Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров'я (MicroCAD) : міжнародна науково-практична конференція
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/31502
Переглянути
13 результатів
Результати пошуку
Документ Ребрединг фірмового стилю меблевого підприємства з використанням 3D моделей(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2019) Будник, Д. О.; Глібко, О. А.Документ Бренд університету(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Мирошник, Тетяна Олександрівна; Кобєлєва, Тетяна ОлександрівнаВизначено, що бренд університету визначається як унікальна ідентичність та репутація цього навчального закладу, яка впливає на сприйняття його студентами, випускниками, педагогічним персоналом, потенційними студентами, батьками та громадськістю загалом. Створення сильного бренду для університету є ключовим для залучення та збереження найкращих студентів і забезпечення успіху навчального закладу в цілому.Публікація Мережеві систем лояльності як інструмент підвищення конкурентоспроможності в товарному бізнесі(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Косенко, Олександра Петрівна; Лучинський, Максим ВолодимировичПублікація Маркетинг в соціальних мережах(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Шеін, Олексій Сергійович; Косенко, Олександра ПетрівнаДоведено, що маркетинг в соціальних мережах надає брендам можливість будувати активні спільноти, залучати увагу і створювати стійкі dзаємовідносини з клієнтами. Він є ефективним інструментом для розвитку бізнесу в цифровій епохи, але вимагає системного підходу, творчості та постійного вдосконаленняДокумент Вплив корпоративних кольорів на сприйняття бренду споживачами(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2010) Ларка, Микола Іванович; Воліков, В. В.Документ Оцінка ефективності формування символічного бренд-капіталу(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2010) Воліков, В. В.; Ларка, Микола ІвановичПублікація Визначення та сфера застосування реклами на місці продажу(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Мірошник, Марія Володимирівна; Хоробрих, А. А.Документ Особливості створення туристичних брендів(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2020) Олініченко, К. С.; Заброда, К. Є.Документ Understanding the types and importance of consumer loyalty in business(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Fedotova, I. V.; Kurbanov, E. M.Документ Аналіз нематеріальних активів в системі управління вартістю компанії(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2019) Капустянова, А. А.