2012

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/5735

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 7 з 7
  • Ескіз
    Публікація
    Формування товарної політики на підприємствах сфери послуг
    (НТУ "ХПІ", 2012) Косенко, Олександра Петрівна; Манжос, М. І.
    В статті розглянуті проблеми формування товарної політики на підприємствах сфери послуг. Специфічні особливості послуг розглядаються, як базові аргументи адаптації структури маркетингової товарної політики. Запропонована оптимізована структура товарної політики для підприємства послуг.
  • Ескіз
    Документ
    Обеспечение конкурентоспособности предприятия за счет повышения его финансовой устойчивости
    (НТУ "ХПИ", 2012) Другова, Елена Сергеевна; Поддубная, Л. И.; Клименко, А. В.
    В статье рассмотрена проблема обеспечения конкурентоспособности предприятия по средствам повышения его финансовой устойчивости. Предложено процесс обеспечения и механизм управления конкурентоспособностью предприятия на основе повышения финансовой устойчивости
  • Ескіз
    Документ
    Напрямки просування продукції на фармацевтичному ринку
    (НТУ "ХПІ", 2012) Чежія, Я. Г.; Майстро, Руслана Григорівна
    У статті визначено напрямки просування продукції на фармацевтичному ринку. Розроблено рекомендації з формування стратегії просування продукції фармацевтичного підприємства.
  • Ескіз
    Документ
    Інноваційні технології проведення маркетингового аудиту на підприємстві
    (НТУ "ХПІ", 2012) Перерва, Петро Григорович
    Запропоновано методичні підходи до проведення зовнішнього та внутрішнього аудиту маркетингової діяльності промислового підприємства. Обґрунтовано фактори, що визначають ефективність проведення аудиту маркетингу.
  • Ескіз
    Документ
    Оцінювання вартості бренду промислового підприємства
    (НТУ "ХПІ", 2012) Воліков, В. В.; Ларка, Микола Іванович
    У статті розглядаються методи оцінювання вартості бренду промислового підприємства. Виконано огляд та аналіз існуючих методів оцінювання вартості бренду. Викладено власне бачення проблеми оцінювання вартості товарних брендів та запропоновано метод її рішення.
  • Ескіз
    Документ
    Розвиток маркетингових методів формування показників кон'юктури ринку інноваційної продукції
    (НТУ "ХПІ", 2012) Косенко, Андрій Васильович; Ілляшенко, Наталія Сергіївна
    Проведено аналіз існуючих методів визначення одного з найбільш важливих х показників кон‘юнктури ринку - вартісної оцінки наукової продукції. Запропоновано методичний підхід до встановлення ціни на наукову продукцію.
  • Ескіз
    Документ
    Принципи формування конюнктури цільового ринку підприємства в рамках концепції інноваційного маркетингу
    (НТУ "ХПІ", 2012) Ілляшенко, Наталія Сергіївна; Косенко, Андрій Васильович
    Запропоновано методичні підходи до проведення зовнішнього та внутрішнього аудиту маркетингової діяльності промислового підприємства. Обґрунтовано фактори, що визначають ефективність проведення аудиту маркетингу.