2014
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/4964
Переглянути
2 результатів
Результати пошуку
Публікація Про необхідність економічної обґрунтованості витрат на маркетинг(НТУ "ХПІ", 2014) Кучіна, Світлана Едуардівна; Кітченко, Олена Миколаївна; Грипась, А. О.У статті розглядаються питання пов’язані з визначенням витрат на маркетинг та збут, розподілом цих витрат по типу маркетинг-мікс. Досліджується ефективність маркетингової діяльності та результативність маркетингових заходів з різних точок зору. Запропоновано використання методики сегментного аналізу для групування доходів та витрат на підприємстві. Розглядається алгоритм пропонованої методики. Наголошується на необхідності витрат коштів на аналітичний маркетинг.Публікація Стратегічне планування: генезис, сучасність, перспективи(НТУ "ХПІ", 2014) Мірошник, Марія Володимирівна; Кітченко, Олена Миколаївна; Олійник, І. С.У статті розглядається сутність і зміст стратегічного планування. Проаналізовано особливості еволюції стратегічного планування в Україні. Виявлено основні проблеми стратегічного планування на сучасному етапі соціально-економічного розвитку та запропоновано напрями їх вирішення.