Кафедри
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393
Переглянути
53 результатів
Результати пошуку
Документ Цифровізація як засіб ведення навчального процесу на територіях, що межують з зоною бойових дій(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Ілляшенко, Наталія Сергіївна; Шипуліна, Юлія СергіївнаОкреслено переваги і проблемні аспекти цифровізації навчального процесу в регіонах України, що знаходяться в зоні бойових дій.Документ Управління інноваційною діяльністю підприємств агропромислового комплексу в умовах діджиталізації та розвитку електронної комерції(Національний університет "Одеська політехніка", 2024) Перерва, Петро Григорович; Кобєлєва, Тетяна Олександрівна; Нечепоренко, Денис АнатолійовичВ статті досліджено сучасний стан та перспективи розвитку інноваційної діяльності на підприємствах агропромислового комплексу в умовах діджиталізації та розвитку електронної комерції. Визначено основні напрямки інноваційного розвитку сільськогосподарських підприємств, до яких віднесено поряд з традиційними і такі оригінальні напрямки, як агрохімічна, біологічні та генетичні дослідження. Обґрунтовано основні фактори впливу на ефективність інноваційної діяльності агропідприємств, серед яких автори відзначають науково-технічні, економіко-географічні, технологічні, інформаційно-комунікативні та політико-правові чинники. Доведено, що діджиталізація виробничо-комерційної діяльності значно підвищує ефективність управління ресурсами та процесами в агропромисловому комплексі, а впровадження електронної комерції відкриває нові ринки збуту та підвищує прибутковість підприємств.Публікація Механізм ціноутворення як фактор розвитку систем управління інноваційною діяльністю в сфері електронної комерції(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Шаульська, Лариса Володимирівна; Перерва, Петро Григорович; Косенко, Олександра Петрівна; Марчук, Леся Сергіївна; Гречаний, Олександр ВолодимировичВ статті поставлена та вирішена задача формування стратегій ціноутворення на послуги міжнародного аутсорсингу науково-технічних послуг в європейській регіональній політиці. Доведено, що для успішного і ефективного виконання поставленої задачі необхідно використання цифрових технологій, які в цей час успішно забезпечують ефективне функціонування багатьох сфер виробничо-комерційної діяльності підприємств та організацію, включаючи і стратегію і методологію ціноутворення. Визначено, що основні переваги міжнародного аутсорсингу науково-технічної продукції в Європейській регіональній політиці включають на основі активного використання цифрових технологій, методів та інструментів доступ до глобального таланту, зниження витрат, збільшення швидкості виконання завдань і підвищення конкурентоспроможності. Узагальнення існуючих переваг використання в Європейській регіональній політиці цифрових інструментів міжнародного аутсорсингу науково-технічних послуг надало змогу стверджувати, що цифрові інструменти міжнародного аутсорсингу можуть стати потужним інструментом для підтримки і зміцнення науково-технічного розвитку в Європейському регіоні, сприяючи інноваціям, зниженню витрат і підвищенню конкурентоспроможності. Доведено, що встановлення цін на міжнародний аутсорсинг може бути складною задачею, оскільки вона зазвичай вимагає урахування різних факторів, таких як рівень спеціалізації, географічне розташування, вартість праці, конкурентоздатності на ринку та інші. Цінові стратегії в системі міжнародного аутсорсингу в Європейській регіональній політиці можуть значно впливати на успіх або невдачу підприємства. Запропоновано для практичного використання в міжнародному аутсорсингу науково-технічних послуг загальні та оригінальні цінові стратегії. До оригінальних цінових стратегій віднесено: стратегію цінного пакету, стратегію аналізу цільового ринку, стратегію вартості праці та витрат на життя, стратегію додаткових послуг та значення. Результати проведеного дослідження можуть допомогти підвищити ефективність процесу ціноутворення, забезпечити конкурентоспроможність бізнес-процесів компанії та максимізувати прибуток. Вони дозволяють швидко реагувати на зміни на міжнародному ринку, використовуючи аналіз даних та автоматизовані стратегії. Однак важливо враховувати контекст та особливості міжнародного бізнесу при використанні цих методів для досягнення оптимальних результатів.Публікація Дослідження систем управління бізнес-процесами інноваційного розвитку інтернет-торгівлі в умовах діджиталізації діяльності підприємств(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Копиця, Андрій Олегович; Перерва, Петро Григорович; Шаульська, Лариса Володимирівна; Кобєлєва, Тетяна Олександрівна; Кучіна, Світлана ЕдуардівнаУ статті розглянуто основні підходи до управління бізнес-процесами в контексті інноваційного розвитку інтернет-торгівлі. Системи управління бізнес-процесами є критично важливими для інноваційного розвитку інтернет-торгівлі в умовах діджиталізації. Вони дозволяють підприємствам ефективно впроваджувати нові технології, оптимізувати свої процеси та підвищувати загальну конкурентоспроможність. Проведено дослідження систем управління бізнес-процесами інноваційного розвитку інтернет-торгівлі, що є важливим кроком до вдосконалення управлінських процесів в умовах цифрової економіки. Зроблено висновок про те, що використання систем управління бізнес-процесами інноваційного розвитку інтернет торгівлі сприяє підвищенню ефективності, гнучкості та адаптивності підприємств, що дозволяє швидко реагувати на зміни ринку і забезпечувати високу якість обслуговування клієнтів. Сформовано та проаналізовано базові складові систем управління бізнес-процесами інноваційного розвитку інтернет-торгівлі в умовах діджиталізації діяльності підприємств включають процесне моделювання, автоматизацію процесів, управління даними, управління змінами та клієнтоорієнтованість. Впровадження цих складових сприяє підвищенню ефективності, гнучкості та конкурентоспроможності підприємств в умовах швидкозмінних ринкових умов. Подальші дослідження та впровадження систем управління бізнес-процесами допоможуть промисловим підприємствам адаптуватися до швидко змінюваних ринкових умов та досягти довгострокового успіху.