Публікація: Проблеми проведення маркетингової діагностики за допомогою інструментів штучного інтелекту
Вантажиться...
Дата
ORCID
DOI
Назва видання
ISSN
Назва тому
Видання
Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"
Анотація
Опис
Бібліографічний опис
Шипуліна Ю. С. Проблеми проведення маркетингової діагностики за допомогою інструментів штучного інтелекту / Ю. С. Шипуліна, Д. М. Главчев // Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров'я = Information technologies: science, engineering, technology, education, health : тези доп. 31-ї Міжнар. наук.-практ. конф. MicroCAD-2023, 17-20 травня 2023 р. / ред. Є. І. Сокол ; уклад. Г. В. Лісачук. – Харків : НТУ "ХПІ", 2023. – С. 815.