Публікація: Проблеми проведення маркетингової діагностики за допомогою інструментів штучного інтелекту
Дата
2023
Назва видання
ISSN
Назва тому
Видання
Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"
Анотація
Опис
Ключові слова
маркетингова діагностика, штучний інтелект, інструменти штучного інтелекту, генерація, експерименти, ChatGPT, результати генерації, достовірність інформації, маркетингові дослідження, допоміжні засоби
Бібліографічний опис
Шипуліна Ю. С. Проблеми проведення маркетингової діагностики за допомогою інструментів штучного інтелекту / Ю. С. Шипуліна, Д. М. Главчев // Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров'я = Information technologies: science, engineering, technology, education, health : тези доп. 31-ї Міжнар. наук.-практ. конф. MicroCAD-2023, 17-20 травня 2023 р. / ред. Є. І. Сокол ; уклад. Г. В. Лісачук. – Харків : НТУ "ХПІ", 2023. – С. 815.