Публікація Диджиталізація бізнесу як дієвий інструмент комунікативної політики підприємства(Міжнародний університет фінансів, 2024) Іпполітова, Інна Ярославівна; Момотков, Ігор Сергійович; Прокопович, Світлана ВалеріївнаУ статті досліджено сутність поняття «диджиталізація» та який зміст вкладають науковці у цю дефініцію. Проведено аналіз використання інформаційно-комунікаційних технологій та запровадження електронної торгівлі підприємствами за видами економічної діяльності й розподілом за кількістю зайнятих працівників. Зазначено, що окремою складовою диджиталізації доцільно виділити маркетинг, а саме комунікативну політику підприємства. Перераховано додаткові можливості, які надає диджиталізація бізнесу для здійснення ефективної комунікації з усіма стейкхолдерами, забезпечуючи більш швидку, точну та персоналізовану взаємодію з клієнтами. Визначено основні причини появи опору заходам з диджиталізації та основні способи їх подолання. Наведено переваги та можливості, які буде мати бізнес після подолання опору працівників до заходів щодо диджиталізації бізнесу у вигляді значного позитивного впливу на розвиток підприємства.Документ Порівняльний рейтинговий аналіз стану та тенденцій діджиталізації українського суспільства та економіки(ФОП Лібуркіна Л. М., 2021) Раєвнєва, Олена Валентинівна; Аксьонова, Ірина Вікторівна; Бровко, Ольга ІванівнаСтаттю присвячено дослідженню тенденцій у формуванні цифрового суспільства та визначенню ступеня готовності України до впровадження процесів діджиталізації. Метою статті є оцінювання місця України серед країн світу за індексом цифрової конкурентоспроможності на основі порівняльного рейтингового аналізу та визначення тенденцій в розвитку цифровізації національного суспільства й економіки. На підставі порівняльного рейтингового аналізу місця України серед країн світу за рівнем цифровізації суспільства й економіки було визначено, що Україна займає низькі рейтингові позиції у цифровій конкурентоспроможності порівняно з розвинутими країнами, але відноситься до групи перспективних країн, для яких притаманні низький рівень цифровізації на сучасному етапі та тенденції до підвищення темпів цифрового розвитку. На основі проведеного кластерного аналізу країни світу було згруповано за рівнем розвитку цифрових процесів на чотири кластери та визначено не тільки місце України серед них, а й проведено аналіз кластерної міграції, виділено позитивні та негативні тенденції в процесах діджиталізації аналізованих країн. Сформовано загальні риси розвитку інформаційного суспільства, які притаманні країнам кожного кластера. У проведеному дослідженні виділено характерні ознаки двох сценаріїв діджиталізації національного суспільства – еволюційного та форсованого й показано, що для формування в Україні розвиненої цифрової економіки необхідним є систематична державна підтримка заходів щодо впровадження цифрових інструментів у суспільне життя й націленість на форсований (цільовий) сценарій розвитку діджитал-процесів.Документ Application of digital technologies in activity educational institutions of higher technical education(Таврійський державний агротехнологічний університет імені Дмитра Моторного, 2024-05-29) Yevtushenko, Nataliia; Ponomarenko, Olga; Sukhenko, OlgaThe work systematizes concepts that characterize the need to implement transformation processes in education, which involve updating the knowledge system and the need for a teacher in an educational organization to adapt to changes in interpersonal interaction using digital technologies. The essential characteristics of the used digital technologies are described, which predetermines the creation by the teacher in the educational electronic environment of conditions for active learning activities of students.Публікація The Impact of Interactive Hotel Mapping Technology on Business Processes in the Hospitality Industry(Видавничий дім "Гельветика", 2024) Devadze, Anzor; Yakymenko-Tereshchenko, Natalia; Chaika, TatianaThe article explores the prospects and main directions of development of interactive hotel mapping technology. Emphasis is placed on the integral nature of the application of innovative digital technologies in the context of digital-transformation of the business environment of the tourism and hospitality industry. The aim of the article is to investigate the impact of successful practices of interactive hotel mapping on increasing efficiency, improving and modifying business processes of companies operating in the tourism and hospitality industry. The following research methods were used: observation, systematization and analysis of practical activity of the subjects of the hospitality sphere, as