Кафедри
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393
Переглянути
29 результатів
Результати пошуку
Документ Forms of scientific research in the economy(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Yi, Xiujuan; Marchuk, L. S.The report determined. that scientific research in economics can be carried out in various forms depending on the purpose, object of research, methodology and scope of research. The forms of scientific research proposed by the authors can interact and be used together to obtain a comprehensive understanding of economic processes and solve important problems and tasks in the field of economics.Документ Methods of determining the economic effect(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Zhang, Yi; Ponomarov, V. D.; Savchenko , O. I.Determining the economic impact of a particular activity, project or investment is an important task in business management. This effect can be assessed using different methods depending on the nature of the activity and the purpose of the assessment. The report proposes the main methods for determining the economic effect and provides recommendations for their effective use.Публікація Визначення конкурентних стратегій підприємств кондитерської промисловості залежно від їхнього впливу на результативність(Таврійський національний університет ім. В. І. Вернадського, 2020) Фощій, Петро Миколайович; Краснокутська, Наталія СтаніславівнаУ статті проведено аналіз заявлених конкурентних стратегій вибіркової сукупності підприємств кондитерської промисловості України, яка складається з 12 підприємств – лідерів галузі з публічною звітністю. Оскільки заявлені стратегії можуть не відповідати реальній поведінці підприємств на ринку, у статті проведено дослідження дійсних конкурентних стратегій підприємств вибіркової сукупності залежно від результативності їхньої діяльності. Для цього представлено методичний підхід до бальної експрес-оцінки проекцій результативності діяльності підприємств та ідентифікації реальної конкурентної стратегії, який базується на розрахунку показників результативності за чотирма проекціями. Проведено узагальнення оцінок за кожною представленою проекцією результативності та сформовано висновок щодо реальних конкурентних стратегій підприємств кондитерської промисловості залежно від їхнього впливу на результативність.Публікація Рейтинг впливу конкурентних стратегій на загальну результативність діяльності підприємств кондитерської промисловості(Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій, 2020) Фощій, Петро Миколайович; Краснокутська, Наталія СтаніславівнаУ статті наведено чинники та визначено їхній вплив на загальну результативність діяльності підприємств кондитерської промисловості вибіркової сукупності. У результаті побудовано матрицю впливу чинників на загальну результативність діяльності підприємств кондитерської промисловості вибіркової сукупності. Для більш детального аналізу впливу чинників на результативність діяльності підприємств кондитерської промисловості вибіркової сукупності використано таксономічний метод порівняльного аналізу. Для цього представлено методичний підхід до проведення таксономічного аналізу впливу чинників на результативність діяльності підприємств кондитерської промисловості вибіркової сукупності. У результаті виявленого впливу чинників побудовано матрицю застосування конкурентної стратегії на результативність діяльності підприємств кондитерської промисловості. На основі отриманих результатів розрахунку рівня коефіцієнту таксономії та матриці впливу побудовано рейтинг впливу конкурентних стратегій на результативність діяльності підприємств кондитерської промисловості.Публікація Сointegration evaluation tools for enterprises strategic development system upgrading(Університет банківської справи, 2020) Sergienko, O.; Shapran, O.; Tatar, M.; Bilotserkivskyi, Oleksandr ; Druhova, O.The paper proposes tools for improving the strategic management system for assessing the processes dynamics and the level of their intensity and non-stationarity by local resource components of industrial enterprise as indicators of organizational and economic development and forecasting its change, as well as determining the structure of the strategic management system of enterprise development with emphasis on its resource communication component that will improve the efficiency of information exchange in the management process in the current context of increased importance of information resources as important elements that provide business entities competitive advantages. In this paper, the complex of models of research of development dynamics of enterprise activity spheres is built, which unlike the existing ones takes into account the non-stationary character of the behavior of these processes. This complex is based on the methods of multidimensional analysis, econometric modeling, decision-making. This complex contains the following steps: formation of the information sets of the company’s indicators in the main activity spheres; research of development dynamics of enterprise activity spheres on the basis of building of local and complex integral indicator of enterprise development level; simulation of non-stationarity dynamics of activity spheres on the bases of building and analysis of ECM&VAR-models — cointegration and vector autoregressive models; simulation of the enterprise development priorities on the bases of ECM&VAR-models analysis. For improvement of the strategic development management system, a conceptual scheme of the interconnection of processes, tasks, and models was developed, which provides the solution of the following main tasks: factor study of development trends, study of the internal environment and potential for key business factors and its development dynamics and implementation of adequate management decisions for increasing systems activity effectiveness as a whole.