Кафедри
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393
Переглянути
45 результатів
Результати пошуку
Документ Distance learning as a prerequisite for the development of students' creative competencies(Technická univerzita v Košiciach, 2021) Dimitrova, Svitlana; Girya, NataliyaResearch and experience show that distance learning can be as effective for developing students' creative competencies as traditional face-to-face learning. The development of creative competencies of students requires the creation of a creative environment in the academic space of universities. The use of the electronic course significantly increases the interest of students, provides the teacher with more tools and opportunities to form a creative component, stimulates the student to cognitive and independent work. The variety of forms of work, innovative technologies that can be used in distance learning, provides more opportunities to expand and deepen knowledge, form the necessary skills and qualities like a creativity, that is, creates a concept for the development of new pedagogical technology in the organization of learning.Документ Дистанційне навчання як виклик часу: досвід е-навчання під час пандемії COVID-19(Приватна фірма "Колегіум", 2020) Сергеєва, Тетяна ВікторівнаПредставлений системний аналіз відповідей на виклики, що виникли у зв'язку з необхідністю переходу на дистанційне навчання під час карантину через COVID-19. Наведено стан на початок карантину і покрокова стратегія переходу згідно з етапами підготовки, узгодження правил, роботи з персоналом, технологічного забезпечення, планування навчального процесу, створення контенту, забезпечення якості. Представлено результати опитування, що виявили проблеми і можливі кроки їх подолання. Наведено інноваційну модель організації технологічного навчального середовища для якісної е-трансформації навчання.Публікація Проблеми і перспективи дистанційного навчання в умовах повоєнного відновлення і технологічних трансформацій економіки України(ФОП Лібуркіна Л. М., 2024) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Шипуліна, Юлія Сергіївна; Семенютін, Артем О.Стаття присвячена визначенню актуальних проблем і перспектив розвитку дистанційного навчання в умовах повоєнного відновлення та інноваційного зростання національної економіки України з урахуванням технологічних трансформацій, спричинених упровадженням цифрових технологій четвертої промислової революції. Виконано групування визначених проблем за причинами їх прояву: породжені війною, які обмежують чи унеможливлюють навчання студентів/слухачів у аудиторіях; породжені змінами на ринку праці під впливом цифрових технологій четвертої промислової революції; породжені необхідністю адаптації закладів вищої освіти до зміни умов зовнішнього макро- та мікросередовища. Окреслено важливу роль дистанційного навчання у вирішенні кожної із зазначених груп проблем. Виконано SWOT-аналіз перспектив і проблем розвитку дистанційного навчання в Україні в умовах війни та повоєнного відновлення. Проведено кількісне оцінювання факторів впливу зовнішнього та внутрішнього середовища, відповідно: ринкових можливостей і загроз, сильних і слабких сторін дистанційного навчання. Результати оцінювання можуть бути використані як інформаційно-аналітичне забезпечення для обґрунтування стратегій розвитку дистанційного навчання в системі вищої світи України. Запропоновано рекомендації щодо напрямів удосконалення дистанційного навчання в повоєнній Україні в розрізі окремих його характеристик у контексті адаптації до умов четвертої промислової революції та формування цифрової економіки. Результати дослідження поглиблюють засадничі аспекти менеджменту вищої освіти, зокрема з позицій удосконалення підходів до вибору пріоритетних траєкторій розвитку дистанційного навчання на засадах його цифровізації для вирішення актуальних проблем кадрового забезпечення повоєнного відновлення та інноваційного розвитку економіки України в умовах технологічних трансформацій, спричинених четвертою промисловою революцією.Документ Development of a web-based application for delivering the "Software testing" course(Одеська національна академія харчових технологій, 2023) Miroshnychenko, D. I.; Melnyk, K. V.; Liutenko, Iryna VictorivnaThe use of the developed web application will allow for a reduction in time and an increase in convenience for delivering and learning the "Software Testing" course, as well as provide an additional tool for presenting theoretical material and assessing students' knowledge.Документ Сучасний стан фізичного виховання студентів у закладах вищої освіти під час війни в Україні(Громадська наукова організація "Всеукраїнська асамблея докторів наук з державного управління", 2023) Бабаджанян, Вікторія Володимирівна; Семаль, Наталія Володимирівна; Беседа, Наталія Анатоліївна; Фаріонов, Володимир Миколайович; Курій, Олена ВолодимирівнаУ статті розкрито особливості організації фізичного виховання студентів у закладах вищої освіти. Підчас війни в Україні. Виявлено недоліки дистанційного навчання під час занять фізичними вправами. Зазначено сучасні підходи, рішення та методи фізичного виховання студентів в умовах війни. Проведено аналіз рівня фізичної підготовленості та рухової активності студентської молоді в умовах дистанційного навчання. Проаналізовано стан здоров'я сучасної молоді та досліджено рівень мотивації студентів до занять з фізичного виховання. Під час аналізу літературних джерел визначено різні підходи до вирішення цієї проблеми: переосмислення змісту фізкультурно-оздоровчої освіти; удосконалення фізкультурно-оздоровчої роботи у закладах вищої освіти та педагогічної підготовки фахівців; підвищення рівня соматичного здоров'я в результаті впровадження контролю за функціональним станом організму в процесі фізкультурно-оздоровчої діяльності. Певне занепокоєння викликає невизначеність самої системи організації фізичного виховання студентів. На сучасному етапі розвитку суспільства фізична культура є одним з найважливіших чинників формування, зміцнення і збереження здоров'я людини. Все це безпосередньо стосується студентської молоді. Підвищення ефективності фізичного виховання студентів вимагає вирішення низки наукових проблем, пов'язаних з пошуком і науковим обґрунтуванням більш раціональних форм, засобів і методів оптимізації стану їх здоров'я і фізичної працездатності. Визначено, що основним завданням сучасної системи фізичного виховання у закладах вищої освіти є: підвищення у студентів рівня фізичної підготовленості, забезпечення оптимальних умов для їх фізичного розвитку, формування потреби до систематичних занять фізичними вправами. Аргументовано, що кожний заклад вищої освіти та викладачі мають змогу самі обирати методи та способи викладання фізичної культури, головне, щоб студенти досягали результатів та покращували своє фізичне та емоційне здоров’я.