Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров'я (MicroCAD) : міжнародна науково-практична конференція

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/31502

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 10
  • Ескіз
    Публікація
    Economic efficiency of management decisions
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Han, Pengbo; Tu, Jinguo; Maslak, M. V.
    Cost-effectiveness of management decisions is critical to ensuring the success of a business and achieving its goals. It supports the sustainable development of the company, ensures competitiveness in the market and contributes to increasing the value of the enterprise for stakeholders.
  • Ескіз
    Документ
    Business communications on the target market of goods
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Lu, Linjie; Larchnko, V. V.; Pererva, P. G.
    The report shows. that business communications to the target product market are a key element of marketing and product promotion strategy. They help build customer relationships, increase brand awareness and attract new customers - all important for a successful business.
  • Ескіз
    Документ
    Development of project management methods
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Wang, Xitong; Gliznutsa, M. Yu.; Pererva, P. G.
    The report shows that the development of project management methods occurs in accordance with changes in the business environment, technologies and approaches to work. It is important to apply modern methods in accordance with the needs and nature of each specific project or organization to ensure the successful completion of tasks and the achievement of strategic goals.
  • Ескіз
    Публікація
    Strategic planning at the enterprise
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Yang, Lan; Kobielieva, T. O.; Khodyrieva, O. O.
    Strategic planning has been proven to be a key tool for developing competitive advantage, responding to changes in the business environment, and achieving long-term success. This helps the enterprise manage its development and ensure sustainable development in a changing world.
  • Ескіз
    Документ
    Development and availability in visegrad countries
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2010) Nagy, Zoltan; Gyorffy, Ildiko
  • Ескіз
    Документ
    Development of test management system software products
    (ТОВ "Планета-Прінт", 2021) Grinchenko, Marina Anatoliyvna; Repenko, A. V.
  • Ескіз
    Документ
    Pricing practices for scientific products
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Klymentova, M. V.; Kobielieva, T. O.
    A methodology has been developed for establishing competitive prices for high-tech innovative products that are adequate to market conditions.
  • Ескіз
    Документ
    Neuromarketing as a factor influencing consumers
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Potapov, F. V.; Pererva, P. G.
    It has been proven that in the use of special technologies that allow you to literally "see" the processes of the brain, there is a fundamental difference between neuromarketing and classical marketing, when focus groups of respondents are formed and questions are asked to their participants.
  • Ескіз
    Документ
    Research of the economic potential of the enterprise
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Shein, E. S.; Pererva, P. G.
    It has been proved that the competitiveness of enterprises depends on many conditions, including methodological support for the formation of the strategic potential of an enterprise, necessary for its successful functioning in a competitive environment, on the state of legislation, in particular tax and antimonopoly, etc., and, first of all, the competitiveness of an enterprise is determined by its potential.
  • Ескіз
    Публікація
    Choice of marketing strategy of price determination
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2019) Kitchenko, Olena