Кафедри
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393
Переглянути
7 результатів
Результати пошуку
Документ Особистість викладача як чинник ефективної підготовки студентів психологів до майбутньої професійної діяльності(Університет ім. Альфреда Нобеля, 2017) Богдан, Жанна Борисівна; Солодовник (Бутенко), Тетяна Олександрівна; Середа, Наталія ВікторівнаРозглянуто питання успішності професійної діяльності викладачів, вплив особистості викладача на формування студентської молоді. Наведено результати емпіричного дослідження, згідно з якими було виявлено особистісні якості, які є властивими саме успішним викладачам. Визначено загальний показник життєстійкості та домінування компонентів, які становлять цей показник. З'ясовано пріоритети життєвих сфер і термінальних цінностей професійного життя у двох групах викладачів.Документ Особливості професійних стереотипів представників лікарської справи(НТУ "ХПІ", 2015) Підбуцька, Ніна Вікторівна; Кислиця, М. Г.Особливість діяльності сімейного лікаря у даному дослідженні розглядається як ключова складова його професійної компетентності, що, поряд зі спеціальною медичною підготовкою, забезпечує досягнення належної успішності лікарської діяльності.Документ Готовність до соціально-психологічної адаптації в умовах майбутньої професійної діяльності студентів-психологів(Класичний приватний університет, 2012) Підбуцька, Ніна Вікторівна; Бєляєва, Людмила ВолодимирівнаУ статті розкрито основи соціально-психологічної адаптації майбутніх фахівців. Проведено дослідження, у результаті якого можна стверджувати, що більшість випускників-психологів мають низький рівень адаптації, а це може негативно вплинути на подальшу професійну діяльність.Документ Роль мотивації навчально-пізнавальної діяльності у формуванні професійної спрямованості студентів(Класичний приватний університет, 2011) Михайличенко, Валентина Євдокимівна; Полянська, Вікторія ВікторівнаУ статті вивчено роль мотивації навчально-пізнавальної діяльності у формуванні професійної спрямованості студентів. Показано недостатню сформованість їх професійної мотивації. Запропоновано рекомендації щодо формування професійної спрямованості й підвищення задоволеності студентів своєю професією.Документ Педагогічна культура та етика викладача(НТУ "ХПІ", 2015) Петутіна, Олена ОлександрівнаРозглянуті основні складові етики викладача університету, її роль в його професійній діяльності. На основі соціологічних досліджень проаналізовані найважливіші моральні принципи (вимогливість, гуманізм, оптимізм, патріотизм, колективізм, милосердя, індивідуалізм) та моральні якості педагога. Зроблено висновок про те, що ефективність його професійної діяльності значною мірою обумовлена рівнем моральної культури.Документ Відображення фундаментальніх видів професійної діяльності фахівця у галузі програмної інженерії в циклі математичних дисциплін(НТУ "ХПІ", 2013) Дубініна, Оксана МиколаївнаУ статті на основі методу поетапної деталізації проаналізовано види професійної діяльності майбутніх інженерів індустрії програмної продукції. Показано відображення визначальних для вищеназваної професії видів діяльності в циклі математичних дисциплін і зазначено, що цей факт є підґрунтям професійної спрямованості формування математичної культури майбутніх фахівців, для яких саме математична культура є однією з умов стійкості їхньої професійної компетентності. Розглянуто формування формалізаційної, конструктивної та технологічної компетентності в процесі отримання фундаментальної математичної освіти студентами, які навчаються за напрямом підготовки "програмна інженерія".Документ Subjective assessment of satisfaction with professional activity of teachers of higher thechnical educational establishment(НТУ "ХПІ", 2014) Bogdan, Zhanna B.This article deals with the problem of professional burnout of teachers of technical specialties of higher education. The obtained results of empirical research can be interpreted as a decrease in satisfaction with professional activities of three independent characteristics: material satisfaction, intellectual satisfaction and satisfaction with physical well-being. The overall score of teacher's satisfaction, which is located in the negative zone, was showed