Кафедри
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393
Переглянути
82 результатів
Фільтри
Налаштування
Результати пошуку
Документ Вимоги ринку праці та освітні практики набуття "soft skills" здобувачами освіти другого та третього рівня підготовки спеціальності 011 – освітні, педагогічні науки(ФОП Бондаренко М. О., 2021) Ігнатюк, Ольга АнатоліївнаУ тезах обґрунтовано необхідність цілеспрямованого набуття «soft skills» майбутніми викладачами вищої школи як складової їхньої професійної спрямованості. Розглядаються освітні практики формування «soft skills» здобувачів освіти другого та третього рівня підготовки спеціальності 011 – освітні, педагогічні науки.Документ Актуальність здоров'язбережувальної компетентності майбутніх тренерів з виду спорту(Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка, 2024) Єфременко, Андрій; Крайник, Ярослав; Федорина, Тетяна Євгеніївна; Петренко, Валерій Іванович; Фоменко, Вікторія Вікторівна; Казак, Володимир ЮрійовичРозвиток знань та умінь щодо збереження здоров’я здобувачів освіти є одним з ключових завдань навчального процесу в сфері фізкультурно-спортивної освіти. Необхідно формувати в майбутніх тренерів у процесі навчання розуміння важливості збереження власного та здоров’я молодих спортсменів. Мета: обґрунтувати значення здоров’язбережувальної компетентності майбутніх тренерів з виду спорту. Матеріал і методи: теоретичні методи педагогічного дослідження. Результати. Підготовка сучасного тренера з виду спорту не буде якісною без сформованості в структурі професійної компетентності орієнтації на збереження здоров’я. Уявлення про здоров’язбережувальну компетентність тренера з виду спорту та її формування в процесі навчання залишається недостатньо розробленим. Її структура мусить включати характеристики, які забезпечують втілення здоров’язбереження як на особистісному рівні спортивного тренера, а також які будуть сформовані в процесі підготовки вихованців. Основою здоров’язбережувальної компетентності тренера з виду спорту є розуміння сутності спорту як діяльності спрямованої на формування, збагачення та збереження здоров’я тих, хто займаються, а не тільки на досягнення найвищого результату у змаганнях. Відповідно до цієї мети мусить будуватися спеціалізована фахова підготовка майбутніх спортивних тренерів. Висновки. Виявлено, що недостатньо уваги приділяється процесу розвитку уявлень майбутніх тренерів з виду спорту щодо оздоровчої спрямованості майбутньої професійної діяльності. Встановлені напрямки, які слід розвивати в процесі формування здоров’язбережувальної компетентності майбутніх тренерів з виду спорту. Визначено, що першочергове значення у якісній фаховій діяльності спортивного тренера мають теоретичні знання та практичні навички щодо забезпечення здоров’я атлетів на різних етапах багаторічної підготовки. Вони спираються на особистісний рівень прихильності до ведення здорового способу життя, а також володіння стратегіями формування здоров’язбережувального середовища навчально-тренувального процесу. Подальше формулювання чітких вимог до здоров’язбережувальної компетентності спортивних тренерів сприятиме підвищенню якості підготовки майбутніх спеціалістів.Публікація Цифрова трансформація управлінських рішень у закладах вищої освіти: виклики та перспективи(Видавничий дім "Гельветика", 2024-09) Кодочигов, Дмитро ОлексійовичЦифрова трансформація у вищій освіті є критично важливою для адаптації до нових викликів сучасногосуспільств а, особливо в умовах війни. Ця трансформація змінює не лише способи навчання, але й управлінські практики, впливаючи на якість освіти та підготовку фахівців. Впровадження цифрових технологій дозволяє оптимізувати адміністративні процеси, підвищити ефективність управління ресурсами, а також забезпечити безперервність освітнього процесу через дистанційні платформи. Важливим аспектом є формування цифрових компетентностей у студентів, включаючи не тільки технічні навички, але й здатність критично мислити, працювати в команді та адаптуватися до змін. Крім того, цифровізація сприяє інтеграції у глобальний освітній простір та підвищує конкурентоспроможність закладів освіти. Важливість цифрової трансформації особливо актуальна в умовах війни, коли традиційні методи навчання можуть бути порушеніПублікація Діяльність Петра Мухачова на посаді директора Харківського технологічного інституту(Видавнича група "Наукові перспективи", 2024) Заверющенко, Микола ПетровичМетою статті є необхідність висвітлити основні принципи та визначити пріоритетні напрями в керівництві державними підприємствами та вишами на початку ХХ сторіччя на теренах України. Показано, що вже через 15 років після заснування вишу, лише в 1898 – 1903 рр., викладачі та керівники Харківського технологічного інституту неодноразово очолювали заклади вищої освіти країни, наприклад, Київську політехніку та двічі – Санкт-Петербурзький технологічний інститут. Наведено основні принципи розв’язання серйозної проблеми того часу – відновлення занять у закритому в 1905 р. більш ніж на 10 місяців вишу. Новому директору Харківського технологічного інституту Петру Мухачову довелося використати всі можливості для того, щоб скасувати відміну занять зі студентами. Петро Мухачов використовував не лише листування з керівництвом, але й засоби масової інформації, наприклад, місцеву пресу. Завдяки енергії, такту та дипломатичності нового директора вдалося в 1905 р. відновити заняття у виші. Доведено, що завдяки керівництву Петра Мухачова Харківський технологічний інститут не лише відновив заняття, але й почалося його зростання та розширення. Збільшення контингенту студентів призвело до зростання чисельності викладачів. Незважаючи на це, заздалегідь ужиті заходи щодо підготовки до отримання професорського звання дали свої результати: в Харківському технологічному інституті практично не було проблем із заміщенням вакантних посад викладачів. У каденції Петра Мухачова викладачами інституту стало чимало колишніх випускників вишу, які працювали в ньому та на ниві Народної освіти довгі роки. Показано, що Петро Мухачов не лише був першим виборним директором, але й обирався та виконував обов’язки директора ще дві каденції. Визначено основні причини, завдяки яким Петро Мухачов залишив адміністративну посаду та зосередився лише на викладацькій діяльності. У статті наведено причини, що змусили Петра Мухачова залишити виш, у якому він три каденції виконував посаду директора. Наприкінці наведено відомості про активну участь Петра Мухачова в організації та становленні одного з перших науково-дослідних інститутів України – Українського науково-дослідного інституту металів, який було засновано в 1928 р.