2014

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/4964

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Публікація
    Особливості використання цифрового маркетингу в сучасних умовах
    (НТУ "ХПІ", 2014) Косенко, Олександра Петрівна; Грабовенко, Є. В.; Плотніков, Ф. М.
    В статті розглянуті основні переваги і недоліки використання цифрового маркетингу, як нової маркетингової технології. Виявлені особливості даної технології. Подано рекомендації щодо застосування цифрового маркетингу.
  • Ескіз
    Документ
    Мінімізація ризиків купонного маркетингу
    (НТУ "ХПІ", 2014) Сударкіна, Світлана Петрівна; Плотніков, Ф. М.; Грабовенко, Є. В.
    В статті розглянуті основні види ризиків купонного маркетингу для різних учасників купонної акції. Розроблені рекомендації щодо мінімізації цих ризиків для кожного з учасників. Вказані основні вимоги до оформлення купону, як головного елементу купонного маркетингу. Охарактеризований вплив кожного з учасників на проходження купонної акції і на ризики інших учасників