Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/62924

Офіційний сайт http://tipus.khpi.edu.ua/

Журнал сприяє розвитку психолого-педагогічної та управлінської наукової думки шляхом формування та підтримання науково-комунікативного простору для обговорення представниками наукової спільноти актуальних питань педагогіки, психології та управління, а також забезпечення наукової громадськості якісною інформацією щодо результатів оригінальних наукових досліджень, відповідного змістовного спрямування, та тенденцій розвитку теоретико-методологічного підґрунтя сучасного наукового знання.

Рік заснування: 2000. Періодичність: 4 рази на рік. ISSN 2078-7782 (Print)

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 4 з 4
  • Ескіз
    Документ
    Формування лідерських якостей у студентів соціальних спеціальностей: педагогічні підходи та виклики
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Зеленська, Людмила; Черкашин, Андрій Іванович; Анціборенко, Богдан Романович
    У статті розглянуто основні педагогічні підходи при формуванні лідерських якостей у здобувачів вищої освіти. Надана характеристика кожного з підходів та проаналізовані педагогічні виклики, які трапляються на шляху формування лідерських якостей у студентів. На основі аналізу педагогічних підходів та викликів були виокремлені особливості прояву лідерських якостей у фахівців соціальної сфери та сформовані рекомендації щодо їх ефективного формування.
  • Ескіз
    Документ
    Світовий досвід впровадження теорій лідерства у стратегію підготовки майбутніх фахівців державної служби з надзвичайних ситуацій
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Черкашин, Андрій Іванович
    У статті проаналізовано світовий досвід впровадження теорій лідерства у стратегію підготовки майбутніх фахівців Державної служби з надзвичайних ситуацій України. Зазначено, що впровадження теорій лідерства у освітній процес закладів вищої освіти зі специфічними умовами навчання забезпечить успішне формування розвитку лідерських якостей та вдосконалення їхньої професійної підготовки, що буде ефективно впливати на стратегію розвитку системи цивільного захисту України в цілому.
  • Ескіз
    Документ
    Історична ретроспектива феномену лідерства у контексті підготовки майбутніх фахівців Державної служби з надзвичайних ситуацій
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2022) Черкашин, Андрій Іванович
    У статті проведено дослідження історичної ретроспективи феномену лідерства вітчизняними та зарубіжними вченими у контексті підготовки майбутніх фахівців Державної служби з надзвичайних ситуацій. Зазначено, що формування лідерства у майбутніх фахівців у закладах вищої освіти із специфічними умовами навчання повинно відбуватися на основі вдосконалення системи діяльності Державної служби з надзвичайних ситуацій України, формування необхідного освітнього середовища, яке сприятиме вдосконаленню законодавчої бази, економічних механізмів цивільного захисту, розвитку лідерських якостей та вдосконаленню професійної підготовки майбутніх фахівців Державної служби з надзвичайних ситуацій України.
  • Ескіз
    Документ
    A pedagogue’s facilitation competency in teaching foreign students
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2022) Hren, L. M.; Cherkashyn, Andrii; Karlyuk, Serhii
    On the outcomes of analyzing the scientific literature on pedagogic facilitation, it is proved in the article that no issues concerning a higher education institution pedagogue’s facilitative competence in foreign students training have been raised by scientists; the notions of “competence”, “professional interests”, “facilitation”, “facilitator pedagogue”, “facilitation competence” are defined; the role of a facilitator pedagogue in forming persistent interest in foreign students to their future professional activity is disclosed, as well as requirements for his or her personality and professional traits; on the experience of work with foreign students, conclusion is made concerning the use of interactive methods of teaching at the lectures and in practical classes; an example is given of possible topics and questions to be discussed at trainings, pedagogical workshops on facilitation pedagogy; it is noted that a facilitator pedagogue is to apply creative approach to teaching foreign students, forming in them not only interest in future professional activity, but also the pedagogue’s facilitative competence.A pedagogue’s facilitation competency in teaching foreign students.