Документ Methodical guidelines for independent (distance) learning of the academic discipline "Distributed control systems"(National Technical University "Kharkiv Polytechnic Institute", 2023) Lysachenko, Ihor; Dzevochko, AlyonaThey contain the necessary information about the order of study of the aca-demic discipline, requirements for students' knowledge and skills, distribution of study time, form, types and procedure of conducting classes, meaningful modules, a list of questions and practical tasks for the modules and the exam, options for individual tasks and a list of questions for independent control Given the purpose of the publication, the methodological instructions do not contain theoretical information, i.e., they only indicate to the student the procedure for mastering the discipline. Therefore, the student of higher education needs to use additional informational materials and other printed publications, i.e., a course of lectures, methodological instructions for performing laboratory work and individual homework. References to sources of information are given in the bibliography.Документ Програма "Зварювальник" для дослідження впливу чинників виробничого середовища на здоров'я працюючого(Publishing office RS Global Media LLC company, 2020) Березуцький, Вячеслав Володимирович; Хондак, І. І.In today's world, gamification is widely used as one of the most effective approaches to learning. Developed and implemented in the educational process work "Welder" is a visual tool in the study of the influence of factors of the production environment and the work process on the health of the working and environment in the welding process. The use of such works in various forms of training is very important and necessary in modern conditions. This is especially true for distance learning. With distance learning, where there is virtually no "live" communication with the teacher, there are difficulties in presenting theoretical material. In connection with this, a new computer simulation program was developed and introduced into the educational process at the Department of Occupational Safety at Kharkiv National University of Radio Electronics. The program, which gives an opportunity to clearly visualize the impact of various factors on the welder and the environment, introduces methods and means of protection against their negative impact.Документ Digital technologies in teaching English to university students(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Berkutova, Tetyana Ivanivna; Vrakina, V. V.; Tanko, Ye. V.Документ Combination of gamification and interractive elements with language learning in higher educational institutions in the distance education era(Видавничий дім "Гельветика", 2023) Kolyada, I. V.; Karasiova, O. V.The article reveals the problem of adapting the Ukrainian system of higher professional education to the new format of education. In today’s circumstances, educators must consistently enhance their skills, put in significant efforts, demonstrate creativity, and readily adapt to evolving situations. Traditional education offers an engaging learning experience that caters to students’ requirements for interactive communication, collaborative group work, individual and team-based activities, as well as active games during class and breaks within the school environment. Consequently, it yields the desired educational outcomes and guarantees the successful execution of the curriculum. An analysis of scientific and pedagogical literature and the experience of using distance educational technologies in the process of teaching the discipline "Foreign language" in higher educational institutions was carried out, highlighting both the positive possibilities of the digital format and certain limitations associated with organizational, pedagogical, material and technical conditions of its implementation, with the psychological difficulties of the teaching staff and students regarding the transition to the distance learning format. The article emphasizes that the effective use of distance educational technologies and the introduction of distance courses imposes a number of requirements on the informational and communicative competence of teachers and students. The analysis of the educational activity of higher educational institutions in the format of online education also revealed the need for the organization of administrative support for the teaching staff: the introduction of such a model of the educational process that combines traditional and electronic learning, the development of electronic and digital educational resources, and the improvement of the information and communication competence of the teaching staff composition and teaching students to study independently.Документ Дистанційні заняття з фізичного виховання у ЗВО у порівнянні з традиційною формою навчання(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Родигіна, Віта Петрівна; Блошенко, Олена ІванівнаУ статті розглянута оцінка можливостей дистанційної форми практичного навчання з фізичного виховання для підтримки рівня фізичного та психічного здоров’я студентів в умовах воєнного стану та результати впровадження у навчальний процес очних занять з фізичного виховання (за бажанням та можливостями студентів відвідувати заняття з плавання в басейні) з огляду на доступність спортивного інвентарю, групових форм спілкування та безпосереднього контакту з викладачем. Для вирішення поставлених завдань були використані методи педагогічного спостереження, опитування, аналіз літератури та узагальнення інформації, логічні та математико-статистичні методи наукового дослідження.