Документ University monitoring and stratification system: methodological basis for construction(Primedia eLaunch, 2021) Ponomarenko, Volodymir; Rayevnyeva, Olena; Yermachenko, Volodymyr; Yevseiev, Serhii; Poliakova, H.; Milov, Oleksandr; Labunska, S.; Brovko, Olha; Shmatko, Oleksandr; Aksonova, IrynaДокумент Університет 4.0(Народна українська академія, 2022) Сокол, Євген Іванович; Радогуз, Сергій АнатолійовичThe main goal of higher education is the effectiveness of education, competence, and its quality. Today, the question of the need for transformation in higher education is more relevant than ever. One of the most promising in this sense is the concept of “University 4.0” which determines the synchronization of higher education in accordance with today’s demands and takes into account all the stakeholders’ needs. It is stated in the article that University 4.0 should become a platform that allows educators, applicants, scientists, entrepreneurs and other business entities to interact. And its main function is to be a mediator between the needs of business and intellectual capital. If this succeeds, the university’s funding will no longer depend solely on applicants and study programs. Startups and entrepreneurship with the right support can become an important part of the university ecosystem. The article examines the experience of China, Europe and the United States in order to find the best model of university that will not have the shortcomings of the “clumsy” model of higher education and will be developed in accordance with changes in the structure of knowledge.Публікація Methodological instructions before writing a thesis(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Raiko, Diana; Shipulina, Yuliya; Kosenko, O.; Kitchenko, OlenaThe accession of higher educational institutions of Ukraine to the European educational space based on the Bologna Declaration imposes on them fundamentally new requirements regarding the content of education, the organization of the educational process and independent work, in particular, the forms and methods of diagnosing the quality of education and professional training of specialists. One of the most important forms of monitoring the knowledge and skills of a future specialist is a final qualification paper (diploma thesis). The preparation and defense of a thesis at the second (master's) level of higher education is intended for the systematization and consolidation of the acquirer's professional knowledge and skills, as well as for the objective control of the level of his competences in solving typical tasks of organizational, managerial, research, executive and other types professional and social activities, which are defined by the educational and professional program "Marketing" of the second level of higher education in the specialty 075 "Marketing". Marketing is a branch of the company's activity, which is aimed at researching the needs of consumers and their satisfaction in the best ways compared to competitors. In the process of marketing activities, the enterprise uses a set of methods and tools, with the help of which it studies the market situation and influences the market. The effective functioning of the enterprise requires the correct selection, effective use of marketing methods and tools, assessment of the consequences of their application, which is possible if there is marketing management, its management. Thus, marketing activity should be considered as an inseparable unity of the implementation of marketing activities, marketing management and forecasting the effectiveness of its results. Therefore, applicants completing the cycle of training under the educational and professional training program of the second (master's) level of higher education in the specialty "Marketing" must not only know and be able to use marketing tools, but also possess marketing management tools, be able to justify the economic feasibility of marketing activities, which are offered. When completing the qualification work, the student must demonstrate theoretical knowledge and practical skills in identifying and solving relevant marketing management tasks for a certain organization (enterprises, institutions, etc.). These methodological guidelines determine the requirements for the content, execution process and procedure for the defense of the qualification work, as well as the criteria for its evaluation. At the same time, the organization of performance and protection of work must ensure the possibility of objectively and transparently establishing the compliance of the graduate's training with the requirements set forth by the field of his future professional activity.Публікація Methodological recommendations for the organization and conduct of pre-diploma practice(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Raiko, Diana; Shipulina, Yuliya; Kosenko, O.; Kitchenko, OlenaPractice, being a component of the educational process, is carried out in order to ensure the practical use of the competences acquired by the student during the entire previous period of study, as well as the formation of professional skills in collecting materials for writing a diploma thesis and preparing the basis for independent professional activity. Intended for students of specialty 075 "Marketing" of all forms of education.Документ Intercultural communication as a modern trend of formation of intercultural tolerance in the educational space of higher education institutions of Ukraine and the world(Харківський національний університет міського господарства ім. О. М. Бекетова, 2021) Seriuzhenko, Sviatoslav; Radionova, Liudmyla A.; Serdiukova, Olha I.Документ Priority direction of education of foreign students studying in the specialty "Civil security"(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024-05-22) Vambol, S. O.; Yevtushenko, N. S.; Liu, YujunThe development of international cooperation with foreign educational institutions and organizations in the field of science and education is one of the priority areas of work of the National Technical University of NTU "KhPI". The Department Occupational and Environmental Safety of the National Technical University "Kharkiv Polytechnic Institute" trains foreign students in the preparation of bachelor's and master's degrees in the specialty 263 – "Civil Safety" from the educational program – Occupational Safety. Foreigners from different countries (China, Congo, Israel, Turkmenistan, Azerbaijan) studied and are studying at the department. Education of foreign citizens is also carried out in English. The study program meets modern international standards of higher education.