Кафедри

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 5 з 5
  • Ескіз
    Документ
    Методичні вказівки до практичних занять з дисципліни "Управління стратегічними змінами"
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Прохоренко, Олена Вікторівна
    The course “Strategic change management” is aimed at students mastering the principles and methods of managing strategic changes in the organization, namely the factors that determine the need for changes, strategies and tactics for implementing changes, overcoming resistance to changes. The goal of the course is to reveal the theoretical and methodological foundations and practical tools of strategic change management as the basis of effective strategic management. The main emphasis in the formation of the content of the course is made on highlighting the aspects of change management closest to practice in view of the general systemic understanding of the process of strategic management of the enterprise. The course tasks are following: - research of modern theories of change management and possibilities of their practical application; - mastering the methods of evaluating external drivers of change and the strategic potential of change; - familiarization with the mechanisms of assessment, mitigation and elimination of resistance to strategic changes at enterprises; - outlining the role of corporate culture and mastering the tools of its development in conditions of strategic changes; - mastering modern methods of strategic change management.
  • Ескіз
    Документ
    Новий зміст навчання майбутніх фахівців з охорони праці в сучасних умовах
    (Донецький національний технічний університет, 2024) Твердохлєбова, Наталя Євгеніївна; Семенов, Євгеній Олександрович
    Мета. Розробити пропозиції та рекомендації щодо використання сучасних інструментів цифрових технологій у навчальний процес при підготовці бакалаврів та магістрів за освітньо- професійною програмою «Охорона праці» спеціальності 263 «Цивільна безпека» для підвищення якості навчання з урахуванням вимог ринку праці. Методика. Загальнонаукові (порівняння, класифікація, узагальнення, систематизація) та емпіричні (спостереження, пошук, опис, аналіз, SWOT-аналіз) методи дослідження. Результати. В результаті огляду літературних джерел було проаналізовано нові технології навчання: технології віртуальної та доповненої реальності (VR/AR), що містять навчальні ігри та поведінкову симуляцію, штучний інтелект, хмарні технології, відеоінструктажі, що дозволяють усунути невідповідність між необхідними та існуючими компетенціями майбутніх фахівців з охорони праці. Проведено SWOT-аналіз для оцінки основних проблем та ризиків впровадження сучасних інструментів цифровізації в освітній процес при викладанні за освітньо-професійною програмою «Охорона праці». У ході аналізу кейсів застосування цифрових технологій було отримано дані, які дозволили виявити слабкі та сильні сторони технологій, можливості їх застосування та загрози, з якими можуть стикатися всі учасники освітнього процесу в сучасних умовах. При правильному використанні потенціалу технологій всі учасники зможуть досягти бажаних результатів за рахунок підвищення продуктивності праці, покращення робочих процесів, ефективної побудови системи управління працею, поглиблення професійних компетенцій своїх співробітників та майбутніх фахівців. Наукова новизна. Показано застосування сучасних цифрових технологій: віртуальної та доповненої реальності (VR/AR), штучного інтелекту, хмарних технологій для вирішення завдань під час навчання майбутніх фахівців охорони праці в умовах воєнного стану з урахуванням сучасних вимог ринку праці. Практична значимість. Підвищення рівня застосування сучасних цифрових технологій всіма учасниками освітнього процесу за освітньо-професійною програмою «Охорона праці» сприятиме підвищенню якості освіти в умовах воєнного стану та підвищенню професійного рівня майбутніх фахівців.
  • Ескіз
    Документ
    Methodological guidance for a practical classes from the course "International cooperation and grantwriting in ecology"
    (2023) Tykhomyrova, T. S.; Shestopalov, O. V.; Makhonina, O. S.
    These methodological guidance are intended for practical work and the calculation task from the course "International cooperation and grant writing in ecology". During practical works, students will master team work skills, learn to determine each participant role in team, will get acquainted with the methods of decision-making in the team, will learn how to make up a SWOT analysis for grant application, will master the ability to manage the strategic team development in the process of carrying out professional activities in the ecological area, environmental protection and balanced natural use, will learn how to make an calculation (expenditure budget) for their grant and divide sources of funding. Basic terms in English and their interpretation are also given, which are useful when write in grant applications. In the methodical instructions, the practical classes aims are considered and theoretical material is given. A task realization examples and list of individual tasks are given. The proposed individual tasks are of practical importance and rely on the authors' experience in writing in grant applications.
  • Ескіз
    Публікація
    Economic evaluation of digital marketing management at the enterprise
    (ПП "Технологічний Центр", 2022) Tataryntseva (Kurbatova), Yu. L.; Pushkar, Oleksandr; Druhova, Olena; Osypova, Svitlana; Makarenko, Anastasiya B.; Mordovtsev, Oleksandr
    The meaning of the “digital marketing management” concept that takes into account the role of customer impressions and emotional response as prerequisites for activating targeted actions is clarified. It is proved in the paper that one of the most important criteria of digital marketing management effectiveness is the formation of user impressions. The issues of digital marketing management evaluation are generalized. It was found that modern methods of economic evaluation do not take into account the emotional component of content perception. It is proposed to introduce qualitative evaluation of impressions along with quantitative methods of digital marketing management. Digital marketing formats are systematized according to the ability to track customer feedback after interacting with a particular format. It was found that the most popular formats of digital marketing in 2021 were those that take feedback into account. In particular, companies spend their budgets for SMM – 75 %, banner advertising – 71 %, and for sharing they mostly choose social networks: Facebook – 88 %, Instagram – 78 %, Google – 75 % and YouTube – 71 %. Methodical recommendations to substantiate the economic evaluation of digital marketing management are proposed. Based on the concept of impression economy, the method of assessing the impressions of users by reviewing their reactions on social networks is analyzed. SWOT analysis of user impressions is made, and it is proposed to choose digital content, which is more emotional. The proposed methodological recommendations reflect the results of the effectiveness of digital marketing management both in quantitative (assessment of absolute and relative indicators) and qualitative forms (assessment of impressions).
  • Ескіз
    Публікація
    Побудова моделей оцінки та аналізу ефективності логістичної діяльності підприємств на основі SWOT-аналізу
    (НДЦ індустріальних проблем розвитку НАН України, 2017) Гадецька, Світлана Вікторівна; Сергієнко, Олена Андріанівна; Матвєєва, Олена Олександрівна
    У роботі запропоновано комплекс моделей оцінки та аналізу ефективності логістичної діяльності виробничо-економічних систем з урахуванням всієї сукупності фінансово-економічних, виробничих процесів та існуючих підсистем і ланцюгів логістичної системи підприємства для розробки і обґрунтування шляхів вдосконалення існуючої логістичної системи. Для вдосконалення логістичної системи підприємства запропонована логістична модель управління, яка враховує розширений комплекс показників ефективності діяльності та багаторівневу структуру, що базується на: превентивності дії, терміновості реагування, адекватності реагування, комплексності рішень, альтернативності дій, адаптивності, пріоритетності, ефективності. Зaпpoпoнoвaний комплекс моделей оцінки та аналізу ефективності логістичної діяльності підприємств на основі SWOT-аналізу може бути використаний в поточній управлінській діяльності підприємства з метою мінімізації логістичних витрат, для оптимізації розміру замовлення та вибору постачальника, управління перевезеннями. За допомогою системної інтегральної оцінки ефективності логістичної діяльності стає можливим модернізація існуючої логістичної системи підприємства.