2017
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/28160
Переглянути
3 результатів
Результати пошуку
Документ Оптимальне керування режимами напруг низьковольтних розподільних електричних мереж із використанням регулюючих пристроїв силових трансформаторів(НТУ "ХПІ", 2017) Плєшков, Петро Григорович; Леванцова, Юлія Анатоліївна; Зінзура, Василь ВасильовичЗапропоновано підхід до автоматичного керування режимами напруг розподільних електричних мереж, що містять силові трансформатори з безконтактними пристроями регулювання напруги під навантаженням, який базується на вирішенні задачі багатокритеріальної оптимізації. Розроблено структурну схему системи автоматичного керування та її комп’ютерну імітаційну модель. Результати проведених досліджень ефекту від застосування розробленої системи автоматичного керування показали, що застосування цієї системи дозволяє досягти одночасного зниження рівнів усталеного відхилення та несиметрії напруг в мережі.Документ Експериментальне дослідження механічних втрат в малолітражному бензиновому двигуні Briggs&Stratton Vanguard(НТУ "ХПІ", 2017) Осетров, Олександр Олександрович; Обозний, Сергій Володимирович; Бекарюк, Олександр МиколайовичПредставлені результати експериментального дослідження з визначення загальних механічних втрат у бензиновому двигуні Briggs&Stratton Vanguard. Знято ряд навантажувальних характеристик двигуна при різних частотах обертання колінчастого валу. Механічні втрати визначалися за графіком зміни годинної витрати палива залежно від середнього ефективного тиску. Перевірено можливість використання відомих емпіричних залежностей для визначення механічних втрат в дослідному двигуні.Документ Підвищення ефективності керування системою електроживлення на основі використання контекстних даних(НТУ "ХПІ", 2017) Вербицький, Євген Володимирович; Кисельова, Анна Геннадіївна; Кисельов, Геннадій ДмитровичВ статті розглянута побудова контекстно-залежної системи керування електроспоживанням, що виконує задачі, пов’язані із прогнозуванням та інтелектуальним реагуванням на дії всіх електроустановок, об’єднаних за допомогою перетворювачів в єдине інформаційне середовище, з метою раціонального використання енергії, оперативного керування штатними та аварійними режимами роботи SmartGrid з урахуванням вимог забезпечення комфортності користувача.