2022

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/56991

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    Підвищення експлуатаційних характеристик муфт зчеплення транспортних засобів при застосуванні фторопласту
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2022) Островерх, Олександр Олегович
    В роботі проведено температурне дослідження фрикційних дисків, по типу кільце та пелюстки, що виконані з металоазбесту. Для проведення дослідження застосовано програму SolidWorks із програмним модулем COSMOSWorks Designer. При виконанні розрахунків створені спрощені моделі накладок, побудовано сітки кінцевих елементів, виконано тепловий розрахунок з застосуванням теплового потоку. Далі проведемо аналогічне дослідження лише з нанесеним фторопластового покриттям на поверхню натискного диска та маховика зчеплення. Застосування фторопласту дозволяє зменшити теплове навантаження на відповідні поверхні при товщині покриття 0,1 міліметр мінімум на 10%.
  • Ескіз
    Документ
    Конструктивно-силові параметри та експлуатаційні характеристики кулькової обгінно-запобіжної муфти з модифікованими пазами
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2022) Проценко, Владислав Олександрович; Малащенко, Володимир Олександрович
    У статті досліджено силову взаємодію елементів кулькової обгінно-запобіжної муфти з нахилом бічних сторін пазів до радіуса при спрацьовуванні запобіжної частини. За рахунок аналізу силової взаємодії елементів муфти отримано вирази для обчислення навантаження її деталей, характерних моментів муфти – номінального, початку та кінця спрацьовування. Отримано також співвідношення для визначення основних експлуатаційних показників – коефіцієнтів точності, чутливості, а також перевищення номінального моменту. Проаналізовано вплив конструктивних параметрів на експлуатаційні показники муфти при роботі в режимі еревантаження. Показано, що у високонавантажених та швидкохідних приводах слід встановлювати муфти з нахиленими до радіуса бічними сторонами пазів. Така модифікація пазів забезпечує: контакт кульок з пласкими поверхнями пазів незалежно від точності виготовлення деталей муфти і зазорів між ними; можливість одночасно з високою навантажувальною здатністю забезпечити вищу точність спрацьовування і нижчі крутильні навантаження при спрацьовуванні запобіжної частини; зменшення прояву тертя при роботі на великих частотах обертання. Отримано значимі для практики конструювання муфт співвідношення для виконання проектувальних та перевіркових розрахунків деталей цих пристроїв.