well as logical-analytical and system-structural methods. Interactive hotel mapping is an application of virtual reality technology. The components of this technology are indoor navigation, routing and virtual tours. The most positive effect of the technology in question has if its application is combined with other innovative digital technologies and organically fits into business processes at different stages of the production cycle. The biggest impact of interactive hotel mapping technology is on business processes related to marketing, reservations and front office service. A successful practice is the integration of the technology in question with Smart Room technology. Due to the technological peculiarities of providing indoor positioning, IT-products for interactive hotel mapping tend to specialize and demonstrate a low level of unification. For OTAs (Online Travel Agencies) and other actors providing indoor services on the booking market, the most urgent problem is the problem of unification of positioning indicators. This factor should be taken into account by firms-developers of specialized software. The scientific novelty of the study consists in the clarification and systematization of successful practices in the application of interactive mapping technology; identification of the most promising areas for improving business processes under the influence of the technology under consideration. The practical value of the obtained results lies in the possibility of their use in the practical activities of both tourism and hospitality companies and companies developing specialized IT products for the tourism and hospitality industry.Документ Digital Tools for Management of Innovative Activities of Tourism Enterprises: Ukrainian Analysis of Wartime Challenges(Canadian Institute for Knowledge Development, 2023) Yakуmenko-Tereshchenko, Nataliia; Kiziun, Alla; Hrabar, Maryna; Brytvienko, Anastasiia; Medvid, LarysaThe article aims to analyse digital tools for managing the tourism enterprises' innovative activities based on the Ukrainian experience of overcoming the risks of martial law. The novelty of the research consists in determining the possibilities of digital management in war conditions, which is an extremely important experience for European countries that never faced such a crisis. In order to gain a comprehensive understanding of the integration of digital tools in Ukraine's tourism industry, statistical data obtained from over 200 enterprises were analysed. This data leveraging enabled the identification of the key management practices that were implemented during the COVID-19 pandemic and subsequently adapted to the martial law restrictions. An interdisciplinary methodological toolkit was used in order to conduct the research: analysis, synthesis, induction, deduction, and comparison. The results demonstrated modern digital tools for managing tourist activities based on consideration of the world and Ukrainian contexts. Special emphasis was also placed on the development of leadership as a phenomenon capable of improving the perception of innovations and appropriate management decisions against the general implementation of modern management methods. The conclusions showed the capabilities of information systems, multimedia databases, and customer relationship management software. It is also important to emphasise the role of digital tools in the tourism industry of Ukraine and their use as a response to the military challenge. Consequently, the importance of targeted advertising and the widespread use of mobile devices is evident. In martial law conditions, they are an important answer to modern problems.Публікація Формування маркетингової стратегії підприємства в умовах цифровізації та інформатизації суспільства(2024) Косенко, Олександра Петрівна; Косенко, Є. А.; Косенко, Софія АндріївнаЦифровізація економіки - це сучасний етап розвитку науково-технічного прогресу, що включає в себе впровадження конкретних інновацій у реальну господарську практику. Цифрова трансформація дозволяє перетворити різноманітні активи у цифрову форму, що може забезпечити більшу доступність та зручність. Однак, існування цифрових аналогів може призвести до втрати унікальності та конкурентної переваги, оскільки цифрові копії можуть бути легко розповсюджені. Важливо розуміти, що формування цінності товару у цифровій економіці часто відбувається у нематеріальній сфері, де обмін інформацією та сама інформація можуть виступати як товари. У статті досліджено що інноваційна компонента маркетингу та присутність в інтернет-ресурсах є важливими складовими стратегій розвитку організації в сучасному цифровому світі. Інновації в маркетингу дозволяють привертати увагу споживачів, відмінювати себе від конкурентів та створювати цінність для клієнтів.Автори підкреслюють, що маркетингова стратегія повинна охоплювати всі аспекти діяльності компанії, включаючи аналіз внутрішнього та зовнішнього середовища, конкурентів та постачальників. Створення конкурентних переваг є ключовим елементом успішної маркетингової стратегії, особливо в умовах цифрової економіки. Розвиток цифрового маркетингу вимагає не лише вдосконалення інструментів маркетингу, але й підвищення рівня цифровізації населення та економіки загалом. Тільки враховуючи ці аспекти, компанії зможуть успішно адаптуватися до цифрового середовища та забезпечити свій конкурентний розвиток.