Публікація:
Мережеві систем лояльності як інструмент підвищення конкурентоспроможності в товарному бізнесі

Ескіз

Дата

2024

Назва видання

ISSN

Назва тому

Видання

Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"

Дослідницькі проекти

Структурні одиниці

Випуск видання

Анотація

Опис

Ключові слова

бренд, маркетингова діяльність, конкурентоспроможність, товарний бізнес, споживачі

Бібліографічний опис

Косенко О. П. Мережеві систем лояльності як інструмент підвищення конкурентоспроможності в товарному бізнесі / Косенко О. П., Лучинський М. В. // Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров'я = Information technologies: science, engineering, technology, education, health : тези доп. 32-ї міжнар. наук.-практ. конф. MicroCAD–2024, [22-25 травня 2024 р.] / ред. Є. І. Сокол. – Харків : НТУ "ХПІ", 2024. – С. 796.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в