Публікація:
Choice of marketing strategy of price determination

Ескіз

Дата

2019

Автори

Назва видання

ISSN

Назва тому

Видання

Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"

Дослідницькі проекти

Структурні одиниці

Випуск видання

Анотація

Опис

Ключові слова

price-fixing, sale, enterprise, cost-based pricing, market, profit

Бібліографічний опис

Kitchenko O. N. Choice of marketing strategy of price determination / O. N. Kitchenko // Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров'я = Information technologies: science, engineering, technology, education, health : наук. вид. : тези доп. 27-ї міжнар. наук.-практ. конф. MicroCAD–2019, [15-17 травня 2019 р.] : у 4 ч. Ч. 3 / ред. Є. І. Сокол. – Харків : НТУ "ХПІ", 2019. – С. 66.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в