2012
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/5735
Переглянути
9 результатів
Результати пошуку
Публікація Моделювання споживчої, виробничої, інтелектуальної та кадрової складових ресурсного потенціалу(НТУ "ХПІ", 2012) Перерва, Петро Григорович; Косенко, Олександра Петрівна; Косенко, Андрій ВасильовичРозроблено методичні рекомендації до моделювання складових ресурсного потенціалу промислового підприємства. Особлива увага приділена виробничій, кадровій та технологічній складовим цього потенціалу. Розроблено методичні рекомендації по оцінку їх граничних можливостей та ефективності використання в умовах машинобудівного виробництва.Публікація Маркетингові підходи до визначення вартості та ризику інвестицій і інновацій на підприємствах електроенергетики(НТУ "ХПІ", 2012) Перерва, Петро Григорович; Косенко, Олександра Петрівна; Міщенко, Володимир АкимовичПроведено аналіз існуючих методів вартісної оцінки технологій та проведена їх класифікація. Розроблено пропозиції по пріоритетному використанню конкретного методу в умовах електроенергетики. Надано конкретні рекомендації по удосконаленню вартісного, прибуткового та ринкового підходів до визначення вартості.Публікація Організація збуту товарів в процесі маркетингової діяльності підприємства(НТУ "ХПІ", 2012) Косенко, Олександра Петрівна; Губарь, Л. Ю.У статті розглянуто теоретичні аспекти організації збуту на підприємстві, проведено аналіз системи збуту досліджуваного підприємства та запропоновано заходи щодо її вдосконалення.Публікація Визначення ціни інвестиційних та інформаційних ресурсів як об’єктів інтелектуальної власності на енергетичних підприємствах(НТУ "ХПІ", 2012) Перерва, Петро Григорович; Косенко, Олександра Петрівна; Ковальов, Євген Володимирович; Гуревічов, Маркс МихайловичРозроблено методичні рекомендації до оцінки інвестиційних та інформаційних ресурсів енергетичних підприємств. Надано пропозиції по пріоритетному використанню конкретного методу в умовах енергетичного виробництва. Проведено апробації наведених розробок на енергетичних підприємствах Харківського регіону.Публікація Формування товарної політики на підприємствах сфери послуг(НТУ "ХПІ", 2012) Косенко, Олександра Петрівна; Манжос, М. І.В статті розглянуті проблеми формування товарної політики на підприємствах сфери послуг. Специфічні особливості послуг розглядаються, як базові аргументи адаптації структури маркетингової товарної політики. Запропонована оптимізована структура товарної політики для підприємства послуг.Публікація Антикризові інструменти сталого розвитку підприємства: інноваційна, інвестиційна та маркетингова політика(НТУ "ХПІ", 2012) Перерва, Петро Григорович; Косенко, Андрій Васильович; Косенко, Олександра ПетрівнаУ статті розглядаються питання формування ефективної системи антикризових заходів, впровадження яких дозволяють забезпечити стійкий розвиток промислового підприємства. Запропонована система антикризових заходів, розділена на 6 характерних груп. З використанням методу експертних оцінок визначається рейтинг кожної групи, кожного заходу та оптимізується склад заходів в кожній групі.Публікація Сутність технологічного аудиту та базові підходи до оцінки комерційного потенціалу технологічних новацій(НТУ "ХПІ", 2012) Косенко, Андрій Васильович; Косенко, Олександра Петрівна; Косенко, Д. І.Вирішення проблем пов'язаних з об'єктивними труднощами відбору інноваційного продукту та введення його на ринок.Публікація Формування конкурентних переваг машинобудівних підприємств в сучасних умовах розвитку(НТУ "ХПІ", 2012) Загорянська, О. Л.; Косенко, Олександра Петрівна; Перерва, Петро ГригоровичЗапропоновано методичні підходи до визначення інтегрального показника конкурентних переваг вантажних автомобілів. Розроблено заходи щодо підвищення конкурентоспроможності та формування конкурентних переваг продукції машинобудівних підприємств.Публікація Планування конкурентоспроможності та стратегічних переваг бізнес-одиниць промислового підприємства(НТУ "ХПІ", 2012) Загорянська, О. Л.; Косенко, Олександра Петрівна; Литвин, Н. М.; Перерва, Петро ГригоровичВ статті проведені економічні дослідження позицій підприємства в міжнародному конкурентному середовищі. Визначені стратегічні пріоритети розвитку ХК "АвтоКрАЗ", що здатні підвищити конкурентоспроможність підприємства та його продукції на міжнародному ринку.