Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров'я (MicroCAD) : міжнародна науково-практична конференція
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/31502
Переглянути
19 результатів
Результати пошуку
Публікація Вплив маркетингу на ефективність виробничих процесів(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Бур'ян, Олег Олексійович; Лучинський, Максим Володимирович; Косенко, Олександра ПетрівнаВизначено, що маркетингові дослідження дозволяють зрозуміти попит на продукцію і послуги компанії. Правильний аналіз попиту дозволяє підприємству здійснювати точніший прогноз виробництва, уникати недостатнього виробництва продукції або перепродукції, і відповідно планувати ресурси.Публікація Маркетинг в соціальних мережах(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Шеін, Олексій Сергійович; Косенко, Олександра ПетрівнаДоведено, що маркетинг в соціальних мережах надає брендам можливість будувати активні спільноти, залучати увагу і створювати стійкі dзаємовідносини з клієнтами. Він є ефективним інструментом для розвитку бізнесу в цифровій епохи, але вимагає системного підходу, творчості та постійного вдосконаленняДокумент Использование ПР и рекламой методов воздействия массовой коммуникации(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2010) Байдак, Т. М.; Болотова, В. А.Документ Рекламна комунікація і суспільство(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2010) Федорець, С. А.Документ Розробка рекламного 3D-ролику для ресторану(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2021) Шершньова, А. О.; Ніцин, Д. О.Публікація Світові тенденції розвитку рекламних комунікацій(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Самойлов, Олександр В.; Романчик, Тетяна ВолодимирівнаПублікація Ризики рекламного бізнесу(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Струк, Дмитро М.; Романчик, Тетяна ВолодимирівнаДокумент Зарубіжний та вітчизняний досвід застосування інноваційної маркетингової технології(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2020) Соколова, Людмила Василівна; Зінченко, М. Е.Документ Ефективність міжнародної рекламної кампанії підприємства та її особливості(ТОВ "Планета-Прінт", 2021) Мехович, Сергій Анатолійович; Смагло, К. І.Документ Критерії вибору лідерів думок в службі крові(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Хоменко, Л. М.