Кафедри
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393
Переглянути
4 результатів
Результати пошуку
Документ Використання елементів проблемності під час організації педагогічної практики студентів з метою формування дослідницьких умінь майбутніх учителів іноземної мови(НТУ "ХПІ", 2015) Бінецька, Д. І.В статті розглядається загальне значення педагогічної практики у студентів – майбутніх учителів іноземної мови. Використання елементів проблемності під час організації педагогічної практики студентів. Формування дослідницьких умінь майбутніх учителів іноземної мови в ході проходження практики.Документ Використання елементів проблемності під час організації педагогічної практики студентів з метою формування дослідницьких умінь майбутніх учителів іноземної мови(НТУ "ХПІ", 2015) Бінецька, Д. І.В статті розглядається загальне значення педагогічної практики у студентів – майбутніх учителів іноземної мови. Використання елементів проблемності під час організації педагогічної практики студентів. Формування дослідницьких умінь майбутніх учителів іноземної мови в ході проходження практики.Документ Стратегія розвитку організаційної культури вищого навчального закладу(НТУ "ХПІ", 2014) Сущенко, Л. О.Статтю присвячено дослідженню організаційної культури вищого навчального закладу як інтегрального феномена, що має системний і формувальний вплив на ефективну організацію науково-дослідної роботи майбутніх педагогів. Виокремлено та досліджено основні чинники даного впливу. Визначено та проаналізовано складники організаційної культури вищого навчального закладу як чинника системного впливу на ефективну пошуково-дослідницьку діяльність майбутніх педагогів.Документ Інноваційні технології підготовки вчителів в умовах євроінтеграції(НТУ "ХПІ", 2013) Прокопенко, Іван ФедоровичУ статті проаналізовано провідні тенденції розвитку інноваційних технологій підготовки майбутніх учителiв у сучасний період. Обґрунтовано доцільність їх aнaлiзу на засадах системного підходу. Охарактеризовано найвпливовіші нaуковi концепції модернізації змісту вищої педaгогiчної освіти.