Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/62924

Офіційний сайт http://tipus.khpi.edu.ua/

Журнал сприяє розвитку психолого-педагогічної та управлінської наукової думки шляхом формування та підтримання науково-комунікативного простору для обговорення представниками наукової спільноти актуальних питань педагогіки, психології та управління, а також забезпечення наукової громадськості якісною інформацією щодо результатів оригінальних наукових досліджень, відповідного змістовного спрямування, та тенденцій розвитку теоретико-методологічного підґрунтя сучасного наукового знання.

Рік заснування: 2000. Періодичність: 4 рази на рік. ISSN 2078-7782 (Print)

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
  • Ескіз
    Документ
    Культура ділового спілкування майбутніх лікарів у закладах вищої освіти: стан розробки проблеми в психолого-педагогічній літературі
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Грень, Лариса Миколаївна; Качайло, Костянтин Володимирович
    У статті на підставі аналізу досліджень вітчизняних авторів підкреслено важливість формування культури ділового спілкування у представників професій “людина-людина”, зокрема у майбутніх лікарів у закладах вищої освіти; розглянуто культуру ділового спілкування як одного з показників загальної культури та моральних якостей особистості, що інтегрує зовнішню культуру, культуру мовлення, культуру почуттів, культуру поведінки та етикет; доведено, що для майбутнього лікаря особливо важливим є знання, вміння і навички професійної комунікації, які формуються і розвиваються у нього у процесі навчання у закладі вищої медичної освіти; наведено основні психологічні компоненти спілкування (почуття присутності, прояв турботи про іншу людину, повага до світогляду і точки зору іншої людини, емпатія, щирість як передумова вільного й відкритого спілкування, повага); відведено вирішальну роль педагогічній майстерності викладачів у формуванні культури ділового спілкування майбутніх лікарів у закладах вищої освіти.