Кафедри
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393
Переглянути
3 результатів
Результати пошуку
Документ Особливості організації навчального процесу у вищій школі, спрямованого на розвиток лідерських якостей(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2020) Панасенко, Олександра АнатоліївнаУ статті досліджуються педагогічні особливості проведення навчального процесу для розвитку лідерських якостей. Наведені форми методи та засоби, дотримання яких сприяє розвитку лідерських якостей та готують до лідерства. Реалізуючи дієво-практичний потенціал, який представляє собою сукупність знань, вмінь, якостей та навичок, які необхідні для успішної практичної діяльності, студент відчуває необхідність у придбанні тих чи інших лідерських якостей через їх брак на різних етапах діяльності. На практиці в умовах навчального процесу активізація дієво-практичного потенціалу відбувається за допомого методів, які сприяють підвищенню активності та зацікавленості серед студентів, активують їх творче мислення, здатність мислити критичною. До таких методів відносяться: ділова гра, в якій моделюється професійна діяльність у грі. Застосування ділових ігор в процесі навчання не тільки сприяє розвитку професійних компетенцій студентів, допомагає аналізувати та інтерпретувати отриману інформацію, працювати в групі, але і сприяє прищеплювання певних соціальних навичок і вихованню правильної самооцінки, що є основою лідерських якостей. Лідерські якості будуть розвиватися інтенсивніше при організації навчального процесу, в основі якого лежить реалізація дієво-практичного потенціалу за допомогою групових форм взаємодії. Розвитку лідерських якостей сприяє багато факторів: мотиваційна готовність, досвід, виховання, різноманітні додаткові умови в житті особистості. У межах навчального процесу педагог може підібрати методи, форми та засоби навчання, які вимагатимуть розвитку лідерських якостей, надаватимуть новий позитивний досвід та мотивуватимуть до особистісних змін. Перспективним напрямком вивчення цієї теми є емпірична перевірка виявлених в теоретичній площині тенденцій.Документ Педагогічні умови формування лідерських якостей студентів-машинобудівників технічних університетів(НТУ "ХПІ", 2015) Гура, Тетяна Віталіївна; Ріпко, Ірина ВалентинівнаСтаття присвячена питанням формування і розвитку лідерських якостей майбутніх інженерів-машинобудівників у процесі професійної підготовки в технічних університетах. Розглянуто особливості лідерства в студентському середовищі. Визначено та обґрунтовано педагогічні умови формування лідерських якостей у студентів машинобудівних спеціальностей як єдиний комплекс взаємопов'язаних між собою і взаємодоповнюючих один одну умов. Висвітлено роль психолого-педагогічної діагностики як системи безперервного спостереження, вимірювання, контролю, корекції і проектування професійно-значущих лідерських якостей майбутніх інженерів-машинобудівників. Представлена програма формування лідерських якостей у студентів машинобудівних спеціальностей під час професійної підготовки. «Програма розвитку лідерських якостей у студентів-вихователів» як приклад інноваційної педагогічної технології по формуванню та розвитку лідерських якостей у майбутніх інженерів-машинобудівників.Документ Лідерський потенціал як вагома складова особистісно-значущих якостей студентської молоді(НТУ "ХПІ", 2014) Гура, Тетяна Віталіївна; Ріпко, Ірина ВалентинівнаУ статті визначено дефініції «лідер», «лідерство» та «лідерський потенціал». Розглянуто складові лідерського потенціалу з точки зору «теорії рис» та діяльнісного підходу. Виділено критерії лідерства у студентському середовищі, які підтверджують те, що лідерський потенціал є вагомою частиною особистісно-значущих якостей студентської молоді. Доведено значення ролей студентських лідерів: інструментального (ділового) і експресивного (емоційного) для розвитку лідерського потенціалу у студентському середовищі.