2010
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/6965
Переглянути
4 результатів
Результати пошуку
Документ Нові підходи до планування поїздоутворення на сортувальних станціях(НТУ "ХПІ", 2010) Малахова, О. А.; Кузіна, О. М.Запропонована технологія при моделюванні поїздоутворення враховує різну номенклатуру вантажу, що дає змогу розширити полігон обороту прискорених поїздів, таких як: контейнерні та контрейлерні поїзди, поїзди зі швидкопсувними вантажами, з вагонами операторських компаній, з цінними вантажами та інші. Гнучкий підхід до маси составу, що накопичується сприяє зменшенню часу доставки вантажу вантажоодержувачу, дотриманню графіку курсування поїздів, скороченню часу обслуговування на технічних станціях та підвищенню надійності перевезення вантажів.Документ Нові підходи до технології відправлення поїздів з сортувальних станцій(НТУ "ХПІ", 2010) Щербина, М. Є.; Мільшина, О. С.Наведені основні риси нової технології взаємодії сортувальних станцій та локомотивних депо на основі адаптації графіка руху поїздів до коливань обсягів перевезень. Така варіативна технологія впливатиме на взаємодію підприємств залізничного транспорту й клієнтури, а відповідно на оперативне коригування плану формування та відправлення поїздів зі станції з урахуванням прогнозованого часу їхнього відправлення по "твердих нитках" графіка.Документ Удосконалення понятійного апарату "ефект" та "ефективність" на залізничному транспорті(НТУ "ХПІ", 2010) Позднякова, Л. О.; Бандурко, І. С.Стаття носить теоретичний характер. Досліджувалися сутність економічних категорій "ефект" та "ефективність". Окреслені загальні шляхи підвищення ефективності на залізничному транспорті.. Проаналізовано та зроблено висновок щодо сутності понять. За допомогою використання сучасного методу денотатного графу побудовано декомпозицію сутності "ефективність".Документ Основні фактори активізації конкурентоспроможності залізничного транспорту України(НТУ "ХПІ", 2010) Гриценко, Н. В.; Широкова, О. М.; Куделя, В. І.У статті розглянута проблематика створення системи управління конкурентоспроможністю залізничного транспорту, викладено значення якості транспортного обслуговування в цьому процесі. Визначені фактори, які впливають на конкурентоспроможність залізничного транспорту та існуючі проблеми, які перешкоджають укріпленню позицій залізниць на ринку транспортних послуг. На підставі цього визначені основні напрямки підвищення конкурентоспроможності при сучасних тенденціях зміни ринкової економіки та в умовах дії ринку транспортних послуг.