Конференції, семінари
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/360
Переглянути
9 результатів
Результати пошуку
Документ Імідж бренду як чинник споживчої лояльності(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2021) Болотова, В. О.Документ Особливості формування брендів підприємствами України(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2020) Носирєв, Олександр Олександрович; Безручко, А. О.Документ Особливості бренд-менеджменту(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2018) Іващенко, Є. А.; Івахненко, Андрій ВолодимировичПублікація Бренд-менеджмент у системі менеджменту підприємства(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2019) Погорєлова, Тетяна ОлексіївнаДокумент Управління брендом в готельному бізнесі(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Лялько, Кирило АндрійовичПублікація Бренд-менеджмент як фактор успіху(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Дорогін, М. С.; Косенко, Олександра ПетрівнаДокумент Стратегічне управління брендом міжнародного підприємства(ТОВ "Планета-Прінт", 2021) Носирєв, Олександр Олександрович ; Саєнко, О. П.Документ Особливості бренд-менеджменту на промислових ринках(ТОВ "Планета-Прінт", 2021) Водяхіна, М. О.; Чекмасова, І. А.Документ Дослідження споживачів у брендингу(НТУ "ХПІ", 2012) Шевченко, О. Л.