Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/62924

Офіційний сайт http://tipus.khpi.edu.ua/

Журнал сприяє розвитку психолого-педагогічної та управлінської наукової думки шляхом формування та підтримання науково-комунікативного простору для обговорення представниками наукової спільноти актуальних питань педагогіки, психології та управління, а також забезпечення наукової громадськості якісною інформацією щодо результатів оригінальних наукових досліджень, відповідного змістовного спрямування, та тенденцій розвитку теоретико-методологічного підґрунтя сучасного наукового знання.

Рік заснування: 2000. Періодичність: 4 рази на рік. ISSN 2078-7782 (Print)

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
  • Ескіз
    Документ
    Основні особливості підготовки експерта та лідера дистанційного курсу
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2022) Кухаренко, Володимир Миколайович
    Розглянуто теоретичні засади підготовки експертів та лідерів дистанційного навчання з метою удосконалення програми підготовки експертів, що мають досвід розробки дистанційних курсів, проведення дистанційних занять, навички куратора змісту. Описано основні навички, які мають бути сформовані у експерта та лідера, надаються типові помилки розробників дистанційного курсу. Показано практичний бік, коли підготовка експертів та лідерів відбувається у дистанційному курсі "Експертиза дистанційного курсу", який орієнтований на досвідчених розробників дистанційних курсів та адміністраторів систем дистанційного навчання організацій. Розкрито основні завдання навчання слухачів, зокрема вони аналізували мету навчання за таксономією Блума та її досяжність, складність тексту та його оформлення, навчальну діяльність, якість тестів, систему оцінювання та інші елементи, тобто якість навчання. У пілотному навчанні результатом був звіт слухача про проведену експертизу дистанційного курсу та аналіз цієї роботи. Звертається особлива увага на підготовку експертів-лідерів та вимірювання їх компетенцій.