Конференції, семінари
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/360
Переглянути
11 результатів
Результати пошуку
Документ Використання технологій InterSystems IRIS для розробки OLAP-додатків аналізу роботи транспортно-логістичних компаній(Impress, 2024) Лещенко, О. Б.; Анікін, А. М.Документ Побудова веб-додатка для планування та проведення івентів з використанням технологій InterSystems IRIS(Impress, 2023) Лещенко, О. Б.; Анікін, А. М.Документ Розробка інструментарію для швидкої, достовірної візуалізації та обробки медичних зображень в медичних інформаційних системах(Impress, 2024) Лещенко, О. Б.; Пліско, О. О.Документ Методи інформаційної технології реалізації 3D ігор у стилі Hyper Casual(ФОП Петров В. В., 2019) Опівалов, А. С.; Лещенко, О. Б.Документ Інформаційні технології для розробки мобільного додатку управління проектами(ФОП Петров В. В., 2019) Лещенко, О. Б.; Яременко, А. А.Документ Розробка сервiсу для аналiзу емоційного забарвлення текстових даних(ФОП Петров В. В., 2019) Лещенко, О. Б.; Цяпа, Т. В.Документ Розробка web-додатка з використанням технології InterSystems IRIS для організації та проведення спортивних змагань(ФОП Петров В. В., 2019) Лещенко, О. Б.; Лапін, В. Д.Документ Використання технології InterSystems IRIS для розробки додатку обліка та аналізу активності працівників малого бізнесу(ФОП Петров В. В., 2019) Лещенко, О. Б.; Калюжна, Я. В.Документ Використання технології InterSystems Caché для управління дитячим садком(ФОП Петров В. В., 2019) Лещенко, О. Б.; Анікін, А. М.; Горільчаник, М. О.Документ Використання навчання із підкріпленням для управління об'єктами в іграх(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Бакай, Ф. А.; Лещенко, О. Б.Метою докладу є розробка ефективного та зручного середовища для управління об'єктами в іграх, використовуючи концепцію навчання з підкріпленням. Використання концепції навчання з підкріпленням дозволяє створити зручне та зрозуміле середовище для навчання агента (об'єкти в іграх) за допомогою середовища Kaggle Football. Це передбачає налаштування середовища, розробку зручного інтерфейсу, а також реалізацію та тестування різних алгоритмів навчання з підкріпленням.