Кафедри

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 11
  • Ескіз
    Публікація
    Modelling the security of business processes when creating and transferring values for stakeholders
    (Banking University, 2021) Krasnokutska, N. S.; Koptieva (Fadieieva), H. M.
    The purposeof the recent study is to substantiate the directions and develop a methodological approach to modelling the security of business processes by their main types, considering the interests of stakeholders who receive value from interaction with the business.Business as an economic system is based on the significant number of transactions that can lead to different financial, material, informational losses, as well as reputational risks due to the lack of stakeholders’ trust. To prevent these losses when creating and transferring values for stakeholders we suggested the approach to modelling the security of business processes which takes into account their main types (main, auxiliary, managerial business processes and business development processes), the results (value created) that key stakeholders get at the output of these processes, and the indicators that reflect the criteria for modelling the security of business processes — efficiency, effectiveness, and quality (customer satisfaction with the result of the process — the recipient of value). Using the fuzzy set method, a map of identification of the security status of basic, auxiliary, managerial business processes and business development processes was developed, which allows to use a wide range of characteristics of business processes and linguistic variables to describe them (from "catastrophic" state to "very good") and allows you to model options for changing the strategy of the enterprise in order to avoid the risk of imbalance of economic, social and environmental interests of its stakeholders. The proposed approach was applied to retail chains in Ukraine and provided decisionmakers with useful information for a better contribution of internal control systems to creating stakeholders' value.
  • Ескіз
    Документ
    Структура та динаміка ціннісних орієнтацій протягом професіоналізації інженера
    (Східноукраїнський національний університет ім. Володимира Даля, 2014) Підбуцька, Ніна Вікторівна
    У статті розглянуті особливості структури ціннісних орієнтацій у інженерів протягом процесу професіоналізації, зокрема досліджено мотиваційні типи цінностей, термінальні цінності та життєві сфери. На основі порівняння ціннісних орієнтацій у представників різних типів діяльності визначений специфічний для майбутнього інженера профіль цінностей. За допомогою множинного регресійного аналізу встановлені предиктори такої сфери життя, як професійна діяльність для представників інженерно-технічних спеціальностей. У дослідженні загалом прийняло участь 447 респондентів. Джерел – 5.
  • Ескіз
    Документ
    Ціннісно-філософська парадигма поетичної мови Віктора Бойка (на матеріалі збірки "Зазимки")
    (Society for Cultural and Scientific Progress in Central and Eastern Europe, 2018) Черненко, Ольга Ігорівна
    У статті обґрунтовано поняття цінності як філософської категорії осмислення світу внутрішнього та зовнішнього, зроблено спробу класифікувати цінності, окреслено зв'язок між поезією та філософією, матеріальним та ідеальним, реальним та уявним світами, досліджено філософські концепції формування ціннісного світогляду особистості. Проаналізовано й виокремлено своєрідність мови поетичного твору, образної системи віршових рядків, які є основою творчого доробку Віктора Бойка.
  • Ескіз
    Документ
    Методологічні основи оцінювання реалізації потенціалу підприємства
    (Дніпропетровський університет економіки та права, 2010) Краснокутська, Наталія Станіславівна
    У статті набули розвитку методологічні основи оцінювання потенціалу підприємства в напрямі формування його понятійного апарату, розробки системи принципів, обґрунтування критеріїв і вимог до системи оціночних показників.
  • Ескіз
    Документ
    Матричний підхід до оцінювання реалізації потенціалу торговельних підприємств
    (Тернопільський національний економічний університет, 2012) Краснокутська, Наталія Станіславівна
    У статті визначено критерії оцінки реалізації потенціалу торговельних підприємств та запропоновано матричний підхід до оцінки ступеня та відповідності реалізації потенціалу торговельних підприємств ринковим умовам. Виявлено особливості реалізації потенціалу торговельних підприємств України залежно від їх розміру та товарної спеціалізації.
  • Ескіз
    Публікація
    Бізнес-процеси підприємств торгівлі та їх вплив на економічну безпеку підприємств
    (Пороги, 2019) Краснокутська, Наталія Станіславівна; Коптєва (Фадєєва), Ганна Миколаївна
  • Ескіз
    Документ
    Формування цінової політики у готельно-ресторанній справі
    (Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій, 2017) Мардус, Наталія Юріївна
    У статті розглянуто методи ціноутворення на продукцію (послуги) суб'єктів господарювання готельно-ресторанної справи. Досліджено тенденції ціноутворення на продукцію (послуги) у даній галузі. Обґрунтовано, що співвідношення "ціна-цінність" для більшості споживачів залишається важливим фактором при придбанні товару (послуги). Визначено напрями, що полягають у доцільності позиціонування за співвідношенням "ціна-цінність", які суттєво впливають на формування цінової політики на продукти і послуги суб'єктів господарювання готельно-ресторанної справи на цільовому ринку і забезпечують комерційний успіх.
  • Ескіз
    Документ
    Основні критерії та методи збільшення клієнтської цінності у підприємствах
    (Львівська комерційна академія, 2016) Краснокутська, Наталія Станіславівна; Тихонченко, Руслан Сергійович
    У статті систематизовано фінансові моделі створення цінності клієнтів впродовж їх життєвого циклу; визначено основні параметри моделей клієнтської цінності: рівень утримання клієнтів, фактор часу, прибутковість клієнтів, вартість середнього чеку і витрати на залучення одного клієнта. З метою формування методичного підґрунтя стратегії операційної досконалості, що базується на скороченні витрат і підвищенні якості взаємодії з клієнтами, розроблено структурно-логічну послідовність дій щодо збільшення клієнтської цінності з урахуванням пріоритетності цілей підприємства, наявного клієнтського досвіду, багатоваріантних змін моделі клієнтської цінності та вибору оптимального з точки зору реалізації цілей варіанта.
  • Ескіз
    Документ
    Особливості стратегічного аналізу під час формування CRM-стратегій у підприємствах торгівлі
    (Хмельницький національний університет, 2015) Краснокутська, Наталія Станіславівна; Тихонченко, Руслан Сергійович; Одарченко, Андрій Миколайович
    У статті визначено особливості стратегічного аналізу під час формування клієнт-орієнтованих стратегій у торговельних підприємствах. Розроблено систему кількісних показників оцінки готовності торговельних підприємств до впровадження CRM-стратегій за проекціями стратегічного аналізу: клієнтською, ціннісною та каналами продажів. За результатами апробації розробленої системи показників визначено переваги та слабкості торговельних підприємств різних розмірів і форматів, які становлять основу для вибору клієнт-орієнтованих стратегічних альтернатив.
  • Ескіз
    Документ
    Особливості клієнтоорієнтованого управління на підприємствах
    (Херсоньский державний університет, 2014) Краснокутська, Наталія Станіславівна; Тихонченко, Руслан Сергійович
    У статті досліджено питання розвитку управлінських концепцій залежно від змін форм взаємодії з клієнтами та їх ціннісних пріоритетів. Надано характеристику основним принципам клієнтоорієнтованого управління, що охоплюють створення бази існуючих і потенційних клієнтів, їх диференціацію за потребами та прибутковістю для підприємства, персоналізацію взаємин із клієнтами та кастомізацію товарів і послуг для них. Проведено компаративний аналіз концепцій управління взаємовідносинами із клієнтами та управління виробництвом за критеріями: спрямованість діяльності, джерела конкурентних переваг, об'єкти та суб'єкти управління. Узагальнено характерні ознаки та особливості управління відносинами з клієнтами та визначено його зміст з використанням контент-аналізу.