Кафедри

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 10
  • Ескіз
    Документ
    Planning, building up and developing an IT project team (On the example of the project "improving the quality of software development process based on dynamic problem statement of a CMMI model")
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2019) Pashko, B. I.; Stratiienko, Nataliia Kostiantunivna
  • Ескіз
    Документ
    English debate as extracurricular activity
    (2024) Mokh, Yuliya; Radchenko, Helena
  • Ескіз
    Документ
    Формування корпоративної організаційної культури в умовах дистанційної роботи
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Яценко, Ольга Миколаївна; Шкарупета, Сергій Володимирович
    З переходом на дистанційну роботу за часів карантину та початком введення військового стану функціонування вітчизняних компаній набуло певних трансформацій. Важливим інструментом, який сприяв тому, що колективи продовжили працювати і зберегли свою цілісність, стала наявність і дотримання певних норм і правил корпоративної організаційної культури. Нагальна потреба сьогодення – збереження і формування корпоративної культури, яка б відповідала потребам співробітників і являла собою інструмент досягнення організаційних цілей. Актуальними стають питання розуміння сутності формування корпоративної культури в умовах дистанційної роботи задля збереження корпоративної єдності, системи корпоративних цінностей, емоційної підтримки, мобілізації командної роботи для забезпечення конкурентоспроможності організації. Метою дослідження є аналіз особливостей формування корпоративної культури в умовах дистанційної роботи та роль лідера в цьому процесі. У результаті аналізу з’ясовано, що вивченню корпоративної культури приділяли увагу багато науковців, але особливості формування саме дистанційної корпоративної культури ще не достатньо висвітлені в наукових пошуках. Наголошено, що значна роль у формуванні корпоративної культури належить лідерам. Уточнено поняття віртуальний лідер, як такий, хто визнаний групою як лідер і який здатний організувати спільну взаємодію у віддалених командах, враховуючи вплив факторів внутрішнього і зовнішнього середовища задля досягнення поставлених цілей за допомогою сучасних дистанційних технологій. Наголошено, що дієвим інструментом при формуванні корпоративної культури є правильно обраний і застосований стиль лідерства. Проаналізовано потреби працівників, що під час військового стану зазнали певних трансформацій, а також складові корпоративної культури, які набули нового значення в умовах дистанційної роботи. Запропоновано аналіз переваг і недоліків використання традиційних стилів лідерства при формуванні корпоративної культури в умовах дистанційної роботи. Таким чином лідери, які взяли на себе відповідальність і забезпечили збереження і формування корпоративної культури змогли вижити і продовжити працювати під час війни. Вміле застосування і використання переваг стилів лідерства допомагає долати труднощі, з якими стикаються команди і стає дієвим інструментом антикризового управління.
  • Ескіз
    Документ
    Psychological Safety of Volunteers During the War
    (Foundation Pro Scientia Publica, Poland, 2023) Pidbutska, N. V.; Demidova, Yu. Ye.; Knysh, A. Ye.
    It was determined that the largest subgroup in the general group of respondents were volunteers with a high level of emotional exhaustion (46%) – these are people who feel general tension and do not remember the last time they experienced positive emotions. Among all the indicators of psychological safety, the indicators of moral-communicative and internal comfort turned out to be the least developed.
  • Ескіз
    Публікація
    Зміни вимог до лідерських якостей менеджерів на підприємствах України в умовах воєнного стану
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Маковоз, Оксана Сергіївна; Яценко, Ольга Миколаївна; Горбунов, Микола Петрович
    Під час війни кардинальні зміни торкнулись усіх сфер життя України. Нагальна потреба сьогодення – пошук оптимальних та аргументованих програм сталого функціонування підприємств у період воєнного стану та закладання підвалин для подальшого відновлення після завершення військових дій. Сформувати зазначені належні умови для бізнесу здатні професіонали, управлінці-лідери, які будуть відповідати вимогам сучасності. Актуальними стають питання щодозмін вимог до менеджера підприємства воєнного стану і відповідність сформування необхідних якостей у майбутніх управлінців під час навчання у ЗВО. Метою дослідження є аналіз вимог до сучасного менеджера-лідера щодо здатності забезпечити ефективне виконання управлінських завдань. У результаті аналізу з'ясовано, що відбулися певні зміни в уявленні працівників щодо того, яким має бути і як себе має поводити керівник під час роботи в умовах воєнного стану. Виявлені відмінності стосовно вимог до менеджерів у дослідженнях теоретиків менеджменту до і під час воєнного стану. Визначено, що акцент наразі робиться на особистісних якостях, допомозі оточуючим, здатності зберегти команду, бажанні змінити ситуацію на краще. Наголошено, що деякі якості набули нового значення і трактуються по-новому, враховуючи вимоги часу. Проаналізовано міркування керівників-практиків вітчизняних підприємств, які мають власне бачення ситуації та досвід збереження бізнесу таробітників в умовах воєнного стану. Під час опитування працівників виявлено, що майже половина з них змінили свої очікування до керівників і головним вважають наявність стресостійкості, відповідальності та гнучкості. Також, більше половини опитаних вважають, що їхнє керівництво впоралось зі своїми обов'язками під час війни, третина – що впорались частково. Менеджери-лідери завдяки професіоналізму і розвиненим особистісним якостям не тільки змогли зберегти бізнес, а й підтримують і допомагають тим, хто цього потребує. Таким чином в нашому суспільстві поступово переважає група людей, для яких матеріальні блага не становлять практично єдиної цінності. Підготовка майбутніх менеджерів у ЗВО має враховувати зміни вимог до менеджерів і відповідати новим викликам, які постали перед вітчизняними підприємствами задля успішного подолання загроз і подальшої відбудови країни.