Публікація Evaluating the effectiveness of social media marketing(2022) Kosenko, Oleksandra; Peredrii, Andrea Elizabeth Yuriivna; Pererva, P. G.It has been proven that social media marketing has grown in popularity in recent years and has become one of the most effective strategies for increasing traffic, engaging an audience, and driving sales. Social media has helped many brands expand their audience, gain popularity and increase sales. Postulates of the mechanism of commercialization of innovative technologies.Публікація Аспекти проблеми генезису передбачення як функції управління в умовах глобалізації(2020) Якименко-Терещенко, Наталія Василівна; Смоловик, Раїса Федорівна; Дяченко, Катерина СергіївнаУ статті аналізуються питання переважно інноваційного виробництва на шляху його стійкого розвитку; обґрунтовано необхідність в умовах глобалізації використання методів прогнозування та передбачення як результату розвитку функцій управління в сучасних умовах трансформації соціально-економічних систем. Акцентується увага на зростаючій потребі в прогнозах на тривалу перспективу і взаємопов'язаних із цим проблемах, що вимагають вирішення з урахуванням чинників гнучкості управління його пристосуванням до ситуаційної дії зовнішнього середовища. Прогнозування, передбачення і планування визначено нерозривними етапами єдиного процесу управління в сучасних умовах. Визначено передбачення як функцію управління, проаналізовано його зміст, етапи розвитку, функції та обґрунтовано основні характеристики комплексної системи передбачення.Публікація Оцінювання ринкової привабливості інтелектуальних технологій на основі інтегрального використання моніторингових функцій(Сумський державний університет, 2014) Косенко, Олександра ПетрівнаУ статті розглянуто методичні підходи до проведення моніторингу рівня ринкової привабливості (комерційного потенціалу) інтелектуальних технологій. Запропоновано та теоретично обґрунтовано дві моніторингові функції, в основу яких покладено тригонометричні функції тангенса та арктангенса. Доведено, що найбільш об'єктивний результат моніторингу можна отримати лише при інтегральному (сумісному) використанні моніторингових функцій. Розроблено графоаналітичний метод інтерпретації результатів моніторингу.Документ Актуальність застосування електромобілів в Україні(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2015) Горова, Ксенія Олександрівна; Шевердіна, Алла ВолодимирівнаСучасні тенденції автомобілебудування в світі спрямовані на забезпечення екологічності, економічності та зручності використання автомобільного транспорту. Тому на сьогодні широкого розповсюдження в Європейському Союзі набули електромобілі. Цей вид транспорту з’явився порівняно недавно, проте вже встиг добре зарекомендувати себе. Він дозволяє власникам автомобілів заощаджувати на пальному, а державі - на відшкодуванні наслідків забруднення навколишнього середовища. В Україні електромобілі ще тільки починають завойовувати популярність. Водіїв звісно приваблюють менші витрати на експлуатацію автомобілів. Проте, основні проблеми, що перешкоджають розповсюдженню електромобілів залишаються. Серед них вартість придбання електромобіля, відсутність мережі станцій підзарядки та достатньої кількості фахівців з їх обслуговування. Тому метою даного дослідження є визначення основних переваг та недоліків електромобілів, а також думки автовласників та науковців щодо широкого впровадження електромобілів в Україні. Для цього авторами було здійснено опитування, що дозволило виявити потенційний попит на електромобілі в Україні, а також основні причини, завдяки яким автовласники не поспішають купувати електромобілі або переобладнувати свої транспортні засоби.Публікація Класифікація конкурентних стратегій підприємства залежно від впливу на результативність(2018) Краснокутська, Наталія Станіславівна; Фощій, Петро МиколайовичУ статті досліджено і систематизовано науково-методологічні підходи до поняття "результативність діяльності підприємств". На основі аналізу поняття результативності діяльності було виділено 4 проекції результативності. На основі класифікації основних показників результативності в проекційному погляді в статті представлено класифікацію конкурентних стратегій залежно від очікуваної результативності. У результаті отримано 4 види конкурентних стратегій, які одразу чинять вплив на одні, дві, три чи чотири проекції результативності діяльності підприємства.
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »