Публікація:
Проблеми проведення маркетингової діагностики за допомогою інструментів штучного інтелекту

Ескіз

Дата

2023

Назва видання

ISSN

Назва тому

Видання

Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"

Дослідницькі проекти

Структурні одиниці

Випуск видання

Анотація

Опис

Ключові слова

маркетингова діагностика, штучний інтелект, інструменти штучного інтелекту, генерація, експерименти, ChatGPT, результати генерації, достовірність інформації, маркетингові дослідження, допоміжні засоби

Бібліографічний опис

Шипуліна Ю. С. Проблеми проведення маркетингової діагностики за допомогою інструментів штучного інтелекту / Ю. С. Шипуліна, Д. М. Главчев // Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров'я = Information technologies: science, engineering, technology, education, health : тези доп. 31-ї Міжнар. наук.-практ. конф. MicroCAD-2023, 17-20 травня 2023 р. / ред. Є. І. Сокол ; уклад. Г. В. Лісачук. – Харків : НТУ "ХПІ", 2023. – С. 815.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в