Кафедри
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393
Переглянути
4 результатів
Результати пошуку
Документ Connection between personal perfectionism and efficiency of students’ learning activities(Foundation Pro Scientia Publica, Poland, 2020) Romanovskyi, O. G.; Pidbutska, N. V.; Shtuchenko, I. Ye.; Knysh, A. Ye.The level of learning efficiency of students depends on the pace of learning, the quality of learning, the ability to generalize and synthesize new information. Positive statistically significant correlations were found between perfectionism and student learning efficiency.Документ Психологічні предиктори академічних досягнень майбутніх інженерів(Cхідноукраїнський національний університет ім. Володимира Даля, 2015) Підбуцька, Ніна ВікторівнаУ статті розглянуті психологічні предиктори досягнень у навчальній діяльності у студентів інженерно-технічних спеціальностей. За допомогою теоретичного аналізу літератури визначені можливі детермінанти академічної успішності, якими стали: особливості мотиваційної сфери, саморегуляцію різних видів психічної активності та певні індивідуально-психологічні властивості особистості. За допомогою регресійного аналізу на статистично значущому рівні визначено предиктори: мотиви творчої самореалізації, домінування-підпорядкованість, гнучкість та пошук вражень - уникнення вражень. У дослідженні загалом прийняло участь 94 респонденти. Джерел – 6.Документ Активизация самостоятельной работы студентов в процессе обучения(НТУ "ХПИ", 2014) Бовт, Любовь СергеевнаВ статье рассмотрены сущность самостоятельной работы, её цели и роль в процессе активизации обучения студентов. Приведены результаты исследования, свидетельствующего о недостаточной подготовленности будущих инженеров к проведению самостоятельной работы и необходимости повышения её эффективности. Для этого необходимы существенные изменения в системе образования на всех этапах обучения в соответствии с опытом подготовки специалистов в других странах.Документ Концептуальне визначення особистості студента як майбутнього фахівця в умовах навчальної діяльності(НТУ "ХПІ", 2014) Фурманець, Борис ІвановичУ статті викладено концептуальні, науково-теоретичні положення, погляди, основні напрями та фукції визначення особистості студента як майбутнього фахівця в умовах складної навчальної діяльності.