Конференції, семінари
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/360
Переглянути
14 результатів
Результати пошуку
Документ Дослідження та оптимізація економічних процесів "Оптимум–2023"(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023)Документ Маркетингові дослідження при розробці онлайн магазину з продажу колекційних фігурок(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Білий, В. І.; Рисований, Олександр МиколайовичПублікація Цифровізація маркетингових досліджень в умовах воєнного стану(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Коломоєць, Анастасія; Аксьонов, Денис; Ларка, Людмила СергіївнаДосліджено вплив воєнного стану в Україні на темпи цифоровізації маркетингової діяльності. Визначено метрики маркетингової діяльності на етапі діагностування проблеми маркетингового дослідження. Обґрунтовано доцільність проведення онлайн досліджень за умов воєнного стану. Показані можливості мінімізації інформаційних ризиків за рахунок інструментів цифрового маркетингуДокумент Критерії сегментації ринку промислової продукції(ТОВ "Планета-Прінт", 2021) Соколова, Людмила ВасилівнаПублікація Проблеми проведення маркетингової діагностики за допомогою інструментів штучного інтелекту(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Шипуліна, Юлія Сергіївна; Главчев, Дмитро МаксимовичДокумент Інформаційна система для організації процесу навчання в школі яхтингу(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Григор'єв, В. В.; Шуба, Ірина ВолодимирівнаПублікація Державне регулювання та ринкове саморегулювання економіки: визначення оптимального співвідношення(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Сичова, Олена Євгенівна; Кравцов, О. С.Публікація Рекламна стратегія готелю в повоєнний період: міжнародний аспект(2023) Чернишов, Євген; Ларка, Людмила СергіївнаВизначено основні канали збуту готельних номерів. Сформульовано особливості рекламної стратегії при прямому продажі готельних послуг. Систематизовані показники ефективності рекламної стратегії при агентському продажі готельних номерів через туристичні фірми.Публікація Маркетингові аспекти розвитку підприємств галузі пивоваріння в умовах воєнного стану(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Семенюк, К. О.; Ларка, Людмила СергіївнаВизначено специфіку управління маркетинговою діяльністю підприємств галузі пивоваріння в умовах воєнного стану. Сформульовано ключові напрями розвитку підприємств галузі пивоваріння.Документ Специфічні проблеми маркетингового дослідження ринку у сфері розробки програмного забезпечення ШІ: аналіз особливостей споживачів та ринкових тенденцій(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Пазій, Дмитро СтаніславовичРозкрито проблеми маркетингового дослідження поведінки споживачів на ринку програмного забезпечення штучного інтелекту.