Кафедри

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 6 з 6
  • Ескіз
    Документ
    Finite element analysis of dynamic responses for honeycomb sandwich plates initially damaged by skin/core partial debonding
    (Artes Graficas Torres S. L., Spain, 2008) Burlayenko, Vyacheslav. N.; Sadowski, Tomasz
  • Ескіз
    Документ
    Оцінка енергетичної складової транспортного засобу з агрегатами перемінної маси за рахунок динамічного аналізу вільних коливань
    (Харківський національний технічний університет сільського господарства ім. Петра Василенка, 2019) Кожушко, Андрій Павлович
    В статті наведено принцип побудови лінійної моделі вільних коливань машинно-тракторного агрегату з причіп- та напівпричіп-цистернами. Завдяки динамічному аналізу встановлено реальні значення складових (компонент) лінійної моделі. Запропоновано метод оцінки енергетичної складової, який показує вплив агрегату з перемінною масою на вертикальні, горизонтальні та кутові переміщення колісного трактора і агрегату. Встановлено резонансні зони впливу доль від максимальної енергії вільних коливань залежно від рівня рідини в причіп- (МЖТ-16) та напівпричіп-цистерн (ВНЦ-20).
  • Ескіз
    Документ
    Системи гідроприводів
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2014) Крутіков, Геннадій Анатолійович; Стрижак, Мар'яна Георгіївна
    Наведено методику розрахунку і проектування розімкнених і замкнених гідроприводів. Розглянуто приводи з дросельним, релейним, а також з широтно-імпульсним керуванням. Докладно відображено питання динамічного аналізу та синтезу приводів. Рекомендовано для студентів вищих навчальних закладів спеціальності 6.050502 «Гідравлічні машини, гідроприводи та гідропневмоавтоматика», для аспірантів та інженерів.
  • Ескіз
    Документ
    Спектральні ефекти та теореми про властивості пучка симетричних матриць в задачах динаміки складних механічних систем
    (НТУ "ХПІ", 2019) Кожушко, Андрій Павлович; Набока, Олена Олексіївна; Григор'єв, Олександр Львович
    Показано, що динамічний аналіз транспортного засобу із причепом чи напівпричепом приводить до задачі на власні значення для однопараметричного пучка, A + kB, k є R симетричних матриць. Вивчається поведінка спектральних траєкторій λj(k) і зміни власних форм Xj(k) цього пучка.
  • Ескіз
    Документ
    Чисельне дослідження амплітуд коливань неврівноважного ротора
    (НТУ "ХПІ", 2019) Васильченко, Дар’я Романівна; Гречка, Ірина Павлівна; Грабовський, Андрій Володимирович
    У статті наведено результати проведення дослідження коливальних характеристик спроектованої роторної системи, а саме побудовано амплітудно-частотні характеристики на різних діапазонах частот та при різних неврівноважених масах. Висвітлюються основні етапи проведення динамічного аналізу в ANSYS на прикладі гармонійного аналізу. Визначено критичні частоти для неврівноваженого ротора, при яких спостерігається резонанс. Проаналізовані значення амплітуд переміщень при критичних частотах та на робочій частоті при різних величинах дисбалансу. Побудований графік залежності амплітуди від величини дисбалансу на робочій частоті обертання насоса. Отримані значення порівняні з максимальною допустимою величиною зазору між роторною та статорною частинами насоса та з урахуванням цього визначені допустимі значення величин дисбалансу для спроектованого насоса. На основі дослідження розроблені практичні рекомендації щодо динамічного балансування насоса при визначеній допустимій величині дисбалансу.
  • Ескіз
    Документ
    Уточненный расчет динамических параметров газа в шаробаллоне
    (НТУ "ХПИ", 2015) Шевченко, Сергей Андреевич; Григорьев, Александр Львович; Степанов, Михаил Сергеевич
    Выполнено уточнение замкнутой дискретно-континуальной модели пневмосистемы запуска ракетного двигателя, учитывающее инерционность газа при его нестационарном выпуске из шаробаллона. Указанный эффект моделируется при использовании приведенной массы газа. Впервые для полости сферической формы разработан метод расчёта приведенной массы и получены аналитические формулы, удобные для практики. Показано, что учет инерционности газа в горловине и штуцере шаробаллона изменяет частоты колебаний системы и улучшает сходимость расчётных и экспериментальных данных. Разработанный математический аппарат используется для уточнения расчетной формулы коэффициента теплоотдачи от газа к стенкам баллона.