2014
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/4964
Переглянути
5 результатів
Результати пошуку
Документ Проблема маневренности энергоблока АЭС и развитие моделей его систем управления(НТУ "ХПИ", 2014) Северин, Валерий Петрович; Никулина, Елена Николаевна; Лютенко, Д. А.; Бобух, Е. Ю.Проанализирована проблема маневренности энергоблоков АЭС. Приведена модель энергоблока ВВЭР-1000 для анализа переходных процессов. Переходные процессы изменения состояния энергоблока не противоречат возможности его работы в маневренных режимах. Многозонная модель реактора использована для исследования комбинированного метода управления. Отмечены недостатки методов управления энергоблоком для развития его системы управления.Документ Аналіз електронних фільтрів Баттерворта чисельними методами(НТУ "ХПІ", 2014) Северин, Валерій Петрович; Нікуліна, Олена Миколаївна; Буряковський, В. С.Створено математичні моделі електронних фільтрів Баттерворта різних порядків. На основі матричних методів інтегрування систем диференціальних рівнянь розроблені алгоритми та програми для обчислення перехідних процесів в фільтрах та їх прямих показників якості. Розраховані амплітудно-частотні характеристики, перехідні процеси та прямі показники якості фільтрів Баттерворта різних порядків.Документ Режими руху електрорухомого складу з електромеханічним перетворювачем змінного струму на ділянці шляху для якого задано профіль та графік руху(НТУ "ХПІ", 2014) Черв'яков, С. Ю.; Любарський, Борис Григорович; Єріцян, Багіш Хачикович; Глєбова, М. Л.; Клименко, О. В.; Івахненко, В. М.В роботі розглядається методика вибору режимів руху момент при розробці нових електрорухомих складів (ЕРС) та при моделюванні руху виникає та стратегія керування для математичної моделі руху потягу. Для створення ефективного керівного сигналу для руху потягу крім визначення можливих режимів руху розроблена стратегія керування. Виведені 5 режимів руху та умови їх зміни такі як: рух з максимальною силою тяги, що реалізується; рух на вибігу; рух з максимальною силою гальмування, що реалізується; рух при роботі електроприводу з максимальним ККД в режимі тяги та рух при роботі електроприводу з максимальним ККД в режимі гальмування. Стратегія враховує потрібні обмеження по швидкості, прискоренню та розкладу руху. Стратегія дозволяє мінімізувати енергетичні затрати з урахуванням наведених обмежень на заданій ділянці шляху.Документ Генератор для испытаний БАО на восприимчивость к переходным процессам, вызванных молнией («многократные удары») ИГЛА-МКУ-2(НТУ "ХПИ", 2014) Немченко, Юрий Семенович; Князев, Владимир Владимирович; Лесной, Иван Петрович; Сомхиев, С. Б.Описана конструкция и результаты аттестации генератора, предназначенного для испытаний бортового авиационного оборудования на восприимчивость к переходным процессам, вызванным молнией «многократные удары», в соответствии с требованиями международных стандартов. Генератор производит циклограммы импульсов напряжения формы 2 по 5-ти уровням испытаний, испытания проводятся методом «кабельной инжекции».Документ К вопросу влияния диаметра поршня одноштокового гидравлического цилиндра на переходные процессы гидравлического модуля(НТУ "ХПИ", 2014) Иваницкая, Елена ПавловнаРассматривается гидравлический модуль с одноштоковым вертикальным гидравлическим цилиндром, шток которого ориентированный вверх, дроссели расположены в напорной и сливной магистралях, направление нагрузки совпадает с втягиванием штока. Представлена математическая модель. Выполнен расчет переходных процессов при различных значениях диаметра поршня. Приведены результаты расчетов и их анализ.