нечепоренко, Денис Анатолійович; Дюжев, Віктор Геннадійович
    В науковій доповіді сформовано фактори, які визначають ключові аспекти соціальної відповідальності у міжнародному впровадженні інновацій і важливі для забезпечення соціальної відповідальності суспільства.
  • Ескіз
    Документ
    Методичні вказівки до практичних занять та самостійної роботи з дисципліни "Соціальна відповідальність бізнесу в МЕВ"
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Дюжев, Віктор Геннадійович; Подрез, Ольга Іванівна
    Навчальним планом підготовки студентів за спеціальністю 292 «Міжнародні економічні відносини» другого рівня (магістерський) навчання передбачено вивчення дисципліни «Соціальна відповідальність бізнесу в МЕВ». Метою вивчення дисципліни «Соціальна відповідальність бізнесу в МЕВ». є формування у студентів фундаментальних знань теорії та практики соціальної відповідальності бізнесу і відповідних професійних компетенцій. Основними завданнями навчальної дисципліни є засвоєння студентами знань про теоретичні положення і практики взаємодії держави, бізнесу, суспільства та людини у сфері соціальної відповідальності як умови стійкого розвитку суспільства.
  • Ескіз
    Документ
    Соціальна відповідальність бізнесу в МЕВ
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Дюжев, Віктор Геннадійович; Подрез, Ольга Іванівна
    Розкрито теоретичні основи та практичні методи реалізації соціально відповідальної поведінки суб’єктами господарювання. Значну увагу приділено розгляду теоретичних основ, моделей та концепцій соціальної відповідальності. Конспект лекцій відповідає структурі та змісту програми курсу «Соціальна відповідальність бізнесу в МЕВ» та призначений для студентів вищих навчальних закладів ІІІ-IV рівнів акредитації усіх форм навчання і напрямів підготовки «Міжнародні економічні відносини», а також для викладачів, аспіратів, менеджерів, підприємців.
  • Ескіз
    Документ
    Формування етичних норм конкуренції в рамках соціальної відповідальності міжнародного бізнесу
    (Інтерсервіс, 2024) Мехович, Сергій Анатолійович; Кузьминський, А. М.; Адельшин, Ш. Ю.
    В доповіді підкреслюється важливість та актуальність соціальної відповідальності для успіху міжнародного бізнесу та успішній протидії незаконній конкуренції. Пропоновані нами аспекти є дуже важливими для підтримки довгострокової стійкості та конкурентоспроможності компаній. Такого роду стратегія дозволяє бізнесу створювати вплив на своє оточення, а також забезпечує внутрішню стабільність і залучення ключових ресурсів, які необхідні для досягнення успіху.
  • Ескіз
    Документ
    Methodological instructions to the performance of control works on the discipline "Social responsibility"
    (National Technical University "Kharkiv Polytechnic Institute", 2024-06-28) Yevtushenko, Nataliіa Serhiivna; Vambol, Sergij Oleksandrovich; Mezentseva, Iryna Oleksandrivna; Ilyinska, Olga Igorivna
    The development of Ukrainian business, the integration of Ukraine into the world economic system poses new questions for Ukrainian companies, one of which is related to the social responsibility of business. The relevance of the educational discipline "Social responsibility" is that the growing demands for higher professional education require qualitatively new theoretical and practical knowledge by students of all aspects of conducting business in modern conditions. Socially responsible organizations are of great importance for society, because by their own example they demonstrate their attitude towards their personnel, the environment, and the results of their activities. The purpose of this discipline is to provide students with fundamental knowledge of the theory and practice of social responsibility and relevant professional competencies. The study of this discipline is based on the dialectical method of cognition and general economic laws and has a close connection with such disciplines as philosophy, economic theory, microeconomics, macroeconomics, enterprise economics, labor economics, economics of the national economy, organization and planning of production, management, etc.
  • Ескіз
    Документ
    Особливості соціального партнерства в сфері міжнародної економіки
    (Національний університет "Києво-Могилянська академія", 2024) Дюжев, Віктор Геннадійович; Подрез, Ольга Іванівна; Коваленко, Володимир Вячеславович
    В доповіді доведено, що успішне соціальне партнерство вимагає відкритості та прозорості взаємодії між учасниками. Це означає відкрите обговорення цілей, стратегій та результатів спільних ініціатив. Різноманітність культурних та мовних контекстів може становити виклик для ефективного спілкування та розуміння між учасниками соціального партнерства. Партнерство має враховувати різноманітність поглядів та підходів різних учасників. Це може включати різні культурні, політичні та економічні контексти учасників.
  • Ескіз
    Документ
    Соціальне партнерство як фактор ефективності міжнародного менеджменту
    (Полтавський державний аграрний університет, 2024) Коваленко, Володимир Вячеславович; Коншина, Ганна Сергіївна
    Доведено, що споживачі все більше віддають перевагу продуктам та послугам компаній, які демонструють соціальну відповідальність та підтримують цінності, важливі для них. Уряди та міжнародні організації впроваджують політики та стандарти, спрямовані на підтримку соціального партнерства та вирішення глобальних проблем.