2014

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/4964

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Ескіз
    Документ
    Экспериментальные исследования грузового вагона
    (НТУ "ХПИ", 2014) Чепурной, А. Д.; Литвиненко, А. В.; Баранов, А. Н.; Шейченко, Р. И.; Бондаренко, Марина Александровна
    В статье описаны методика и результаты прочностных статических испытаний крытого вагона модели 11-9962. Для проверки работоспособности, прочности, жесткости и устойчивости вновь спроектированного вагона он подвергался нормативным нагрузкам, которые имитируют реальные эксплуатационные. Регистрация напряжений в элементах конструкции вагона осуществляется при помощи тензорезисторов. Получены картины распределений напряжений по элементам вагона. Сделан вывод об удовлетворении критериев прочности, предъявляемых к конструкциям данного типа.
  • Ескіз
    Документ
    Напряжения на площадках контакта в зубчатых передачах Новикова
    (НТУ "ХПИ", 2014) Коротин, В. И.; Харитонов, Ю. Д.
    Приведен вывод расчётных зависимостей для эффективных контактных напряжений в цилиндрических зубчатых передачах Новикова, основанный на результатах моделирования в системе ANSYS решения пространственной контактной задачи. Напряжения получены для различных фаз зацепления с учётом влияния торцов зубчатого венца и приведены к виду, позволяющему использовать в качестве допускаемых установленные стандартом контактные напряжения для линейного контакта.
  • Ескіз
    Документ
    Аналiз конструкцiй залізничних вагонів і методів їх розрахунку на міцність
    (НТУ "ХПІ", 2014) Бондаренко, Марина Олександрівна
    В статті розглянуто існуючі типи залізничних вагонів та їх класифікації залежно від призначення. Проаналізовано основні вузли конструкцій вагонів, загальні для всіх типів. Акцент зроблено на функціях та умовах роботи цих вузлів. Також в статті мова йде про аналітичні методи розрахунку елементів конструкцій вагонів на міцність, які є основою для обґрунтування їх раціональних параметрів. Зроблено огляд нормативного документу, яким треба керуватися при розрахунку вагонів на міцність, при чому особливу увагу приділено розрахунковим режимам. Наведені теоретичні відомості про метод скінченних елементів, що рекомендується для оцінки напружено-деформованого стану елементів і вузлів вагона, зокрема, його розрахункові формули. Визначено найбільш актуальні задачі сучасної галузі вагонобудування, які будуть розвязуватися надалі.