Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/62924

Офіційний сайт http://tipus.khpi.edu.ua/

Журнал сприяє розвитку психолого-педагогічної та управлінської наукової думки шляхом формування та підтримання науково-комунікативного простору для обговорення представниками наукової спільноти актуальних питань педагогіки, психології та управління, а також забезпечення наукової громадськості якісною інформацією щодо результатів оригінальних наукових досліджень, відповідного змістовного спрямування, та тенденцій розвитку теоретико-методологічного підґрунтя сучасного наукового знання.

Рік заснування: 2000. Періодичність: 4 рази на рік. ISSN 2078-7782 (Print)

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
  • Ескіз
    Документ
    Educational services quality monitoring system as an important component of library and archive management
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Bachynska, Nadiia; Tverytnykova, Olena; Drozdova, Tetiana; Demidova, Yulia; Salata, Halyna
    The article examines the hierarchical structure of the educational system as a component of library and archive management. It has been determined that the control system is structurally divided into three general levels: collection of information and stabilization of parameters, coordination of local subsystems of the first level, optimization of the control system. A study of the system for monitoring the quality of educational services in specialty 029 “Information, library and archival work” was carried out. The adequacy of the quality monitoring method has been experimentally proven. The object of testing was the procedure for assessing the quality of the educational process. The statistical array for checking the adequacy was taken from the results of the final control of the subjects of study from the examination sheets for individual parameters of the educational process.