  • Ескіз
    Документ
    Implementation of Agile management in international business companies
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2020) Chaikovа, Olena Igorivna; Uluçınar, Hamza; Loktionova, Oleksandra
    Agile management approaches in multinational companies are considered. The characteristics and features of Agile - a flexible project management methodology. Several Agile management steps that companies can take are highlighted and justified. Global companies deployed in flexible quality management systems. This enhances management professionalism and efficiency in terms of the huge costs of companies. This improves work plans and authoritative models to improve coordination between small agile groups that solve specific tasks and operational activities. Using the Agile approach, they respond faster and better to customer needs. As a result, the business demonstrates quantitative improvements in performance. We have considered the scaling up of nimble at several organizations, including little firms that run the whole undertaking with deft strategies; bigger organizations that, as Spotify and Netflix, were brought into the world dexterous and have gotten all the more so as they've developed; and organizations that, similar to Amazon and USAA (the monetary administrations organization for the military network), are making the change from customary chains of importance to progressively light-footed endeavors. Our investigations show that organizations can scale up light-footed successfully and that doing so makes generous advantages. Be that as it may, managers must be reasonable. Few out of every odd capacity should be composed into Agile groups; undoubtedly, nimble techniques aren't appropriate to certain exercises. When you start propelling handfuls or several nimble groups, be that as it may, you can't simply leave different pieces of the business alone. In the event that your recently deft units are continually baffled by bureaucratic strategies or an absence of coordinated effort among activities and advancement groups, sparkles will fly from the authoritative erosion, prompting emergencies and poor outcomes. Changes are important to guarantee that the capacities that don't work as coordinated groups support do the ones that. Examples of Agile implementation in various companies are given.
  • Ескіз
    Документ
    Investigation of technology for creating large electronic commerce systems
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2019) Batulin, Y. S.; Podorozhniak, A. O.
  • Ескіз
    Документ
    Совершенствование хозрасчетных отношений в ремонтном хозяйстве предприятий
    (НТУ "ХПИ", 2018) Погорелов, Николай Иванович
    При переходе на рыночные отношения основные и вспомогательные производства оказывается в различных организационных и экономических условиях и вносят далеко не одинаковый вклад в развитие предприятия. Это во многом объясняется, как показали результаты исследований, проведенных автором на ряде машиностроительных предприятий Харьковского промышленного узла. Фактические затраты на капитальный ремонт оборудования, многократное возрождение устаревшей техники не покрывается за счет средств, выделенных для этих целей. Привлекается дополнительные средства из прибыли и других источников. Устаревшие нормативы трудовых и материальных затрат на ремонт и обслуживание оборудования обусловили уход квалифицированных кадров из ремонтных служб предприятий.
  • Ескіз
    Документ
    Формування проектної команди для вертикально-інтегрованої організаційної структури
    (НТУ "ХПІ", 2017) Шматко, Олександр Віталійович; Стратієнко, Наталія Костянтинівна; Манєва, Росіца Іліянова
    Пропонується розглянути процес розробки математичної моделі та алгоритмічного забезпечення, що дозволяють розробляти і впроваджувати методи формування адаптивної команди з урахуванням компетенцій учасників для реалізації поставлених завдань. Зниження ефективності традиційних систем управління складними організаційними структурами при постійному посиленні конкуренції призводить до необхідності створення нових підходів в даному напрямі. При написанні статті було розглянуто процес формування команди в різних сферах життєдіяльності. Приведено класифікацію проектних команд, при чому особливу увагу приділено такому типу, як команда менеджменту проекту, яка займає троїсту позицію при здійсненні проекту. Крім того, приведено ряд програмних продуктів, що використовуються для планування і використання залучених до проекту фахівців, як його вимірюваного ресурсу. Для адаптивних команд проекту додається умова можливості реалізації претендентом декількох функцій, що дозволить здійснити адаптацію команди при зміні вимог або умов виконання проекту, тобто володіння кількома професійними компетенціями. Було запропоновано математичну модель та алгоритмічне забезпечення для вирішення поставленої задачі та приведено приклад побудови адаптивної команди.
  • Ескіз
    Документ
    Modernizing of the content of leadership structure as a perspective to increase competitiveness level of a future specialist
    (НТУ "ХПІ", 2016) Romanovskyi, O. G.; Kvasnyk, Olga; Shapolova, Victoria
    There have been viewed the outlooks on leader and leadership in historic retrospective and performed an analysis of the existing concepts of the given definition’s interpretation. The detailed substance of the researched term has been shown and an attempt has been made to modernize it by introducing a new component to its content. For the first time the authors introduce the notion of a team in a sense of a necessary component of the term of leadership. Topicality of resonance leadership has been proved from standpoint of a leader’s structure transformation with introducing special components and competencies which ensure the increase of a future specialist’s competitiveness level.