2012
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/5735
Переглянути
7 результатів
Результати пошуку
Публікація Формування товарної політики на підприємствах сфери послуг(НТУ "ХПІ", 2012) Косенко, Олександра Петрівна; Манжос, М. І.В статті розглянуті проблеми формування товарної політики на підприємствах сфери послуг. Специфічні особливості послуг розглядаються, як базові аргументи адаптації структури маркетингової товарної політики. Запропонована оптимізована структура товарної політики для підприємства послуг.Документ Обеспечение конкурентоспособности предприятия за счет повышения его финансовой устойчивости(НТУ "ХПИ", 2012) Другова, Елена Сергеевна; Поддубная, Л. И.; Клименко, А. В.В статье рассмотрена проблема обеспечения конкурентоспособности предприятия по средствам повышения его финансовой устойчивости. Предложено процесс обеспечения и механизм управления конкурентоспособностью предприятия на основе повышения финансовой устойчивостиДокумент Напрямки просування продукції на фармацевтичному ринку(НТУ "ХПІ", 2012) Чежія, Я. Г.; Майстро, Руслана ГригорівнаУ статті визначено напрямки просування продукції на фармацевтичному ринку. Розроблено рекомендації з формування стратегії просування продукції фармацевтичного підприємства.Документ Інноваційні технології проведення маркетингового аудиту на підприємстві(НТУ "ХПІ", 2012) Перерва, Петро ГригоровичЗапропоновано методичні підходи до проведення зовнішнього та внутрішнього аудиту маркетингової діяльності промислового підприємства. Обґрунтовано фактори, що визначають ефективність проведення аудиту маркетингу.Документ Оцінювання вартості бренду промислового підприємства(НТУ "ХПІ", 2012) Воліков, В. В.; Ларка, Микола ІвановичУ статті розглядаються методи оцінювання вартості бренду промислового підприємства. Виконано огляд та аналіз існуючих методів оцінювання вартості бренду. Викладено власне бачення проблеми оцінювання вартості товарних брендів та запропоновано метод її рішення.Документ Розвиток маркетингових методів формування показників кон'юктури ринку інноваційної продукції(НТУ "ХПІ", 2012) Косенко, Андрій Васильович; Ілляшенко, Наталія СергіївнаПроведено аналіз існуючих методів визначення одного з найбільш важливих х показників кон‘юнктури ринку - вартісної оцінки наукової продукції. Запропоновано методичний підхід до встановлення ціни на наукову продукцію.Документ Принципи формування конюнктури цільового ринку підприємства в рамках концепції інноваційного маркетингу(НТУ "ХПІ", 2012) Ілляшенко, Наталія Сергіївна; Косенко, Андрій ВасильовичЗапропоновано методичні підходи до проведення зовнішнього та внутрішнього аудиту маркетингової діяльності промислового підприємства. Обґрунтовано фактори, що визначають ефективність проведення аудиту маркетингу.