Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/62924

Офіційний сайт http://tipus.khpi.edu.ua/

Журнал сприяє розвитку психолого-педагогічної та управлінської наукової думки шляхом формування та підтримання науково-комунікативного простору для обговорення представниками наукової спільноти актуальних питань педагогіки, психології та управління, а також забезпечення наукової громадськості якісною інформацією щодо результатів оригінальних наукових досліджень, відповідного змістовного спрямування, та тенденцій розвитку теоретико-методологічного підґрунтя сучасного наукового знання.

Рік заснування: 2000. Періодичність: 4 рази на рік. ISSN 2078-7782 (Print)

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
  • Ескіз
    Документ
    Проблемно-орієнтоване навчання та його роль у процесі підготовки майбутніх лідерів-професіоналів у технічних університетах України
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2022) Романовський, Олександр Георгійович; Лапузіна, Олена Миколаївна
    Статтю присвячено проблемі підготовки майбутніх лідерів професіоналів різних спеціальностей як організаторів науково–технічного й соціального відродження України. У ході дослідження встановлено, що організацію підготовки таких лідерів доцільно здійснювати в закладах вищої освіти інженерного профілю, що є особливо важливим в умовах агресії Росії проти України. Аналіз літературних джерел довів, що ключові проблеми сучасного соціального прогресу пов'язані з лідерством, конкурентними стратегіями, творчим підходом до викладання у вищій освіті з використанням інноваційних технологій навчання. Проведено експеримент зі застосування технології проблемно-орієнтованого навчання в процесі підготовки майбутніх фахівців–лідерів в Національному технічному університеті "Харківський політехнічний інститут". У статті представлено низку чинників, які зумовлюють доцільність використання різних форм проблемно-орієнтованого навчання у комплексі з іншими інтерактивними технологіями, щодо вирішення проблеми підвищення якості підготовки лідерів–фахівців різних спеціальностей.