Публікація: Організація збуту товарів в процесі маркетингової діяльності підприємства
Дата
2012
Назва видання
ISSN
Назва тому
Видання
НТУ "ХПІ"
Анотація
У статті розглянуто теоретичні аспекти організації збуту на підприємстві, проведено аналіз системи збуту досліджуваного підприємства та запропоновано заходи щодо її вдосконалення.
The article considers the theoretical aspects of marketing in the company, an analysis of distribution companies studied and offered actions for its improvement.
The article considers the theoretical aspects of marketing in the company, an analysis of distribution companies studied and offered actions for its improvement.
Опис
Ключові слова
ринкова економіка, організація збуту, збутова політика, збутова діяльність, канал збуту, organization of sale, sale policy, sale activity, channel of sale
Бібліографічний опис
Косенко О. П. Організація збуту товарів в процесі маркетингової діяльності підприємства / О. П. Косенко, Л. Ю. Губарь // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Технічний прогрес і ефективність виробництва. – Харків : НТУ "ХПІ", 2012. – № 14 (920), т. 2. – С. 106-111.