Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/62924

Офіційний сайт http://tipus.khpi.edu.ua/

Журнал сприяє розвитку психолого-педагогічної та управлінської наукової думки шляхом формування та підтримання науково-комунікативного простору для обговорення представниками наукової спільноти актуальних питань педагогіки, психології та управління, а також забезпечення наукової громадськості якісною інформацією щодо результатів оригінальних наукових досліджень, відповідного змістовного спрямування, та тенденцій розвитку теоретико-методологічного підґрунтя сучасного наукового знання.

Рік заснування: 2000. Періодичність: 4 рази на рік. ISSN 2078-7782 (Print)

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    Рівень задоволеності організацією онлайн-навчання у здобувачів вищої освіти
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Книш, Анастасія Євгенівна; Підбуцький, Олександр
    Статтю присвячено дослідженню рівня задоволеності здобувачів вищої освіти різними аспектами організації онлайн навчання. Наведено результати опитування 124 здобувачів, що представляють різні заклади вищої освіти України. Показано, що сновними параметрами, які необхідно враховувати при організації онлайн навчання є: платформа для навчання, контент, організація зв‟язку, організація розкладу, оцінювання та звітність, технічна підтримка, мотивація. За результатами анкетування було визначено, що найбільше здобувачі задоволені оцінюванням та звітністю, якістю освітнього контенту, організацією зв‟язку та платформою для навчання. Незадовільним здобувачі вважають організацію розкладу, технічну підтримку освітнього процесу та підтримку навчальної мотивації.
  • Ескіз
    Документ
    Ресурси резільєнтності майбутніх психологів, що займаються волонтерською діяльністю під час воєнного стану
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2022) Підбуцька, Ніна Вікторівна; Книш, Анастасія Євгенівна; Богдан, Жанна Борисівна
    Стаття присвячена дослідженню ресурсів резільєнтності майбутніх психологів, що займаються волонтерською діяльністю в сфері надання психологічної допомоги постраждалим від військової агресії. Дослідження сфокусоване на вивченні рівня резільєнтності та копінг механізмів, які забезпечують здатність майбутніх психологів до адаптації в умовах постійного емоційного стресу. В дослідженні взяли участь 50 майбутніх психологів у віці 18-22 роки як респонденти, що були поділені на дві групи залежно від наявності чи відсутності волонтерського досвіду під час воєнного стану. Було виявлено, що майбутні психологи, які займаються волонтерською діяльністю в основному спираються на когнітивні та поведінкові копінги і недостатньо використовують емоційні, що може вказувати на їхню неготовність працювати з власними емоціями.