Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/62924

Офіційний сайт http://tipus.khpi.edu.ua/

Журнал сприяє розвитку психолого-педагогічної та управлінської наукової думки шляхом формування та підтримання науково-комунікативного простору для обговорення представниками наукової спільноти актуальних питань педагогіки, психології та управління, а також забезпечення наукової громадськості якісною інформацією щодо результатів оригінальних наукових досліджень, відповідного змістовного спрямування, та тенденцій розвитку теоретико-методологічного підґрунтя сучасного наукового знання.

Рік заснування: 2000. Періодичність: 4 рази на рік. ISSN 2078-7782 (Print)

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    Компетентісний підхід у процесі професійної та фундаментальної підготовки майбутніх інженерів-бакалаврів в умовах освітніх трансформацій
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Романовський, Олександр Георгійович; Ігнатюк, Ольга Анатоліївна; Гура, Тетяна Віталіївна; Грень, Лариса Миколаївна; Солодовник, Тетяна Олександрівна
    Статтю присвячено проблемі запровадження компетентнісного підходу у професійній та фундаментальній підготовці майбутніх інженерів бакалаврів різних спеціальностей у технічному університеті в умовах освітніх трансформацій та приєднання до європейського освітнього простору. В умовах модернізації вітчизняної освіти особливої значущості набуває проблема професійної підготовки фахівців, конкурентоздатних на ринку праці, компетентних, які вільно володіють своєю професією. У ході дослідження встановлено, що модернізація освітньої діяльності відбувається в контексті європейських вимог, принципів і стандартів держав ЄС. Доведено, що упровадження компетентнісного підходу в освіту країн-членів ЄС передбачає, що знання практичного спрямування відповідають чотирьом складовим: знати що, знати чому, знати як, знати хто. У статті обґрунтовано низку зовнішніх та внутрішніх чинників, які зумовлюють актуальність упровадження в освітню практику України компетентнісного підходу. Проведений аналіз наукових досліджень дозволив визначити ключові елементи професійної компетентності майбутнього інженера. Розкрито зміст особливостей запровадження компетентнісного підходу в процесі професійної та фундаментальної підготовки майбутніх інженерів бакалаврів різних спеціальностей в умовах освітніх трансформацій.
  • Ескіз
    Документ
    Алгоритм розвитку лідерських якостей у майбутніх фахівців технічного профілю у Національному Технічному Університеті "Харківcький Політехнічний Інститут"
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Гура, Тетяна Віталіївна
    В публікації висвітлено результати дослідження розвитку лідерських якостей під час професійної підготовки студентів технічного закладу вищої освіти. Особлива увага приділена розвитку особистості майбутнього лідера. Висвітлено результати педагогічного експерименту на основі проведених методик: методу соціометричних вимірювань, багатофакторного опитувальника Кеттела, тесту "Особистісний диференціал". За результатами аналізу відповідей респондентів було встановлено основні лідерські якості студентів. Доведено важливість обов'язкового вивчення лідерських дисциплін у технічному закладі вищої освіти. Розроблено та апробовано в процесі формувального експерименту програму розвитку лідерських якостей студентів технічного університету. Результати контрольного експерименту довели ефективність застосування програми розвитку лідерського потенціалу в освітньому процесі під час професійної підготовки майбутніх фахівців технічного профілю.