Кафедри

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 4 з 4
  • Ескіз
    Документ
    Розвиток психологічної стійкості у дітей та підлітків за допомогою фізичних вправ та ігор
    (Національний педагогічний університет ім. М. П. Драгоманова, 2024) Церетелі, Вікторія Олександрівна; Ширяєва, Світлана Вікторівна; Кучеренко, Григорій Григорович; Блошенко, Олена Іванівна; Капустіна, Т. В.
    У статті наведено дослідження впливу фізичних вправ та командних спортивних ігор на розвиток психологічної стійкості у дітей віком 9-11 років та підлітків віком 12-14 років. Для проведення дослідження було відібрано дві групи дітей: перша включала 50 дітей віком 9-11 років, друга – 50 підлітків віком 12-14 років. Дослідження проводилося у чотири етапи: базове оцінювання, інтервенція, підсумкове оцінювання та аналіз результатів. Методи оцінювання включали стандартизовані анкети, інтерв’ю з дітьми та спостереження. Інтервенція тривала 8 тижнів і включала щоденні заняття фізичними вправами тривалістю 30 хвилин та двічі на тиждень тренування і змагання з командних спортивних ігор. По завершенні інтервенції було проведено підсумкове оцінювання для визначення змін у рівнях психологічної стійкості. Аналіз результатів підтвердив, що фізичні вправи та командні спортивні ігри сприяють значному покращенню психологічної стійкості у дітей та підлітків. Зокрема, діти стали більш емоційно стабільними, впевненішими у собі, розвили свої соціальні навички та підвищили здатність до адаптації.
  • Ескіз
    Документ
    Gender aspects of empathy in online learning of adolescents
    (Foundation Pro Scientia Publica, Poland, 2020) Pidbutska, N. V.; Demidova, Yu. Ye.; Knysh, A. Ye.
    During the study, the aim has been achieved and all the objectives have been fulfilled, in particular: 1) “involvement in online learning” and "quality of online learning" are defined as criteria for online learning successful performance; 2) expert assessment of the study results is carried out, allowing us to determine that female participants show mainly medium and high levels of online learning performance, while male participants show low and medium-level results; 3) it is determined that the correlation between the level of performance of online learning and empathy in the group of girls is higher than in the group of boys.
  • Ескіз
    Документ
    Особенности реакций дыхательной и сердечно-сосудистой системы девочек 10–12 лет на плавательную нагрузку
    (2019) Баламутова, Наталия Михайловна; Кучеренко, Григорий Григорьевич; Ширяева, Светлана Викторовна; Шейко, Лилия Викторовна
    Цель: исследование реакций дыхательной и сердечно-сосудистой системы девочек 10–12 лет на дозированную плавательную нагрузку. Материал и методы: в исследовании приняли участие 45 девочек 10–12 лет, занимающиеся в секции спортивного плавания. Методом спирографии измерялись: ЧД, ОД, Ро вдоха и выдоха, ЖЕЛ, МОД, МВЛ, РД, ПО₂. Регистрировались показатели сердечно-сосудистой системы: ЧСС, АД, УО, МОК. Результаты: исследование показало, что проплывание контрольных 50 и 100-метровых дистанций в одной и той же возрастной группе отличается силой воздействия на системы дыхания и кровообращения в зависимости от спортивного способа плавания. Выводы: результаты исследования показали, что наибольшее воздействие на показатели кардиореспираторной системы подростков 10–11 лет наблюдалось при плавании кроль на спине; а 12-летние испытуемые выполняли большие по мощности нагрузки "экономнее". Динамика показателей изучаемых функциональных систем у 12-летних показала, что наибольшие изменения наблюдаются при проплывании 100 м брассом. В целом нагрузка дистанций 50 и 100 м посильна для подростков при всех изучаемых спортивных способах плавания.
  • Ескіз
    Документ
    Методика мотивації молоді на здоровий спосіб життя
    (Національний педагогічний університет ім. М. П. Драгоманова, 2019) Ткаченко, Г. В.; Дегтярьова, Ірина Вікторівна; Гасан, Юлія Миколаївна
    У статті розглядається організація прищеплення цінностей здорового способу життя і фізичної культури у підлітково-молодіжному середовищі. Для молоді характерна недостатня сформованість позитивних соціально-значущих стереотипів. Для більшості молодих людей характерно байдужо-пасивне ставлення до свого здоров'я і відсутність культури його підтримки, що може привести до формування негативних поведінкових деформацій, які впливають на виховання і змінюють весь хід подальшого розвитку особистості. Розглянуто перепони на шляху формування здорового способу життя. Перелічено мотиви занять фізичною культурою. Запропоновано експрес-програму пропаганди цінностей здорового способу життя. Тисячі людей в Україні, які ведуть здоровий спосіб життя, швидше за все становлять виняток, ніж норму. Нормою для більшості є турбота про здоров'я тільки тоді, коли здоров'я погіршується, і починаються хвороби. Тому для того щоб здоровий спосіб життя став нормою для більшості людей необхідні значні соціальні зміни.