2017

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/28160

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 4 з 4
  • Ескіз
    Документ
    Значение бизнес-культуры, социальной ответственности в повышении эффективности предпринимательской деятельности
    (НТУ "ХПИ", 2017) Смоловик, Раиса Федоровна
    В статье рассмотрены основные особенности организации предпринимательской деятельности в сфере обслуживания; требования, предъявляемые к профессиональной подготовке менеджмента и сотрудников, указанных предприятий; отмечена важная роль в организации предпринимательской деятельности социальной ответственности, культуры и философии. Особо подчеркивается, что специалист в области организации, управления производством должен владеть навыками и приемами делового общения; анализа конфликтных ситуаций; уметь с помощью слова убеждать, аргументировать, достигать согласия; осуществлять "психологическую терапию". Умение говорить, быть правильно понятым, слушать и понимать, ненавязчиво убеждать, создавать доверительные отношения, искренне сочувствовать – все это важнейшие характеристики делового общения. Удовлетворять таким требованиям может только тот руководитель, который постоянно совершенствует свои знания, умения, никогда не останавливается на достигнутом.
  • Ескіз
    Документ
    Теоретичні аспекти управління конкурентоспроможністю підприємства
    (НТУ "ХПІ", 2017) Верещака, Тетяна Вікторівна; Скотнікова, Любов Петрівна
    Результати проведених досліджень свідчать, що підходи вчених до визначення поняття конкурентоспроможності базуються на різних аспектах: висока якість та споживча цінність продукції, потенціал підприємства, фінансова ефективність у порівнянні з конкурентами та інші. Результатом врахованих недоліків проаналізованих понять, став подальший розвиток сутності даної категорії, що знайшов відображення в узагальненні поняття "конкурентоспроможність підприємства", яке визначається нами як здатність суб’єкта господарювання накопичувати та ефективно використовувати зовнішні та внутрішні ресурси, при врахуванні впливу факторів екзогенного середовища, з метою задоволення потреб споживачів та отримання довгострокових переваг над конкурентами. Визначені проблеми та перспективи управління конкурентоспроможністю в умовах глобалізації вказують на те, що отримати вигоду від глобалізаційних процесів можуть лише компанії з високим потенціалом (виробничим, маркетинговим, управлінським).
  • Ескіз
    Документ
    Забезпечення конкурентоспроможності підприємств у формуванні їх збутової політики
    (НТУ "ХПІ", 2017) Косенко, Андрій Васильович; Рівчак, Максим Валерійович; Косолап, Лілія Миколаївна
    Показана сутність конкуренції як об'єктивної закономірності розвитку товарного виробництва, заснованого на приватній власності на засоби виробництва, і товарного обміну. Показується економічна основа ринкової економіки (приватна власність), яка породжує відповідну мету виробництва. Такою метою є максимізація прибутку і мінімізація витрат суб'єктів ринку. Тому боротьба за найбільш вигідні умови виробництва і збуту товарів в таких умовах неминуча, вона виступає на поверхні суспільства з ринковою економікою як конкуренція.
  • Ескіз
    Публікація
    Дослідження теоретичних основ конкурентоспроможності продукції
    (НТУ "ХПІ", 2017) Горщарук, Дар'я Сергіївна; Романчик, Тетяна Володимирівна
    Проведено теоретичний аналіз сутності конкуренції та конкурентоспроможності. Розглянуто підходи різних авторів до визначення конкуренції. Наведено види конкурентів та форми прояву конкурентної боротьби. Визначено залежність між рівнем конкурентоспроможності продукції та рівнем конкурентоспроможності підприємства. Наведено чинники впливу на рівень конкурентоспроможності продукту. Підкреслено місце психологічних чинників сприйняття продукту споживачем у формуванні його рівня конкурентоспроможності.